IKEA topic

Heb je hem laten controleren door een IKEA medewerker? Ik zie namelijk dat je te weinig ruimte bij je schoenenrek onderin hebt. In de situatie zoals je ze nu getekend hebt kun je op het achterste/bovenste plankje geen schoenen kwijt. Daar moet minimaal 20 cm tussen bovenkant schoenenrek en onderkant lade zitten. Mocht je de lades dan hoger zetten, even kijken of je 80 á 90 cm overhoudt voor het hang gedeelte, dat heb je namelijk echt wel nodig voor bovenstukken. Andere optie is om je 3e lade te laten vervallen.

10 likes

Je roede zit wel heel hoog, denk rond de 1,90 minimaal? Maar misschien zijn jullie beide wel heel lang en is dat fijn

1 like

Iemand die hier een Godmorgon wastafelkast onder een bestaande niet-IKEA wasbak heeft geplaatst? Ging dat een beetje?

Samenvatting

2 likes

Haha ja ik had dat gezien precies toen ik hem had besteld :joy: Heb hem niet laten controleren maar besloten dat ik gewoon ga kijken wat ik met die schoenenrekken doe. Misschien ruim ik die nog wel om.
We zitten in een mega verbouwing en normaal zou ik dit soort dingen tot in de puntjes uitzoeken maar nu is het echt een kwestie van loslaten en later oplossen :massage_woman:

Zelfde geldt voor de roede @Yzile, we gaan het uitproberen!

5 likes

Wij hebben ongeveer hetzelfde project staan, levering aankomende vrijdag. 3x 1 meter.
Ik lees te laat dat het met deuren zoveel gunstiger is om 50cm gedeeltes te hebben. :sweat_smile:
Naja. ook waren ALLE komplement lades (hout/beige) uitverkocht. Heb jij ze nog wel kunnen krijgen of heb je alles wit genomen?

Weet iemand of die nog wel terugkomen? Zo is het ook elke keer iets, want we wilden eigenlijk die donkerbruine inrichting, maar die is er ook al een half jaar uit ofzo. Ik stel het al zo lang uit dat ik toch maar alles alvast besteld heb, ik wacht dus alleen nog op ± 9 lades :roll_eyes:

2 likes

Van de lade moesten we een balkje wegzagen, maar super blij mee zo. :raised_hands:t3:

48 likes

Er is bij Ikea Delft €10 korting op vanaf €100 uitgave voor familyleden. Maar je moest dan een email hebben gekregen. Ik heb niks gehad, iemand hier wel? En zijn er ook mensen die er niks mee doen, ik zou hem goed kunnen gebruiken :smile:

2 likes

Ah joh, dat is ook persoonlijk! Ik vind die van 100 cm juist veel fijner, door het formaat voelt het voor mij overzichtelijker/opgeruimder. Die tweede deur open doen maakt mij echt niet uit haha.

3 likes

Ik zit niet bij Ikea Delft maar heb ergens in de afgelopen 2 weken wel een korting gekregen van 10€, die is automatisch toegevoegd aan mijn family-account (dat zie ik na inloggen op de site). Ik dacht dat ik die kortingsbon heb gekregen vanwege de aanschaf van een keuken maar wellicht staat het er los van.
Staat de korting misschien ook bij jou al in je account?

2 likes

Nee niks te zien. Nou ja pech dan.

Volgens mij ontvang je die koring als je de afgelopen maand iets gekocht hebt bij ikea.

Als in bedankt dat he iets hebt gekocht, hier heb je korting dus kom snel terug om nog meer geld bij ons uit te geven

6 likes

Ah ok dat zou kunnen haha. Nou ja komt wel goed😬

Edit: in de voorwaarden staat er gewoon dat je het via e-mail ontvangt maar goed ik heb volgens mij ooit ingesteld dat ik geen acties wil ontvangen dus dan zal het niet naar mij gemaild zijn.

Edit: ik heb nu wel de email gehad!

Heeft iemand misschien meegekregen of de LILLÅNGEN serie niet meer gemaakt wordt? Ik wilde nog een element voor mijn spiegelkast kopen, maar ik zie niks meer op de site staan :frowning_face: Maar even marktplaats in de gaten gaan houden denk ik.

2 likes

Ik wil een Ikea Hemnes ladekast van Marktplaats opknappen verven en gebruiken in de babykamer. Maar de lades hebben geen soft close.

Kan de Markhus softclose set op dit model?

Ja dat kan, dat hebben wij gedaan!
Op Youtube heb je filmpjes over hoe je dit dan monteert. :blush:

2 likes

Iemand enig idee of de HOL tafeltjes nog terug komen? :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben op zoek naar een IKEA product maar ik weet de naam niet, misschien jullie wel. Het was een bijzettafeltje, rond, maar het bestond uit verschillende lagen, die waren ook in verschillende kleuren. Je kon die lades dan zeg maar er zo uitsliden. Niet recht naar voren maar een beetje zo rond met het meubel mee. Het was niet zo hoog en ook niet zo groot. De kleuren zijn groen en geel. Iemand een idee?

Het lijkt op deze maar hij was wel anders

2 likes

Dit misschien?

2 likes

Ja maar de laatjes waren smaller en de kleuren waren ook anders

Met deze zoekwoorden kan ik wel weer verder zoeken

2 likes

Zaten er geen ronde (bolle) knopjes op de lades?

1 like