IKEA topic

Ik heb een zeven jaar oude expedit en die is wel iets verkleurd.

Ik ben echt onwijs fan van het Tradfri systeem.

@Yzile ik heb ook de BRIMNES met 4 lades. Heb hem al 7 jaar en is 3x in en uit elkaar gehaald, laden gaan nu niet meer goed open en dicht. Veel plezier van gehad maar hij is nu echt op. Wat ik een groot nadeel vind is dat het idd stoffig wordt en ik vind het eigenlijk niet zo’n heel fris idee dat zweet/vocht vanuit je matras in de spullen in de laden trekt. Ik heb er kleren en beddengoed in liggen en ik heb het idee dat het soms vochtig is als ik het eruit haal. Ik zou hem niet nog een keer kopen iig.

3 likes

Die van mij is na 2 jaar wel meer verkleurd dan ik had gedacht. Misschien kun je een witte kast combineren met houten deurtjes oid?

Huh

1 like

Haha sorry! Geen idee hoe ik bij jou kwam, ik bedoelde @Yucca

Een molton op bed leggen. Of dingen die je minder vaak gebruikt in (vacuüm) zakken.

Ik gebruik alles vaak. Maar heb een nieuw bed inmiddels.

Ik heb ook een Brimnes bed met vier lades, nu bijna een jaar. Ben er heel tevreden mee. Ik heb wel van die lade opbergers erin zitten, zodat mijn spullen niet stoffig worden. Met bovenkant erop dus, gaan open met een rits. Dat vind ik wel echt toegevoegde waarde hebben. Mijn vorige bed had ook lades, maar zonder opbergers en dat werd zo ontzettend stoffig.

3 likes

Is dat zoiets?

Lijkt mij ook wel handig namelijk!

1 like

ja dat is het, een matrasbeschermer! Ik heb deze https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70401259/

Dankjewel, ik ga de matrasbeschermer sowieso kopen.

Ik wil een Pax-kast plaatsen in onze inloopkast, maar kunnen ze je daar bij Ikea mee helpen? Ik heb het een keer geprobeerd via de website, maar kwam niet helemaal uit wat ik wilde en wat de mogelijkheden waren, dus vroeg me af of ze je daarbij begeleiden.

Of heeft iemand anders nog tips wat te doen bij een kast met hoeken? We hadden nu deze manier, maar of dat nou de handigste is?

Ik wilde een inloopkast onder een schuin dak en ben echt geweldig geholpen in de ikea zelf! We hebben ook samen gekeken naar het schuine gedeelte en wat we daaronder konden plaatsen, dus ik denk dat ze jou ook goed kunnen helpen met hoeken. Ik zou wel op een rustig moment gaan als het kan, wij waren er maandagochtend en toen werd er ruim de tijd voor ons genomen.

1 like

@rodepaprika @Bertie @Solsikke hartstikke bedankt! Ga ik een ochtendje vrij nemen!

1 like

Tof! Wel foto’s laten zien als het klaar is he!

1 like

Zeker, duurt alleen nog even, nieuwbouw… :tired_face:

We wachten al sinds maart vorig jaar, en duurt nog wel tot einde jaar! Ze zijn nu wel lekker bezig, dus er zit vooruitgang in. Gaat nu wel snel met alles wat er nog geregeld moet worden. :scream:

Ik zou proberen het gelijk te krijgen, oogt rustiger en het is best een grote kast die opvalt denk ik?

Maar je kunt die andere kastjes wat hoger maken? Vind die open ruimte van dat ene kastje niet storend.