IKEA topic

Het keukenblad ligt erin (SKARARP matzwart) en de keuken oogt meteen duurder haha. Het is zo mooi geworden, vooral met de verzonken enoooorme gootsteen.

Alleen het is natuurlijk nog niet af want de lade die we onder de gootsteen hadden past niet meer :roll_eyes: dat ligt aan het nieuwe blad. Dus nu hebben we weer een open gat ipv lade.

9 likes

Wow ik zie net deze bank in een Ikea insta add en ben echt obsessed. Is een modulaire bank dus zelf samen te stellen. En er onder is ook helemaal een opslagruimte. Echt balen dat ik geen bank nodig heb.

27 likes

Ik zag 'm ook voorbij komen, echt een fantastische bank :heart_eyes:

2 likes

Nu wil ik wel een foto zien!

3 likes

Vind hem mooi, maar die lage rugleuningen lijken mij helemaal niet lekker zitten

15 likes

Deze ga ik even opslaan voor als ik ga verhuizen naar een ander huis!

1 like

Heel mooi! Jammer dat ‘ie niet beschikbaar is.

Die is leuk zeg! Vraag mij alleen af of een lage rug leuning wel lekker zit?
Ik zie dat hij bij geen filiaal op voorraad is.

2 likes

Jaaa dit vraag ik me ook altijd af bij deze stijl banken. Lijkt me alleen horizontaal lekker liggen, maar iets rechterop wil je toch meer steun voor je rug?

3 likes

Weet iemand of je voor de Besta geen los frontje kan bestellen? Bij ons zijn er 2 kapot - ook het scharnier - maar zie online alleen maar van andere typen puur het frontje.

2 likes

Ik denk dat ie nog te nieuw is maar binnenkort wel op voorraad. Ben ook wel heel benieuwd hoe het zit. Volgens de website zit ie heel zacht, daar kan ik mij nog niet helemaal een voorstelling van maken. Heb nu een Nockeby en die is na 6 jaar eigenlijk nog helemaal perfect.

3 likes

Over welk frontje gaat het? In principe liggen in de winkel alle frontjes op de display, daar kun je gewoon de locatie vinden waar het in het magazijn ligt. Idem voor de scharnieren. Tenzij het frontje uit het assortiment is.

1 like

Ik wil over een tijdje best wat dingen halen bij de Ikea en dacht dus aan de adventkalenders, maar het is dit jaar niet minimaal 2x5 euro maar maximaal 2x5 euro. Jammer dit…

3 likes

Ik heb maar twee lades in mijn brimnes bed omdat mijn bed tegen de muur staat. Mijn vader zou die andere lades bewaren maar heeft ze weggegooid, wat ik echt heel erg stom en raar vind. Kan je die lades apart bestellen?

3 likes

Zou daar de Ikea over bellen. Je kan daar vaak losse onderdelen bestellen maar wat ik besteld heb ging tot nu om hele kleine dingen en niet its groters zoals lades.

2 likes

Nee. Tijdelijk gehad, zo blij dat we weer een fatsoenlijke bank hebben.

4 likes

Dankje!

Misschien ook even marktplaats in de gaten houden?
Ik heb ooit juist mijn lades verkocht, waren ook zo weg.

2 likes

Goeie! Ik heb ze niet nu nu nodig maar wel ooit weer.
Ga ik dan zeker checken

2 likes

Hierbij voor alle mensen die op zoek zijn naar deze tas:

1 like