Wauw wat prachtig zeg! En de kleur, zo mooi. Mag ik vragen wat je hiervoor hebt betaald? Wij zijn ook bezig met keuken inventarisatie.
Gaat het om de auli spiegel panelen voor een kast van 201?
Ja, bij deze staat dus dat de voorraad onzeker is vanwege de wereldwijde voorraadproblemen. Dus bij deze had ik me erbij neergelegd dat deze er voorlopig niet zouden zijn. Weet jij soms of ze binnenkort toch terugkomen? Ik woon wel in België.
Maar mijn ‘echte issue’ ligt bij de vikedal deur in spiegelglas (50x195). Bij het artikel staat dat ze leverbaar zijn voor mijn postcode, maar bij het afrekenen lukt het ineens niet meer…
De Auli spiegel panelen in 201 zijn al sinds maart 2021 niet meer leverbaar. De eerstvolgende verwachting is december, maar dat is nog erg onzeker en kan nog uitgesteld worden. Dit is wel Nederland, maar verwacht dat het in België hetzelfde zal zijn. Vikedal komt nog heel onregelmatig binnen, af en toe is er een levering maar dan is het ook snel uitverkocht. Allemaal nasleep van Corona helaas. Ik kijk straks even of ik je een indicatie kan geven als ik op werk ben.
Oef, gelukkig was ik dus al van plan om de auli spiegels maar zo te laten… Maar die van vikedal zou ik wel echt willen. Zou top zijn mocht jij er iets meer van kunnen zien
Nou heb gebeld naar de ikea, blijkbaar klopt het dus inderdaad niet dat het artikel voorradig zou zijn. Hij had ook geen idee wanneer ze terug zouden binnenkomen. Dus kan op beide kasten geen spiegelglas zetten . Ga de kast dan maar zo bestellen in de hoop dat het ooit nog eens op voorraad komt.
Ik had gisteren nog even voor je gekeken, in Nederland staat een levering gepland over een maand, maar is nog niet bevestigd dus eigenlijk nog onzeker. Snap heel goed dat dat even balen is! Eventueel op latere termijn kun je de panelen of deuren nog vervangen.
Bedankt om nog te checken. Ik twijfel inderdaad erg om nu andere deuren te bestellen. Maar dit vind ik wel zonde van het geld aangezien ik ze toch wil vervangen. Maar aan de andere kant kan het dus nog maanden duren voor ik de juiste deuren heb en al die tijd zonder zie ik ook niet zitten i.v.m. stof. Ga nog even nadenken wat te doen.
Ik heb het volgende IVAR-ontwerp gemaakt en de onderdelen gekocht:
Onder de onderste lade heb ik geen plank gedaan en de planner voegde dat ook niet automatisch toe. Maar nu ben ik bezig met in elkaar zetten en staat op veel afbeeldingen wel een plank onderin. Is dat “verplicht” omdat het anders instabiel is? Of zou die lade onderin ook genoeg stabiliteit geven?
Dat kruis zorgt uiteindelijk voor de meeste stabiliteit. Wij hebben ook geen planken onder de lades en de kast staat super stevig dus zou je geen zorgen maken!
Toen ik in mei bestelde konden ze meteen de volgende dag, en elke opvolgende dag voor 2 weken lang.
Ja same @anon3219017. Bij mij waren alleen de witte kledingroedes er niet, dus heb grijze genomen. Die van mijn ouders was ook direct leverbaar
Ik kon niet langer dan 2 weken vooruit bestellen tot mijn grote ergernis. Misschien iets om rekening mee te houden. Toen ik terugkwam omdat ik ze nodig had waren er ineens artikelen weer uitverkocht😭
Waauuwww ons keukenwerkblad wordt eindelijk geleverd. We hebben 6 maanden geleden een nieuwe keuken laten plaatsen en sindsdien hebben we het goedkoopste witte blad erop zetten (waardoor onze hele keuken wit is en heel klinisch, niet mijn ding). Maar nu komt het eeeiiiindelijk. Als we nu ook een nieuw blad zouden bestellen bij een andere aanbieder was het 1000 euro meer geweest, dus blij dat het nu nog voor de prijs van vorig jaar kon.
Ook eindelijk een grote wasbak, we hebben nu een mini omdat de ander onderbouw is.
Beetje late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan…
Ik heb een tijdje bij de telefonische klantenservice gewerkt, je kan proberen of je de kast via hun kan bestellen. Het lukt het daar regelmatig wel om een bezorgdatum verder vooruit te kiezen.
Ligt eraan waar het vandaan komt. Als het vanuit een DC komt dan is er meer ruimte om orders langer op te slaan dus kun je verder vooruit een bezorgdatum kiezen. Vanuit de winkel is het max 1.5/2 weken omdat we maar beperkte ruimte hebben. Systeem geeft meerdere opties, maar is afhankelijk van voorraad welke opties er worden gegeven. De telefonische klantenservice heeft niet meer opties dan dat wij in de winkel hebben, of wat de klant online kan kiezen. Zit een hele logica achter in ieder geval. @anon3219017 mocht je hulp nodig hebben, dan staat m’n dm open!
Iemand ervaring met deze? Ziet er op de foto heel chill uit maar hij is 33 cm breed en 28 diep? Dat is gewoon even lang als een lineaal, dat is heell smal. Hoe passen daar handdoeken op?
Klein opvouwen?
Ja met kleine handdoekjes lukt dat misschien, maar met normalere (althans mijn normale handdoeken zijn toch wel 110 x 60) past dat er toch niet goed op? Vind 30 cm zooo smal…
Mijn handdoeken zijn 70x140 en liggen op een nog kleiner plankje