IKEA topic

Kantum! Heeft echt heel veel kant en klaar, maar en vaak ook gratis op maat gemaakt. Als je dat wil. Ik heb een rare woonkamer dus moest alles op maat laten maken… of de stofjesmarkt als die in de buurt zit!

Ik heb een rolgordijn van Ikea en ik ben absoluut niet tevreden ermee.

Die ene zonder koord? Die heb ik ook. Elke ochtend is een gevecht.

Yes die. Tupplur heet die.
Bij ons in de avond dat ding naar beneden halen.
Ik wil hem graag terug brengen maar we hebben hem kleiner gemaakt.

Weet iemand wanneer de nieuwe collectie komt?

Oh echt, wat een ondingen zijn dat. Hier ook elke dag grote bron van irritatie.

Ik moest zo’n groot glas hebben (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10270478/) dus wilde hem alvast op m’n Ikea lijstje gooien.

Staat dit in de beschrijving: ‘Je kan je thee opwarmen in de magnetron’

Say what now. Thee uit de magnetron?!?

wait whut.
Dat lijkt mij echt totaal niet lekker.

Rolgordijnen mogen geen koord meer hebben ivm de veiligheid.
Kinderen kunnen zich zo ophangen namelijk.

Ik snap het probleem, je moet echt fingerspitzengefühl hebben wil je ze op / af laten.

Normaal gezien kun je altijd het matras, poten en (lattenbodem) naar keuze selecteren op de site.
Dus dan heb je alsnog je eigen boxspring samengesteld.

Ik heb jaren heeeerlijk geslapen op m’n DUNVIK met HOVÅG matras. :smiley:

same

ah kijk, dat fingerspitzengefühl mis ik :joy:

Ik ook! Na 4 jaar stond ik nog als een debiel zachtjes / harder te trekken… :sob:

Ik had er eentje en ik kon er altijd prima mee overweg en ging goed.

Behalve die paar keer per jaar op random momenten dat m’n gordijn ineens uit het niets besloot omhoog te KNALLEN. Wat dan altijd was als ik al in bed lag en bijna sliep. Nou, dan zat ik direct rechtop in bed.

@Oprah Weet jij of de witte FADO lamp nog op voorraad komt? Online is hij niet te bestellen en hij is ook in geen enkele winkel op voorraad :disappointed_relieved:

Ik trek er altijd zachtjes aan onder een schuine hoek, zowel naar binnen als naar buiten. Ong 65% succes bjj de eerste poging.

Welke, de witte? Vanaf eind februari weer… de andere zijn wel op voorraad (bij ons “Heerlen”) iig.

Ah, de Amerikaanse manier…

Ja dat kan dus niet, gek hè. Ze hebben alleen de ESPEVÄR los, maar ik zat te kijken naar LAUVIK en dan met HYLLESTAD matras… maar ga wel even contact opnemen met de klantenservice!

Wow heftig, had ik helemaal niet aan gedacht.

Ik zag laatst een filmpje hoe je ze opnieuw kan spannen, dus misschien dat ik dat binnenkort probeer