Wat is een basis-element, de kast zelf? Of een plank of roede bijv voor binnen?
Je kunt de kast ook altijd mee verhuizen, dus op ieder moment uit elkaar te halen en te wijzigen naar keuze
Ja ik bedoelde idd de kast zelf. Dat ik nu en deel bestel en later een uitbreiding.
Ik kan bevestigen dat dit fantastisch is
Nou hij staat!
Om 5 uur werd ie pas geleverd. Om 9 uur was alles klaar (maar dus ook opgeruimd, gedecoreerd en tussendoor gegeten).
Ik ben superblij!!
Blijft jou Lamdskrona mooi? Ik vind hem erg leuk maar de reviews zijn zo wisselend!
Wat bedoel je met mooi?
Wij hebben de lichtgroene versie; er zitten dus wel wat vlekken op na 2 jaar (ook omdat we een kind hebben dat regelmatig op de bank zit te snacken)
Maar mooi qua kussenvulling etc. vind ik wel
Je ziet wel op welke kussens het meest gezeten wordt maar ik verwacht ook niet anders van zo’n bank
Kan hem zeker aanraden!
Ja ik bedoel inderdaad qua zitten enzo, zakt niet heel snel uit dus? Ik lees bij een paar revoews dat ze na een maand al uitzakken maar ik vind hem zo leuk!
Zo ziet hij er uit na 2 jaar met kind dat op de bank springt
Alleen het hoekstuk is een beetje ingezakt maar de rest niet echt
Krijg je bij een ikea (vrachtwagen)levering nog een exacter tijdvak of blijft dat gewoon zo’n bizar groot tijdvak tussen 10:00 en 20:00 uur?
Ja ik kreeg in de nacht een bericht met een tijdvak van twee uur.
Ja je krijgt een exacter tijdvak, en sommige vervoerders bellen ook een half uur tot tien minuten van tevoren.
Meh wil ik net mijn brimnes makeuptafel uit de verpakking halen is die gewoon helemaal stuk. Kan ik dus nog niet verder en moet ik morgen weeeeer terug.
Ikea ligt hier ook niet bepaald naast de deur…
Hoop ook niet dat ze moeilijk gaan doen maar de doos was echt nog intact. Alleen een klein deukje terwijl de tafel zelf echt compleet in stukken is gebroken
Ikea klantenservice is gelukkig helemaal niet moeilijk! Maar wel balen dat je nu weer teruf moet.
Super kut maar klantenservice daar is echt helemaal prima hoor, gaat niemand moeilijk over doen. Volgens mij mag je t haast nog in elkaar gezet terugbrengen
Ik had een keer een bed thuis laten bezorgen, uit de doos gehaald en een deel helemaal versplinterd. Dus klantenservice gecontact, zeiden ze zelfs heel lief: het retour halen kan helaas pas over een week, maar snap dat je ergens moet slapen dus ik kan wel zorgen dat we morgen al een nieuwe leveren.
Ooh wauw dat is inderdaad wel goeie service. @anon3219017 ook. Zelfs nog een kilometervergoeding gewoon. Echt heel netjes!
Gelukkig past het pakket net in mijn auto dus dat is wel een geluk, maargoed blijft gedoe
Kakkkkk valt net mijn nieuw gekocht grote Hovsta lijst van de muur, is het ‘glas’ stuk.
Ik vind het echt zonde een geheel nieuwe lijst te kopen, want die is nog mooi intact.
Weten jullie of je deze ook bij Ikea na kan bestellen? Ik wil het morgen even aan de klantenservice vragen maar ben dan bang dat dit een super idiote vraag is
Waarom zou dat een idiote vraag zijn? Ik heb geen idee maar zou het zeker gewoon vragen. Daar is een klantenservice oa voor dus echt totaal niet gek
Ik zou graag een pax kast willen voor de slaapkamer, maar ons plafond is hiervoor eigenlijk te laag. Is het mogelijk om een stuk eraf te zagen? Er moet zo’n 8 cm vanaf. Platsa heeft eigenlijk de perfecte hoogte, maar daarvan vind ik de kleuren niet mooi en passend in de kamer.
Echt afzagen gaat denk ik niet lukken, dan verlies je alle samenhang in de kast, maar misschien kun je hem wel in elkaar zetten zonder de plint eronder? Of die plint afzagen op maat? Of zelf een frame timmeren op de juiste hoogte in plaats van de plint die erbij hoort?
Ik weet niet hoe hoog die plint is, dat bepaalt wel de mogelijkheden daarmee.
Op de website van Ikea staat dat de plint 10,2 cm is. Dus dan zou ik nog max. 2cm aan plint overhouden. Zou dat invloed hebben op de stabiliteit? Anders moet ik toch maar op zoek naar een andere kast.