IKEA topic

Mijn vader doet dat al jaren. Is inderdaad niet zo lekker als direct vers, maar hij drinkt echt minimaal 1 zo’n pot per dag. Dus dan zet die zo’n pot in de ochtend en drinkt die er de hele dag uit i.p.v. steeds kleine kopjes thee vers te zetten

Wij hadden die op het werk, tot er een plots kapot knalde toen er hete thee In zat. Dat zal de reden er dus van zijn om thee in de magnatron te maken.

@Oprah weet jij toevallig of je de besta deuren ook los kan kopen?

Ja je koopt ze altijd los.

Ja zekers! Alles daarvan is los te koop.

Heb je dit al geprobeerd en werkte het?

Nee nog niet, maar zal het laten weten!

Heeft iemand een idee of de aanbiedingen voor de PAX kasten jaarlijks rond de zelfde tijd komen? Ik wil graag een nieuwe kast kopen van rond de €1000, dus dan is korting wel leuk… Maar wil de kast nu hebben en wil niet meer wachten :cry:

Ik heb een Karlby werkblad en die wilde ik in de olie zetten vandaag. Ik kom er alleen net achter dat ik Skydd heb gekocht ipv Behandla. Kan ik die Skydd alsnog gebruiken voor m’n keukenblad of moet ik echt Behandla hebben? @Oprah weet jij dit misschien?

Ik zou BEHANDLA nemen voor je werkblad! SKYDD is voor snijplanken, minder effectief dus.

Weet iemand of ze bij Ikea (of ergens anders?) misschien iets handig hebben om foto’s op te bergen? Een hoop analoge fotoafdrukken van normaal formaat dus. Momenteel zitten ze in in zo’n klein houten kastje met 4 schuifjes van Ikea, even geen idee hoe die heten, maar het is toch niet helemaal wat ik wil.

Hier ben ik ook op aan het wachten!! Scheelt toch een hoop geld. Ik kan nog een paar weken wachten maar hoop dat het rond eind maart zeker weer in de korting is geweest

PAX niet, wel KOMPLEMENT!

Heeft iemand een idee wanneer er kortingen zullen zijn voor banken? Alle korting is fijn meegenomen met een studentenbudget!

En zijn er banken die een totaal afgeraden worden? Bijvoorbeeld dat ze snel inzakken oid.

Ik zal straks even kijken! Hebben laatst nog bankenactie gehad.

Gordijnen of bedden misschien ook?

Joe!

Kan niks beloven trouwens, er zijn nieuwe regels omtrent de acties.
Personeel mag ook niks meer weten (eigenlijk).

Vet sneaky vd ballenbak. Al waardeer ik het supererg dat je ons hier altijd uit de brand helpt! Je mag altijd pm’en hehe.

Oh gordijnen zou mij ook wel goed uitkomen… :stuck_out_tongue:

Bedden staan nu net op de site! 10% korting op matrassen en boxsprings voor family-leden.