Dan heb je het over de ondiepe manden van 35cm. De gewone zijn wel gewoon op voorraad. Op de ondiepe zit al een tijdje een productieprobleem, durf niet te zeggen wanneer ze weer terug komen. Mocht ik er volgende week aan denken, dan zoek ik het even op!
Komt er voor de PAX eigenlijk nog een andere kleur dan houtkleur en wit?
En ik heb vanmiddag deze 2 gekocht:
De jas/kussen heb ik nu aan en op de standaard staat mijn laptop nu. Bevalt totnutoe goed Ben 4.5 uur in de IKEA geweest gewoon
Ik dacht 29 € of zoiets.
Ik heb even op “Råskog” gezocht in een boeken FB groep (die karretjes worden vaak gebruikt als een zogenoemde TBR cart) en ik zie een screenshot van oktober 2021 waar ie (al) €39,99 was.
Ik heb deze ruim 3 jaar geleden gekocht en vond hem toen verrassend duur bij de kassa, denk dat het toen ook 40 was
Ik heb een soort obsessie met spullen van de IKEA van jaren terug die nu als ‘vintage’ worden gezien. Op Markplaats verkopen ‘kenners’ het vaak, maar ook mensen die gewoon denken dat ze ouwe IKEA-meuk kopen. Heb echt al zoveel lampen gekocht zo en nu een schoenenrek.
Ja antraciet en beige, in de kleuren van de nieuwe Oversidan verlichting. Alleen de nieuwe kleuren zijn met minimaal een jaar uitgesteld.
Jaaaa super interessant heb je foto’s van wat je hebt gescoord? Zoek je gewoon op ikea + soort meubel en dan scannen of een andere techniek die je wil delen haha
Ik zoek eerst bijvoorbeeld op wandlamp + IKEA + kleur. Dan scrollen tot ik iets moois zie. Dan lees je in zo’n dure advertentie meestal het jaar + serie (+ soms de ontwerper). Met die gegevens vind je dan vaak een goedkoper aanbod. Bijvoorbeeld deze:
Leuk!!! Zo lief en uitgebreid ook.
Ik heb het idee dat best veel producten duurder zijn geworden. Of mijn smaak, dat kan ook
ja, dat dacht ik ook meteen! 45 euro voor dit ding is best veel, niet een prijs die ik bij de IKEA had verwacht.
Ik heb hem al een jaar of 6 en volgens mij was hij aan het begin zelfs 50 euro
Nee dat had ik ook! Als Ikea al zo duur is… dan hoef ik andere winkels niet eens meer te proberen .
Volgens mij was deze altijd al vrij prijzig, ik denk zeker 40 euro. Ik weet dat ik 'm als student zo’n zes jaar terug ook graag wilde, maar geen 40 euro ervoor neer wilde leggen.
How dare u in het Ikea topic. Wat een heiligschennis
Tja jammer dan voor ikea, ik zou echt wel naar de action gaan voor dat rek als het zoveel scheelt
Ik dacht juist dat ie duurder was haha Maar hoe dan ook vind ik hem dit geld wel echt waard! Super stevig en ik heb hem echt al een paar jaar en hij heeft echt amper beschadigingen terwijl ik er niet echt voorzichtig mee om ga.