IKEA topic

Hoe krijg ik het toch iedere keer weer voor elkaar om mijn zinnen te zetten op een product dat niet voorradig is🤣 zoals:

Mijn geduld wordt weer op de proef gesteldšŸ’€

Ik ga dit weekend naar de Ikea. Zijn er nog leuke dingen, zoals accessoires, die jullie kunnen aanraden?:grinning:

2 likes

Ah nee wat balen zeg! Was er al een beetje bang voor eerlijk gezegd :see_no_evil: mhhh maar even goed nadenken wat ik dan ga doen… weet je toevallig of de hele 40cm diepte kast eruit gaat? Want dan weet ik dat ik het beste maar wat extra planken kan gaan kopen ter vervanging. En dan ga ik mijn draadmanden waarvoor ik de bevestiging mis ook maar retourneren :sweat_smile:

Heel erg bedankt voor het nakijken!! :relaxed: Vind het namelijk wel super om te weten waar ik aan toe ben

Blijft vooralsnog gewoon in het assortiment! Wel erg balen voor je…

Hoorde vandaag trouwens ook van m’n leidinggevende dat al onze lattenbodems uit OekraĆÆne komen :clown_face: Hebben we het ene wel gehad, begint het andere weer :rofl:

5 likes

Heel leuk inderdaad! Ik vind dat geribbelde sowieso heel gaaf de laatste tijd.

Ooo heel leuk. Balen dat ik die niet gezien heb vorige keer toen ik er was. Gaat op mijn wenslijst!

1 like

Wat leeeuk!
Heb jij echte kersenbloesem? Hoe lang blijft dat mooi?

3 likes

Ik heb laatst deze twee gekocht en staat heel leuk samen!

9 likes

M’n bestelling (een bed) zou geleverd worden tussen 16-21 maar ik zit nog steeds (tien voor 21) te wachten :smiling_face_with_tear: ook geen update of iets

Is het nog gekomen?

2 likes

Nee… en ook geen bericht van Ikea. Zo raar, en vervelend. Vandaag maar even achteraan bellen…

1 like

Oei, dat is erg vervelend! Normaal gesproken krijg je een track and trace van Vos logistiek, met een tijdvak van 2 Ć” 3 uur, daarmee kun je de bezorger volgen. Heb je die niet gehad?

Heeft iemand de uitrekbare schoenrek? Hoeveel schoenen passen er in? Ik wil nu de 75cm aanschaffen.

3 likes

Je kan toch in de winkel alles bij elkaar rapen en het dan thuis laten bezorgen? Diezelfde dag meestal nog? Ik zie deze optie niet online. Kan dit ook met de verzamelservice? Dat je dan je lijstje geeft en zegt dat je het graag 's middags bezorgd wil hebben?

1 like

Jaa love deze! Ze kunnen trouwens ook prima in een broodrooster bij gebrek aan een oven

2 likes

Ik heb deze gekocht voor m’n rolschaatsspullen. Ben heel benieuwd of het wat is. Dinsdag wordt ie bezorgd. :crossed_fingers:

9 likes

image

Ik wil deze terrastegels :smiley:

24 likes

Ik weet dat hier een aantal mensen zijn die een zwartbruine PAX kast hebben: aanstaande vrijdag 1 april gaan de zwartbruin en bruin essenfineer PAX elementen en bijbehorende inrichting uit het assortiment. Het is inmiddels al van de website gehaald (en uit de PAX planner…) maar sommige winkels hebben nog best wel wat voorraad van zwartbruine planken en lades. Mocht je dus nog wat nodig hebben om je kast aan te vullen, wacht daar dan niet te lang mee…. Deze info staat namelijk niet op de website :yum:

12 likes

Echt lief hoe je iedereen hier zo helpt!

7 likes

@Sedana Je bericht is verwijderd. De afspraak is dat we geen medewerkers taggen.

3 likes

Klantenservice?

15 likes