Ik heb ook een Brimnes bed met vier lades, nu bijna een jaar. Ben er heel tevreden mee. Ik heb wel van die lade opbergers erin zitten, zodat mijn spullen niet stoffig worden. Met bovenkant erop dus, gaan open met een rits. Dat vind ik wel echt toegevoegde waarde hebben. Mijn vorige bed had ook lades, maar zonder opbergers en dat werd zo ontzettend stoffig.
Is dat zoiets?
Lijkt mij ook wel handig namelijk!
ja dat is het, een matrasbeschermer! Ik heb deze https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70401259/
Dankjewel, ik ga de matrasbeschermer sowieso kopen.
Ik wil een Pax-kast plaatsen in onze inloopkast, maar kunnen ze je daar bij Ikea mee helpen? Ik heb het een keer geprobeerd via de website, maar kwam niet helemaal uit wat ik wilde en wat de mogelijkheden waren, dus vroeg me af of ze je daarbij begeleiden.
Of heeft iemand anders nog tips wat te doen bij een kast met hoeken? We hadden nu deze manier, maar of dat nou de handigste is?
Ik wilde een inloopkast onder een schuin dak en ben echt geweldig geholpen in de ikea zelf! We hebben ook samen gekeken naar het schuine gedeelte en wat we daaronder konden plaatsen, dus ik denk dat ze jou ook goed kunnen helpen met hoeken. Ik zou wel op een rustig moment gaan als het kan, wij waren er maandagochtend en toen werd er ruim de tijd voor ons genomen.
Tof! Wel foto’s laten zien als het klaar is he!
Zeker, duurt alleen nog even, nieuwbouw…
We wachten al sinds maart vorig jaar, en duurt nog wel tot einde jaar! Ze zijn nu wel lekker bezig, dus er zit vooruitgang in. Gaat nu wel snel met alles wat er nog geregeld moet worden.
Ik zou proberen het gelijk te krijgen, oogt rustiger en het is best een grote kast die opvalt denk ik?
Maar je kunt die andere kastjes wat hoger maken? Vind die open ruimte van dat ene kastje niet storend.
Misschien kan je even op pinterest zoeken naar besta. Daar staan heel veel voorbeelden van combinaties. Misschien kan het toch wel hoe je het zou willen?
Ik heb mijn PAX kast besteld Volgende week wordt het bezorgd, en dan nog alles in mekaar zetten hehe
Ziet er goed uit, maar vooral awesome dat je je avatar aan de muur hebt hangen
Wij hebben ooit 2 grote planten gehaald. Dit is denk ik 7 jaar geleden en die doen het nog steeds super goed. Ik ben nu niet thuis, maar wil anders best een foto maken.
Ik heb ongeveer 4 jaar die grote plant met de stam in een vlecht (weet ff de naam niet) gehad en deed het top! Vrienden van mij hebben ‘m al langer. Heb nu een grote palm en doet het tot nu toe ook erg goed in een donkere ruimte.
Ja hebben het allemaal prima gedaan! Waren wel allemaal makkelijke planten
Ik heb vandaag m’n pax kasten in elkaar gezet! 2 kasten van een meter breed en 2.36 ofzoiets hoog. Vond het goed te doen, in 2 uur hadden we ze staan, met planken en lades erin!
Ik ben een keer beledigd door iemand die het raar vond dat ik geen waterkoker heb en dat ik twee opties heb om thee te maken: 1. de kraan wordt gloeiend (bijna kokend) heet. 2. de magnetron warmt ook water op. Ik snap niet wat daar raar aan is? Lauw is niet lekker nee, maar goed heet laten worden en dan een zakje erin klaar.
Wow, thanks voor dit! Ik heb momenteel een losse bedlade waar ik vanaf wil omdat het inderdaad stoffig wordt. Dus ik dacht eraan dat als ik een nieuw bedframe wil kopen (ik wil er eentje met hoofdbord omdat mijn hoofd vlekken op de muur achterlaat ??, dat ik er dan een met ingebouwde lade wil als dat minder stoffig is. Maar nu ik dit lees zie ik er toch maar vanaf. Dan liever een normaal frame waar ik goed rondom kan schoonmaken. En sparen voor een PAX zodat ik alles daarin kwijt kan.
Ik vind het helemaal niet storend dat de kastjes verschillen in hoogte! Erg leuk ontwerp en leuk dat het hoge deel een andere kleur heeft.