Jaaaa super interessant heb je foto’s van wat je hebt gescoord? Zoek je gewoon op ikea + soort meubel en dan scannen of een andere techniek die je wil delen haha
Ik zoek eerst bijvoorbeeld op wandlamp + IKEA + kleur. Dan scrollen tot ik iets moois zie. Dan lees je in zo’n dure advertentie meestal het jaar + serie (+ soms de ontwerper). Met die gegevens vind je dan vaak een goedkoper aanbod. Bijvoorbeeld deze:
Leuk!!! Zo lief en uitgebreid ook.
ja, dat dacht ik ook meteen! 45 euro voor dit ding is best veel, niet een prijs die ik bij de IKEA had verwacht.
Ik heb hem al een jaar of 6 en volgens mij was hij aan het begin zelfs 50 euro
Nee dat had ik ook! Als Ikea al zo duur is… dan hoef ik andere winkels niet eens meer te proberen .
Volgens mij was deze altijd al vrij prijzig, ik denk zeker 40 euro. Ik weet dat ik 'm als student zo’n zes jaar terug ook graag wilde, maar geen 40 euro ervoor neer wilde leggen.
Tja jammer dan voor ikea, ik zou echt wel naar de action gaan voor dat rek als het zoveel scheelt
Ik dacht juist dat ie duurder was haha Maar hoe dan ook vind ik hem dit geld wel echt waard! Super stevig en ik heb hem echt al een paar jaar en hij heeft echt amper beschadigingen terwijl ik er niet echt voorzichtig mee om ga.
Ah bedankt voor jullie reacties en tips allemaal! Ik ga even kijken of en welke ik ga halen.
Vappeby, ik vind dit net een star wars masker.
Bondtolvan is een beetje een Zuiver-dupe
Ik vind die andere van de ikea toch leuker vanwege de rondingen.
In 2020 en 2021 kostte ie € 39,95.
Ben heel benieuwd welke lijn!
Wat een fantastische borden.
Was vandaag nog in de Ikea maar vind het eten uit het restaurant eigenlijk helemaal niet lekker.
Ik neem het meestal maar
Daim taart: smaakt net of er een boterham inzit ofzo. Er zit zo’n droge taaie laag in
Friet: taai en zoutloos
Broccoli: lauw en bruine randjes en zit een hele rare smaak aan
Plantaardige ballen: zijn oké maar daar is alles mee gezegd
Pistoletten: kapot saai en 1 euro per stuk?
Beleg: zalm twee plakjes voor 4,50
Het is gewoon allemaal zo matig. En ik houd echt van vies lekker eten en ben zeker geen luxe restaurants gewend ofzo
Wat ik wel top vind is fruitwater en de aardbeiencheesecake en het kaneelbroodje zijn opzich ok
Voor de friet liggen in de vestiging waar ik vaak kom losse zakjes zout. En ik vind juist het kaneelbroodje echt niet te doen.
Het allerkutste vind ik betalen voor mayonaise
En de laatste keer hadden ze niet eens meer mayo
Ik vind alles vooral steeds slechter geworden in het restaurant door de jaren heen. Nu was het nooit een culinaire bedoeling maar zelfs mijn eigen kookkunsten zijn nu beter te kanen dan die van de Zweedse meubelboer.
Durf het bijna niet te zeggen maar ben het helemaal met je eens. Wij hebben een personeelsrestaurant maar ik neem altijd m’n eigen eten mee als ik een avonddienst heb Er zitten echt wel lekkere dingen tussen hoor, maar het is wel achteruitgegaan.