IKEA topic

Ik vind jou altijd zo lief en professioneel op alles reageren. Zou er helemaal vertrouwen in hebben dat het goed komt als ik jou ergens zou treffen. Betalen ze je wel genoeg bij de IKEA? Moeten we een petitie voor een loonsverhoging gaan starten :smirk:?

25 likes

Haha heel erg lief! Ik ervaar heel veel waardering van m’n werkgever, anders zou ik gek zijn om in m’n vrije tijd zo’n uithangbord voor IKEA te zijn. :kissing_smiling_eyes: Ik ben ook al meerdere keren gevraagd om door te groeien binnen het bedrijf naar hogere functie, maar eerst maar eens m’n studie afronden. Wie weet wat ik daarmee binnen IKEA nog kan doen!

34 likes

Ik heb de haai! Er waren in Utrecht echt nog maar een paar haaien en ze lagen in de bak met panters. Maar ik heb een van de laatste kunnen kopen.

7 likes

In utrecht hebben ze er weer best wat.

11 likes

@Gerard of je koopt een haai ipv een lang kussen!

4 likes

Weet iemand of de skubb bakken in donkergrijs (die set van 6) snel weer komen?
Zie dat ze bijna overal niet op voorraad zijn.
Of geldt hiervoor hetzelfde als de meubels, dat tijdelijk alleen wit geproduceerd wordt?

2 likes

Voor ons keukenblad hebben ze keurig gebeld dat ze nu nog niet weten wanneer die beschikbaar komen, dat was super netjes. En ze gaven ook als tip welke websites goed/voordelig waren als we niet wilden wachten.

1 like

Ik zocht een keer naar bepaalde deuren voor mijn besta kast en de klantenservice in de winkel kon me (ongeveer) vertellen wanneer ze binnen kwamen en waarom ze niet op de site stonden.

2 likes

Ah wachten jullie ook op een nieuw keukenblad? Welke hebben jullie gekozen?

Wij hebben pas net de installatie van de keuken gehad maar ook al mail dat ze geen idee hebben wanneer we het blad kunnen verwachten. Gelukkig is het tijdelijke blad ook wel prima op zich, en het is niet erg als je hem verneukt.

4 likes

Ik blijf nog stille hoop hebben dat een deel van de kast die ik voor de kinderkamer samenstel nog beschikbaar gaat komen maar vrees dat ik mn Platsa ontwerp even aan moet passen. Maar vond lades zo handig :frowning:

1 like

Ohhh ik deel deze stille hoop nog met je. Maar dan voor die van 80x40… heb het idee dat de prioriteit even bij de 55 heeft gelegen. Of dat hou ik mezelf maar voor haha.

1 like

Nou het duurde even maar ik dacht er gisteren aan. De FRITIDS is een front dat bij de STUVA hoort. De STUVA is EDS (End Date Sales) sinds 1-1-2022 en wordt niet meer aangevuld. De vervanger ervan is SMASTAD, daar zijn wel vergelijkbare opties bij maar niet in dezelfde maat. Dat komt omdat we voor de basiselementen over zijn gegaan op PLATSA, waardoor we minder artikelen hoeven te voeren en dus ook minder last hebben van productieproblemen.

@Anna88 en @Pandabeer de lades zijn moeilijk, want beperkte levering vanwege productieproblemen Asian Pacific. Check het morgen even dubbel voor jullie of er nog wat geleverd gaat worden :smiley:

3 likes

Wij hebben nog niet gekozen. Eind dec keuken gekocht, toen gaven ze aan over te gaan op nieuwe plus nieuwe leverancier. Ze stonden als wel op de website in feb maar nu er af. Vorige week belden ze dat ze nog geen indicatie kunnen geven aangezien bij dat nieuwe bedrijf iemand is weggegaan die bijna alle inmeet mensen heeft meegenomen. Wij gaan binnenkort bij een andere partij kijken.
Ons tijdelijke blad hebben we super strak gelegd dus kunnen hier nog wel even mee verder gelukkig!

1 like

Ohhh wat een drama haha. Toevallig ook midden Nederland?

Ik ben heel benieuwd, als het heel lang gaat duren ga ik ook wel kijken bij andere partijen.

3 likes

Weet iemand of je deze ook neer kan zetten zonder hem vast te maken aan de muur. Ik zal m gaan gebruiken voor minder zware dingen, dus geen zwaar servies ofzo.

2 likes

Nee dit was vestiging Eindhoven (geen idee hoe we daar voor die online afspraak in december terecht zijn gekomen want Duiven is veel dichterbij)
Hopelijk duurt het allemaal niet te lang voor ons beide!

1 like

@Pandabeer inserdaad, zit een afleveringsprobleem op. Gaat per 1-10-2022 uit het assortiment en er is geen levering dus verwacht niet dat ze voor die tijd nog binnen gaan komen…

@Perzik worden begin volgende week weer aangevuld in bijna alle vestigingen!

2 likes

Dank je wel! Zie dat ze er nu in vestiging idd op voorraad zijn, maar nog niet om te bezorgen. Ik wacht nog even af, dank je!

4 likes

Ah shit, thanks voor het opzoeken. Dan pas ik hem even aan :slight_smile:

1 like

Thanks! Hier ook een huurwoning en geen geen zin om te boren. Dan ga ik dat kastje zo maar even halen

1 like