Betekent deze tekst dat dit product nog wel terugkomt in de winkels? Maar er nu geen voorraad is. Want er wordt benoemd dat het online niet meer zal worden verkocht, maar fysiek is het helaas ook nergens te krijgen
Weet iemand of de lomviken gouden lijsten terug
Komen of per wanneer?
Deze gaat heel lang duren, is een product wat in Aziƫ geproduceerd wordt (vanwege het metaal, hout komt bijna altijd uit Europa). Daar zit een heel hardnekkig productieprobleem op en wordt op korte termijn niet terug verwacht.
Veel dank voor nagaan en mij laten weten!!!
Dan ga ik naar andere opties kijken
Januari op zān vroegst helaas, zelfde verhaal als bovenstaand artikelā¦
Ik wilde vandaag verschillende dingen kopen, maar nog steeds is zoveel niet leverbaar Iemand een idee wanneer de Sundvik meegroeibedden weer op voorraad komen? We kunnen nog wel even wachten maar als het nog een jaar gaat duren, ga ik zoeken naar een ander bed
Weet iemand wat de levertijd bij online bestellen bij Ikea? Ik wil een aantal grotere dingen bestellen maar kan het alleen vinden bij bestellen in de winkel.
Dat ligt eraan waar je woont en wat je bestelt, of het met de normale post moet of de vrachtwagen. Ik zou het gewoon in je mandje doen en doorklikken en kijken.
Beetje domme vraag misschien, maar morgen ga ik mijn keuken definitief bestellen bij de keukenafdeling van IKEA. Ik heb dan ook weer een afspraak met een medewerker.
Hoe gaat het betalen? Kan ik het daar pinnen of gaat het betalen op een andere manier?
Ik geloof niet dat ik ooit zoān groot bedrag gepind heb in een winkel, en moet even kijken of ik dan mijn daglimiet moet verhogen of zo.
4 jaar geleden moest ik daar ter plekke pinnen!
Je kan ook een deel aanbetalen, en de rest pinnen bij levering.
Ze kunnen je ook een betaallink sturen dan kan je het overmaken.
Ik ben gewoon excited voor jouw keuken Gaat echt geweldig worden volgens mij
@Peyton Dank! Dat klinkt nog makkelijker.
@chasingrainbows Haha het is niet heel bijzonder hoor. Gewoon een (in mijn ogen) gezellige keuken die ook praktisch is.
De deurtjes en kleur heb ik nog niet in het echt gezien, alleen op fotoās. Ik weet ook niet of het morgen al te zien is. Dat is dus best een gok.
Ik heb een kleuter en ik hoop niet dat je heel erg vingerafdrukken ziet op de deurtjes. In eerste instantie was ik op de Bodarp verliefd geworden, die is ook groen. Maar die had in de showroom zoveel vieze vingerafdrukken op de deurtjes dat ik meteen ben afgeknapt.
Op de witte Stensund heb ik dat niet gezien, hopelijk is dat met de mintgroene Stensund ook niet.
Wij moesten betalen via een betaallink! Maar we deden wel alles online, al kunnen ze dat vast alsnog wel doen indien nodig.
Ik hoop voor je dat alles in een keer geleverd kan worden. Wij hebben nog wat materialen in batches gekregen haha, zoals de lichtbakken boven het aanrecht en een lade. Irritant maar niet onoverkomelijk, maar ik hoorde ook wel dat de vaatwasser bijv niet geleverd kon worden.
Heb je ook een blad bij Ikea besteld? Ben dan benieuwd welke!
Ja, uiteindelijk wel een blad besteld bij IKEA. In eerste instantie wilde ik een stenen blad elders, maar toen ik de SƤljan in eiken in het echt zag vond ik die ook wel heel gaaf. De houtlook maakt de keuken nog wat gezelliger en warmer, vind ik.
Mocht het niks zijn, en het gauw versleten zijn, dan kan het blad altijd nog vervangen worden door een stenen exemplaar op termijn. Maar voor nu vind ik het wel fijn om alles (m.u.v. het fornuis en eventueel de koelkast) onder 1 dak te hebben.
Qua levertijd: Als het goed is, is de keuken geheel leverbaar in 1 keer. Althans, dat was de lezing in juni. Hopelijk is dat nog steeds zo.
Maar wereldwijd zijn er nog wel tekorten van bepaalde materialen en ik weet niet zeker of dat onze keuken ook raakt. Dat zal de tijd leren. Als dat zo is, dan is het geen ramp want ik red me nu ook. Liever een iets langere levertijd dan dat het er al heel snel is terwijl er nog gesloopt wordt; ik wil liever geen beschadigingen en het zo kort mogelijk hebben staan.
Oh wat mooi en warm zoān kleur blad met dat groene!
Die is mooi! Als je hem goed verzorgd gaat hij volgens mij ook lang mee. Ik zie hem vaak in Airbnbs en dan is het nog gewoon mooi, dus zal niet zo snel kapot gaan denk ik.
Ik duim voor je dat het er allemaal is!
Edit: oh nee volgens mij zie ik vaak de Karlby, dat is geen laminaat. Maar ook laminaat kan lang mooi blijven, je moet er alleen wat voorzichtiger mee zijn is mijn ervaring.
Mijn keuken werd week erna geleverd. Wilde later maar kon niet.
Ik moest betalen via een betaallink. Moest wel dezelfde dag. Dus had daarvoor mn app limiet verhoogd. Ik deed alles online maar denk dat daar geen verschil tussen hoeft te zitten.