IKEA topic

Ik heb ze eerst geschuurd, geprimed en nu 2 laagjes acryl verf. Op de pot staat droog binnen 24 uur. Maar is het dan droog genoeg om er dingen op te zetten?

Dan is het met 2 dagen denk ik wel prima, ik denk dat je er niet op gaat tapdansen toch?

2 likes

Wil je erover praten? :disappointed_relieved:

Volgens mij heb ik hier zelf nooit iets gevraagd maar wel meegelezen, en ik ben altijd blij met insider info! Bedankt Oprah.

16 likes

Volgens mij kun je die bakjes ook gewoon bij winkels zoals handyman halen.

Ja snap ik, maar die hebben ze ook. Heb mijne laatst ook moeten vervangen en daar gevonden.

@Oprah Weet jij misschien of de IVAR serie weleens in de aanbieding komt?

Weet jij of er veel klachten binnenkomen bij Ikea over her verkleuren van de buffetkast Larsfrid @Oprah?

Oh excuseer! Dat wist ik niet…

Kun je niet ff een ex-collega deze kant uitsturen en een account aan laten maken :joy:

17 likes

Als ze slim zijn bij Ikea doen ze dat serieus!

3 likes

Iemand ervaring met de badkamerkranen?

Ik heb even voor je gekeken en dit is geen bekend probleem ( ja ik werk hier ook :grimacing: )

9 likes

Oh dat is lief! Bedankt :grinning:

1 like

@Oprah we zijn gered!!

8 likes

Oh sorry, dacht ik, omdat je in dit topic zovaak tips geeft! Ik houd het in de gaten! Heb het idee dat IVAR nooit eerder in de aanbieding is geweest, maar dat is dus wel zo, geeft goede hoop haha

Voor de liefhebbers, ik heb vanmiddag de Blomning thee/lkoffiebus kunnen bemachtigen. Misschien ben ik spuit elf, maar het heeft best lang geduurd voordat ik ze te pakken kon krijgen haha.

8 likes

Omg die kleine?? Ze zijn er??

1 like

Ja, ik heb in Groningen twee grote en twee kleine gescoord!

Oh wauw, epische reden!

2 likes

Yep, wij hebben voor bad / douche de Voxnan en voor de wastafel de Olskär. Over beiden zijn we erg tevreden.

1 like