IKEA topic

Oh dat is echt een super goed idee! Dat ik daar niet aan heb gedacht. Dan zou Platsa wel een mogelijkheid zijn. Thanks voor de tip! Hoe simpel kan het zijn haha.

1 like

Of gewoon verven?

4 likes

Ik heb mn Ypperlig tafel (nieuw 259,-) ingeruild voor 155 euro :grin: en meteen een nieuw bureau gekocht dat veel beter in de ruimte past voor 119 dus hou nog 35 euro over voor Ikea kaneelbroodjes uit de vriezer :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik heb mijn PAX kast ook ingekort / op maat gemaakt onder een schuin dak, en de deuren heb ik niet bij IKEA gekocht maar gewoon op maat laten zagen. Hout gekocht bij een doe het zelf zaak en op maat laten zagen. En dan wel de Ikea scharnieren gebruikt.
Ik heb ook een stuk met binnenschuiven waar ik buitenschuiven van heb gemaakt door hetzelfde hout erop te zetten. Ik weet niet of ik dit zo duidelijk uitleg?
Dit idee

Dit is bij mij heel mooi geworden!

5 likes

Wat zijn binnenschuiven? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Volgens mij is schuif Vlaams? Lade bij ons

4 likes

Oh sorry @the.rebel.club ik bedoel inderdaad een lade!

2 likes

Wij zijn voor het nieuwe huis aan het kijken voor een Pax kast. Nu zijn alleen de vaste planken niet leverbaar. Heeft iemand enig idee of dat regelmatig het geval is en het vaak weer snel leverbaar is of dat het wel eens een langdurig probleem kan gaan zijn?

2 likes

Bedoel je deze komplement planken? KOMPLEMENT Plank, wit, 50x58 cm - IKEA

Ik heb de laatste tijd de pax voorraad een beetje in de gaten gehouden omdat ik een kast wilde kopen, maar de laatste weken lijkt alles heel goed op voorraad te zijn. Bij de Ikea waar ik vandaag was lagen heel veel van deze planken op vooraad

2 likes

Vaak maar tijdelijk! Dan is het het max 1.5 week/2 weken uitverkocht. De vraag is op het moment heel erg hoog en de leveranciers hebben moeite eraan te voldoen.

3 likes

Geeft toch niet! Leuk om taalverschillen te leren :slight_smile:

2 likes

Ja, die bedoel ik! Goed om te weten dat ze in de winkel nog wel lagen. Online zijn ze alleen uitverkocht en het is wel fijn om alles in één keer te bestellen.

@Stofdoek ook bedankt voor je antwoord! We hebben de kast pas in januari nodig. Is het dan toch verstandiger om hem zo snel mogelijk te bestellen als het meeste op voorraad is nu? Of vallen de leveringsproblemen mee? Als je daar überhaupt een antwoord op hebt hoor!

2 likes

Ja! De 1558N SpotClean Pro

2 likes

Ja zou zeker de voorraad in de gaten houden! Als je ontwerp af is, zou ik de artikelen in je winkelmandje doen en af en toe checken of alles geleverd kan worden. Mochten de planken weer aangevuld zijn, kan er weer wat anders zijn wat niet geleverd kan worden dus op een gegeven moment kan het zijn dat je een afweging moet maken. Kleine dingen zijn vaak nog makkelijk op te halen (planken, roede, lades). Handig om te weten: levering komt bijna altijd uit de dichtstbijzijnde winkel, tenzij het distributiecentrum een betere voorraad heeft. Kun je de voorraad ook makkelijk bij jouw dichtstbijzijnde winkel controleren.

3 likes

Ja ik heb de bank nu 2x gedaan en hij krijgt de vlekken er goed uit en de kleur komt echt goed terug. Heb het kleed gedaan en daar kwam ook vet veel drek uit. Ik wil binnenkort het matras eens proberen.

3 likes

Ik kom denk ik 2x per jaar in de Ikea. En ik loop dan geregeld naar buiten met alleen maar een knuffel voor mijn hond. Altijd leuk als ze weer nieuwe knuffels hebben.
M’n hond is blij met haar nieuwe aanwinst.

61 likes

Dit is echt te lief :pleading_face: :heart:

5 likes

De afspraak is dat we medewerkers niet taggen in dit topic. We willen niet dat mensen zich verplicht voelen buiten werktijden ook nog eens hier vragen te moeten beantwoorden. Willen jullie daar rekening mee houden. Dank!

8 likes

Dank @Lula! Misschien werk ik het zelf ook in de hand door regelmatig te reageren (weet namelijk op bijna alle vragen wel antwoord). Je kunt altijd een vraag zonder tag posten, dan kan ik altijd zien of ik hem kan/tijd heb om hem te beantwoorden (en vaak weten andere forummers ook wel het antwoord)!

10 likes

Las het een tijdje terug inderdaad, echt goed dat ze daar mee gestopt zijn!

9 likes