IKEA topic

Ik heb deze ook net besteld! Dunvik in beige, 160x200, ik kijk er zoooo naar uit. Heb al 8.5 jaar hetzelfde bed/matras en die is echt aan vervanging toe dus als deze komt las ik een slaap-weekend in

1 like

Ja zag ik! Door jou ben ik ook een beetje gaan twijfelen haha, vond de kleuren en de afwerking toch een stuk mooier en hierbij was het matras dat ik wilde beschikbaar. Wanneer krijg je m binnen? Ik 25 maart!

1 like

Ja ik heb er ook nog lang over getwijfeld uiteindelijk en vandaag pas de knoop doorgehakt (korting he) maar goeie slaap is me zo veel waard dus beter bevalt ie. Ik krijg 'm aanstaande zaterdag, de 23e dus! Ik moest ervoor naar de Ikea zelf, online was ie uitverkocht, te lang mee gewacht vrees ik haha maar gelukkig is de Ikea niet zo ver

1 like

Ik heb een 365+ voorraaddoos als kaasbak aangeschaft en nu proeft mijn lievelingskaas naar chemisch plastic. Hoe vaak ik de bak ook afwas. :frowning:

Ik las even dat je meer dan 365 vershoudboxen had gekocht en dacht: ‘da’s veel!’

8 likes

Die heb ik ook! Dat kurk doe ik er niet op, want dan smaakt je water inderdaad naar kurk. Die geur trekt er echt in :sweat_smile:

1 like

Ik wil een bed met lades eronder kopen bij IKEA, iemand ervaring mee? Ik zie verschillende opties en ook qua lattenbodems zijn er 3 opties. Als iemand goede of slechte ervaringen heeft met een van de bedden met lades eronder of een lattenbodem hoor ik het graag!

Ik heb dit bed met vier lades, aan beide kanten een grote en een kleine lade. Verder heb ik de Luroy lattenbodem, is de simpelste die niet te verstellen is maar dat hoeft ook niet van mij. Ik ben er erg blij mee!

1 like

Ik heb de brimnes (met hoofdeinde erbij) en ben er heel blij mee. Laden gaan heel soepel open en geeft echt heel veel opbergruimte.

1 like

Welke lattenbodem heb jij erbij, weet je dat toevallig nog?

Ik heb ook een bed met lades (Malm) maar ik vind dat het wel snel stoffig wordt in de lades. Ik denk eraan om ze weg te doen.

3 likes

Ik heb ook de Malm en ben er enorm blij mee. Lades bewegen soepel, veel ruimte en ziet er strak uit.

1 like

De lönset heb ik.

1 like

Dit had ik ook inderdaad. Heb nu een speciaal soort deken?? gehaald voor tussen het matras en de lattenbodem, scheelt heel veel!

1 like

Ik heb NORDLI (160X200), daar zitten 6 lades onder. Vind het super fijn, niks mis mee.

1 like

@Yucca

Ik heb een Brimnes gehad met 4 lades. Ze werden inderdaad erg vies en stoffig, en ik vond het bed na 3 jaar echt gigantisch wankel worden. Kan ook aan mijn activiteiten liggen :woman_shrugging:.

Heb nu weer een ‘gewoon’ bed en heb er een tijdje opbergboxen onder gehad, vond dit zelf ook fijner.

2 likes

Een soort matje van vilt(?) volgens mij had ik vroeger ook zoiets!

Ja dat! Ik probeer hem te zoeken op de site maar kan hem zo snel even niet vinden

1 like

Ik heb al 6 jaar een witte kallax kast en ik wil graag witte deurtjes erin maar ik ben bang dat hij iets verkleurd is waardoor het niet mooi wordt. Heeft iemand een witte kast en is ie verkleurd ja of nee?

1 like

Ik heb wel witte Billy’s waar het nieuwe opzetstuk een stuk witter bij was, maar die heb ik van iemand op Marktplaats overgenomen, dus hoe oud ze precies zijn weet ik niet. Ik denk dat het ook scheelt of ze in de zon hebben gestaan of niet.