IKEA topic

IKEA heeft geen elektrische lattenbodem, alleen een handmatig verstelbare. Ook is 180 het breedste wat we hebben! Ben je op zoek naar een boxspring of een ledikant? De handmatig verstelbare lattenbodem kan alleen in een ledikant :slightly_smiling_face:

2 likes

Weet iemand dit want ik wil die gordijnen :tired_face:

2 likes

Thanks! Ik had een tijdje geleden gekeken op de website en dacht het al. We hebben nu een boxspring, maar ik ben al het stof erg zat, vooral het hoofdbord vind ik niet meer mooi en ben er een beetje op uitgekeken. Dus ik zit wel in de richting van een ledikant te zoeken!

2 likes

Niet op je telefoon, heb het even gecheckt! Beste is dus via een computer of misschien iPad, bij je ontwerp moet je dan op “verder” klikken en dan heb je een tabblad met instructies.

2 likes

En anders contact opnemen met Ikea klantenservice?

4 likes

Thanks, heb het gevonden! Scheelt morgen een hoop gedoe😅

3 likes

Thanks, ze bestaan dus wel onder dezelfde naam in Europa maar worden dus niet verkocht in Nederland. Jammer. Ik wil graag de witte variant.

1 like

Weet iemand of op gordijn roedes van Ikea vermeld wordt welk type/naam het betreft? Ben nu niet thuis maar wil morgen checken of ik dat systeem heb waar je van een enkele roede nu een dubbele kan maken.
Ga denk ik toch vitrage en overgordijnen kopen

1 like

iemand ervaring met VESTERÖY matras of VALEVÅG? ik vond de goedkoopste lekkerder liggen maar ik vind dat zo moeilijk beoordelen zonder er een paar nachten op te slapen

2 likes

Ja, ik heb dit bed nu al een paar jaar voor mijn kind. Is stevig genoeg en het bed heeft zelfs een verhuizing overleeft.

2 likes

Haha nee tot nu toe is dat hier nog niet gebeurd

2 likes

Zijn onderdelen van een kast ook los te koop? Er is net de onderkant gesneuveld van een kast.

Je kan altijd naar een ikea gaan en vragen of ze losse onderdelen hebben. Soms hebben ze die achter liggen van pakketten. Ik had het ook met mijn hemnes kast en dat tussenplankje hadden ze ook.

2 likes

Oh ik was vandaag in Amersfoort en heb eindelijk de Applaryd bank kunnen proberen. Hij is echt perfect voor in onze woonkamer, maar hij is dus nooit op voorraad (ĂŒberhaupt nooit geweest?).

-verwijderd door moderator-

3 likes

@ClaireCharlotte

14 likes

Weet iemand toevallig dat als de grimo schuifdeuren in Duitsland weer op voorraad zijn dat dit in Nederland binnenkort ook gaat gebeuren? Zag dat je in Duitsland online kan bestellen en er weer voorraad in de winkels is maar wil niet zover rijden als ze hier ook komen binnenkort.

1 like

Op de hoge schuifdeuren van 236 zit een productieprobleem op tot november 2022. Ik verwacht deze niet op korte termijn terug, meestal klopt die indicatie namelijk wel. De lage schuifdeuren van 201 zit een productieprobleem op tot zeker mei 2022, de vraag is of dit verlengd gaat worden.

Dank @Lula, probeer zoveel mogelijk posts te beantwoorden, voornamelijk slaapkamer/kinderland gerelateerde dingen aangezien dat m’n afdeling is.

7 likes

November 2022. Holy shit! Zit je dan met je kast.

1 like

Oh wat jammer! Dan misschien toch de moeite om naar Duitsland te rijden of voor andere deuren te kiezen.

2 likes

Ja is Asian Pacific, die keten heeft helemaal op z’n gat gelegen afgelopen 2 jaar dus enorme productie achterstanden. Plus nog tekort aan hout en zeecontainers.

@Ohappyday als ik eraan denk woensdag, dan zoek ik het voor je op. Weet je in ieder geval of het de moeite waard is om te wachten, of dat je beter voor iets anders kan gaan. Welk filiaal is de dichtstbijzijnde voor jou?

2 likes