IKEA topic

Wij hebben het door een lokaal iemand laten doen, wil het best prive met je delen maar niet openbaar ivm dat dat wel heel direct aan onze woonplaats is te linken. Alleen volgens mij neemt hij momenteel ook geen nieuwe klussen aan omdat hij het zo druk heeft. Wij hebben in jan/feb met hem voor het eerst om de tafel gezeten en in september is de keuken gedaan (was ook altijd de planning al ivm verbouwing). Wij hebben ergens later in dat proces (voorjaar?) besloten dat we ook een kast wilden laten maken in de gang (die ingang werd door vorige bewoners niet gebruikt maar wij gebruiken die wel en ketel en alle andere apparatuur hangt daar dus daar hebben we ren kast omheen laten maken met ook opbergruimte) en die is hij pas in februari ofzo komen plaatsen, omdat hij eerder geen plek had. Zal het wel een keer navragen vd week, zie hem regelmatig met ophalen op de opvang omdat onze kinderen op dezelfde groep zitten :wink:

Wij hebben trouwens een deel van de oude keuken laten zitten en daar alleen de fronten enzo laten vervangen, dat is dan gewoon op maat gemaakt dat het op die lades enzo paste.

7 likes

PURPURBRÄCKA, ik wil dit van de Ikea. Helaas niet online op dit moment te bestellen voor mijn bedmaat.

14 likes

Oeh, deze wil ik ook. Geweldige print haha!

3 likes

Weet iemand wanneer deze komen? Of zijn ze al geweest? Er staat nieuw bij

3 likes

Ik heb zo volgens mij gisteren in gezien in Utrecht. Lette er niet perse op, maar volgens mij wel!

3 likes

Ik kom hier even binnenvallen. Weet iemand of PAX (of de inrichting) binnenkort weer een aanbieding heeft?
Wij willen eentje van 4 meter breed op de slaapkamer dus dat is wel de moeite waard

3 likes

Ik had het idee om deze Applaro op m’n dakterras te zetten. Mijn plan was om de deksel van de bak weg te laten en de bak te vullen met aarde en klimrozen die dan door het wandpaneel kunnen klimmen. Alleen is zo’n beetje alles van deze lijn nergens op voorraad en ook niet online bestelbaar :sob: een paar dingen zijn er nog wel.
Gaat deze lijn eruit? Of komt het bijv. volgend voorjaar weer terug ofzo? Want zelfs als mijn rozenplan niet werkt vind ik het sowieso een leuk opbergbankje.

2 likes

Ja die gaat eruit! Die wil ik ook, dus helaas :frowning: Was alleen in het voorjaar verkrijgbaar, dus ik zou marktplaats en de koopjeshoek in de gaten houden.

1 like

Ah shit hey! En komt dus ook niet volgend voorjaar terug?
Want vgm hadden ze deze al wel een aantal jaar toch, of heb ik dan wat anders gezien haha

3 likes

Nee er komt volgend jaar wat anders! Ik baal ook echt dat ik m niet gewoon gekocht heb toen ik hem wilde. Schijnt bij de dingen voor tuin en balkon ook gebruikelijk te zijn, dus als je iets in het voorjaar ziet wat je wil: niet wachten tot einde van de zomer.

3 likes

Vanwege de nasleep van Corona en de daarbij horende productieproblemen zijn er de komende tijd helaas geen kortingsacties☹️ Denk dat we al lang blij zijn als we de klant een volledige kast kunnen leveren.

5 likes

Volgens mij is er een enorm wereldwijd tekort dus lijkt me niet! Edit; wat @Stofdoek zegt

4 likes

Kuuuut, ik wilde ook nog allerlei dingen van die lijn. Shit, snel kijken wat er nog op voorraad is.

1 like

Ik las wel iets met €10 of €20 korting in augustus bij besteding van €100 via de family kaart als je je aanmeldt voor acties via de e-mail!
Oeps, sorry @Tubing (stond op pepper)

2 likes

Echt leuk dat ik vorige week alles gekocht heb en het nu in de aanbieding is :+1:

Hoi! Is het 15 aug een feestdag in nl? Zou een bezoekje willen brengen aan de Ikea in Breda, maar ben niet helemaal zeker of die open is. Ik vind niets terug op de website. Alvast bedankt :pray:

1 like

Zou niet weten welke :joy:

Naar mijn weten is kerst de eerste weer!

10 likes

Nee, Maria-tenhemelopneming is te katholiek om een Nederlandse feestdag te zijn :joy:

13 likes

Ok bedankt! Hier in België is het wel een feestdag, maar goed dan kan ik maandag een bed kopen en binnenkort verhuizen :partying_face:

1 like

IKEA is alleen op 1e kerstdag en 1 januari dicht. Rest van het jaar iedere dag geopend :smirk:

1 like