IKEA topic

Ik ben zelf echt fan van lades, ook voor t-shirts enzo (Marie Kondo opgevouwen uiteraard). Dus ik zou nog een 4e laatje erboven doen aan beiden kanten. Dan hoef je voor t bovenste laatje ook niet te bukken. Of kom je dan ook in de knoop met de deuren? Wij hebben de kast open dus weet t ff niet meer…

Ik denk trouwens dat je best wat ruimte verliest doordat je nu t gehele hanggedeelte lang hebt gemaakt. Neem aan dat je niet alleen maar lange jurken ed hebt, dus maar een (klein) deel van jullie kleding zal die lengte nodig hebben. Kun je niet nog zo’n opzetstuk erin zetten? Ik heb daar bijv mijn sieradenlade. Maar je zou daar ook gewoon weer plankjes of lades kunnen doen denk ik?

Samenvatting

10 likes

Ik had in de tussentijd onder het hanggedeelte nog wel een grote lade toegevoegd, inderdaad omdat ik eigenlijk vooral korte jurkjes heb. Zo’n opzetstuk kan alleen als ik die grote mand en lade dan weghaal en dat ik daarin dan kleine lades toevoeg haha, zal zometeen even kijken hoe dat er uitziet!

Jouw kastindeling ziet er ook heel fijn uit!

@George Hoe bedoel je? De middelste slaat natuurlijk beide kanten open en van die twee smalle deuren kun je de draairichting aanpassen! Kan straks wel even een screenshot maken met de deuren erop haha

4 likes

Als je die lades wil in je pax kast, dan passen er wel gewoon (schuif)deuren voor toch?

1 like

Wij hadden uiteindelijk draagmanden erin gedaan voor schoenen en ieder 1 lade voor 1-dagskleding ipv de bekende kledingstoel, zodat je daar de kleding kunt leggen die je nog een keer aan wil zonder een rommel te hebben in je kamer. Tot op heden blij mee!

7 likes

Ja, met de schuifdeuren kun je wel een lade onderin hebben! Mijn vriend wil liever scharnierdeuren, vandaar haha.

1 like

Ik zou t zou doen zoals @Aiden op de foto zet! Dus gewoon lekker nog 3 laatjes én een draadmandje onder je korte hangstuk!

2 likes

Ik kan weer verder. :laughing: Maar zo dus

Edit: oh, lade vergeten haha

Nog even over nadenken of ik dit zo wil of het oorspronkelijke haha

8 likes

@the.rebel.club Ik zat nog eens naar jouw ontwerp te kijken, ik heb in een eerder stadium zo’n uittrekbare plank toegevoegd, maar zo’n ding is nu niet leverbaar (en kan altijd nog indien gewenst). Zag nu ook dat broekenrek onderin, hoe vind je het uiteindelijk in gebruik nu je het hebt, is dat fijn?

1 like

Ik ben wel blij met dat broekenrek! Ik heb vooral veel pantalonachtige broeken en wijde dunne zomerbroeken die daar hangen. Die vouwen niet zo netjes en geeft op een plank weinig overzicht. Als je veel jeans hebt (die dus dikker zijn en wel goed vouwen) is het denk ik irritanter. Er kunnen 4x3 broeken op als ze elkaar een beetje overlappen.

3 likes

Ze wachten heel enthousiast om meegenomen te worden! @inezweski

(Onverwachts toch een verdwaalde levering gekregen :shark:)

40 likes

Ik was net bij de Ikea en heb getwijfeld om weer een haai mee te nemen, maar mijn eigen geplette haai is op zich nog goed genoeg haha

3 likes

O, goede tip dit! Mijne is ook zo flubberig geworden nu. Ik zat al te overwegen om hem open te maken.

3 likes

Goed plan, mijn haai lijkt inderdaad op de onderste foto hahaha

6 likes

Ik gebruik het als steun en toeverlaat op de bank (ik lig altijd tegen hem aan haha)

1 like

ik heb hem vaak vast bij het in slaap vallen, maar ik gebruik hem ook als steuntje in mijn rug als ik rechtop wil zitten. O, en mijn laptop in bed laat ik er ook weleens tegenaan rusten.

2 likes

OMG! Dit ziet er zo cute uit :smiling_face_with_three_hearts: We zijn hier allemaal verliefd op BLAHAJ, daarom heeft hij ook het mooiste plekje op kinderland gekregen :sweat_smile:

5 likes

Kak, net te laat gelezen om nog op tijd langs de Ikea te scheuren :disappointed:

4 likes

Welke vestiging???

3 likes

In Groningen lagen ze ook!

3 likes

Ik woon in het midden van NL. Da’s net te ver. Bedankt wel!

3 likes