IKEA topic

Zelfde geldt voor de DROMSACK, dat is ook een hele hype geweest (en een super fijne tas!)

Is dat iets wat Ikea bewust doet denk je, echte “cult” hits niet meer opnieuw uitbrengen zodat het gewild blijft, en het spannend blijft of ze zoiets opnieuw uitbrengen?
Ik zou bij zulke knallers denken; neem ze gewoon vast op in je assortiment!?

5 likes

Nee zeker niet. Je moet je voorstellen dat heel veel collecties al 2 jaar van tevoren worden bedacht. Vaak komt een collectie eerst in Zweden uit en wordt daarna uitgerold over alle andere 56 (!) landen waar IKEA actief is. Simpelweg is bijsturen op korte termijn gewoon erg lastig, dat is ook de reden waarom de productieketens nog steeds last hebben van Corona en de voorraad nog niet altijd optimaal is.

We weten bijvoorbeeld al sinds begin dit jaar dat er een nieuw schuifdeuren systeem gaat komen (SKYTTA), wat al te vinden is op de Zweedse website, maar waar toch nog een hele tijd overheen gaat voordat het op grote schaal geproduceerd is (verachting is april 2023)

7 likes

Wat is dit dan voor speciale tas?

4 likes

een totebag MET VAKJES

3 likes

Weet iemand of het Duktig pannensetje en Latsas mandje met boodschappen nog terug komen bij Ikea? Ik baal want wilde die graag aan de kleine spruit geven met Sinterklaas. :neutral_face:

1 like

Ik vind mijn nieuwe IKEA poster leuk en vrolijk. :smile: In het echt wel iets feller maar wilde foto bij daglicht nemen.

11 likes

Ik heb 1 ikea lamp die via wifi kan maar niet zo’n hub ofzo. Heb ik dat nodig of kan dat net zoals met de action lampen los?

2 likes
5 likes

Oké dan heb ik dus denk ik wel de hub nodig? Ik wist dat helemaal niet, stond ook nergens in de winkel aangegeven of zo

4 likes

Je hebt een hub of een afstandsbediening (dimset) nodig, als ik het zo lees.

4 likes

Ah nouja helaas en thanks

3 likes

Ik heb het even aan mijn man gevraagd want die doet alles via slimme lampen.
Je hebt er inderdaad een Zigbee hub voor nodig (Philips of IKEA).

Wij hebben er nog 2 liggen die we niet meer gebruiken, stuur gerust een DM als je iets wil overnemen.

5 likes

Oh dat is lief, maar ik heb al zo’n systeem van de Action hier. Ik denk dat ik die ene lamp gewoon ga vervangen voor eentje van de action.

4 likes

Heeft iemand ervaring met het Valevag pocketveringsmatras?

1 like

Weet iemand bij een grote posterlijst, of je een nieuwe plastic plaat kan krijgen als er een kras op gekomen is?

2 likes

Echt hé!! Ik heb ook de indruk dat er steeds vaker nieuwe dingen komen en krijg dan helemaal fomo.

4 likes

Iemand ervaring met de plasta kledingkasten? We hebben nu pax maar die passen helaas niet in ons nieuwe huis, dus op zoek naar wat anders en zag dus de plasta. Dus ben benieuwd naar wat anderen er van vinden.

2 likes

Blahaj :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik heb een hele wand met platsa kasten, nu ongeveer een jaar. Heb deze ook gekozen omdat deze tot het plafond konden en de PAX niet. Ik ben er erg blij mee, heb meerdere keren gehoord dat het een inbouwkast lijkt.

Enige nadeel is dat de deurtjes soms wat hard dicht vallen omdat je geen soft close kunt doen.

4 likes