IKEA topic

Ik heb de brimnes (met hoofdeinde erbij) en ben er heel blij mee. Laden gaan heel soepel open en geeft echt heel veel opbergruimte.

1 like

Welke lattenbodem heb jij erbij, weet je dat toevallig nog?

Ik heb ook een bed met lades (Malm) maar ik vind dat het wel snel stoffig wordt in de lades. Ik denk eraan om ze weg te doen.

3 likes

Ik heb ook de Malm en ben er enorm blij mee. Lades bewegen soepel, veel ruimte en ziet er strak uit.

1 like

De lönset heb ik.

1 like

Dit had ik ook inderdaad. Heb nu een speciaal soort deken?? gehaald voor tussen het matras en de lattenbodem, scheelt heel veel!

1 like

Ik heb NORDLI (160X200), daar zitten 6 lades onder. Vind het super fijn, niks mis mee.

1 like

@Yucca

Ik heb een Brimnes gehad met 4 lades. Ze werden inderdaad erg vies en stoffig, en ik vond het bed na 3 jaar echt gigantisch wankel worden. Kan ook aan mijn activiteiten liggen :woman_shrugging:.

Heb nu weer een ‘gewoon’ bed en heb er een tijdje opbergboxen onder gehad, vond dit zelf ook fijner.

2 likes

Een soort matje van vilt(?) volgens mij had ik vroeger ook zoiets!

Ja dat! Ik probeer hem te zoeken op de site maar kan hem zo snel even niet vinden

1 like

Ik heb al 6 jaar een witte kallax kast en ik wil graag witte deurtjes erin maar ik ben bang dat hij iets verkleurd is waardoor het niet mooi wordt. Heeft iemand een witte kast en is ie verkleurd ja of nee?

1 like

Ik heb wel witte Billy’s waar het nieuwe opzetstuk een stuk witter bij was, maar die heb ik van iemand op Marktplaats overgenomen, dus hoe oud ze precies zijn weet ik niet. Ik denk dat het ook scheelt of ze in de zon hebben gestaan of niet.

Ik heb een zeven jaar oude expedit en die is wel iets verkleurd.

Ik ben echt onwijs fan van het Tradfri systeem.

@Yzile ik heb ook de BRIMNES met 4 lades. Heb hem al 7 jaar en is 3x in en uit elkaar gehaald, laden gaan nu niet meer goed open en dicht. Veel plezier van gehad maar hij is nu echt op. Wat ik een groot nadeel vind is dat het idd stoffig wordt en ik vind het eigenlijk niet zo’n heel fris idee dat zweet/vocht vanuit je matras in de spullen in de laden trekt. Ik heb er kleren en beddengoed in liggen en ik heb het idee dat het soms vochtig is als ik het eruit haal. Ik zou hem niet nog een keer kopen iig.

3 likes

Die van mij is na 2 jaar wel meer verkleurd dan ik had gedacht. Misschien kun je een witte kast combineren met houten deurtjes oid?

Huh

1 like

Haha sorry! Geen idee hoe ik bij jou kwam, ik bedoelde @Yucca

Een molton op bed leggen. Of dingen die je minder vaak gebruikt in (vacuĂŒm) zakken.

Ik gebruik alles vaak. Maar heb een nieuw bed inmiddels.