Ik wacht al sinds begin dit schooljaar tot ze leverbaar zijn Ik ga er maar vanuit dat volgend schooljaar mijn kratjes matchend zijn.
Haha ja dan zijn de oude van kleur verschoten … matchen ze nog niet
Lief dat je steeds kijkt voor ons.
Ach dan laat ik ze wel verven door wat kinderen, hebben ze meteen een leuk projectje!
Lief! Kleine moeite, als ik eraan denk
Ik heb eigenlijk een hele stomme vraag maar ik wil dit tafeltje opnieuw kopen maar ik twijfel of dit zwart is of zwart bruin. Op de IKEA site lijkt zwart bruin wel erg bruin maar mijn tafeltje heeft wel een soort houtmotiefje. Heb hem al drie jaar dus weet niet meer welke het is. 🥲🤣
Hopelijk kan iemand hier mij vertellen welke ik moet bestellen (als dat überhaupt kan hehe).
Deze is zwartbruin, die zwarte heeft geen hout motief.
Dankjewel
Ik hoop dat ze snel weer voorraden gaan krijgen. Ik wacht tot de slimme stekker van tradfri er weer is
Ik heb hier nog een ongebruikt doosje tradfri dingen liggen, als je wilt kan ik morgen even kijken of daar een stekker bij zit? Wij gebruiken er niks van.
Aah lief van je! Maar ik heb meer dingen van tradfri nodig. Dus koop het het liefste in 1 keer.
Is het mogelijk om de besta tv meubel te verlengen met het besta element van 120cm? Ik wilde ze eigenlijk allemaal ophamgen aan rails maar zag dat je de tv meubel niet met rails mag ophangen. Kan je ze dan alsnog straks naast elkaar krijgen op de muur?
Je kan ook een busje huren, iets duurder dan een aanhanger, maar icm ikea family was het niet zo gek duur.
Ja je kan het laten bezorgen maar kost geloof ik 59 euro of zo? Of per kg gewicht dat je inneemt ene ander bedrag? Weet even niet meer hoe dat ookalweer werkt maar heb dat vroeger wel eens laten doen toen ik nog geen auto had
Andere vraag: weet iemand of de hotdogs ooit weer toppings gaan krijgen? Is gewoon echt minder lekker zonder rode kool en gefrituurde uitjes 🥲
Zag vd week wel dat her saus automaat weer open is
Ze worden morgen in DC aangevuld, kan mogelijk woensdag worden voordat het te bestellen is! Bezorgkosten zijn €49! Er zit best wel een run op die aanbouwdelen dus check het morgen loop vd dag even.
Ik ging gisteren alleen naar Ikea om iets te retourneren, maar kwam thuis met
Deze chille vaas
Deze fijne koffie/theemokken
En deze theepot!
Helemaal happy
Ik weet niet of er hier dames zijn die op zoek zijn naar de zwarte trones schoenenkast van ikea. Maar hij is voor t eerst sinds forever weer te verkrijgen.
Ik heb hier al een aantal keren gereageerd i.v.m. Pax kledingkasten. We zijn nu anderhalf jaar verder sinds mijn eerste bericht hierover en we hebben nog steeds geen kast. Eerst klopten de afmetingen van ons ontwerp niet met de grootte van de slaapkamer (de plattegrond klopte blijkbaar niet), we hebben gepiekerd over wel/geen platsa ivm schuin dak, de bekende leveringsproblemen en ga zo maar door haha.
We gaan genoegen nemen met de witte variant en het is mijn missie om vanavond eindelijk een kast te bestellen hahaha.
Zit nog even te spelen met het middenstuk/hanggedeelte. Weet nog niet zo goed hoe ik dat wil hebben.