Weet iemand toevallig of de zijsteun Vikare past op het bedframe Idanas (eenpersoonsbed, met lades) ? Er staat dat de zijsteun past op een rechte bedrand van 18-25 mm. Maar ik kan op de site niet vinden hoe breed de bedrand van Idanas is.
Heeft de pax kast unieke kenmerken dat je kan herkennen?
Nieuwe huis is een inbouwkast blijven staan, ik denk een pax, en wil die aanvullen met van die laatjes en mandjes etc.
Maar geen sticker of iets te bekennen. Anders gok ik het er gewoon op.
Je kunt m na meten toch met de afmetingen van een pax erbij?
Dat was ik sowieso van plan mbt lengte en breedte maar weet niet of bijv die gaten erin dan net anders zitten oid.
Stuur maar een foto in dit topic als je wilt, ik kan meteen zien of het een pax is (en of het de oude of huidige maatvoering is)
@Schorem oeh dat is een goede, durf het niet met zekerheid te zeggen. Kan het volgende week voor je nameten, mocht het dan nog nodig zijn!
Bedankt, ik zal de foto maken.
Kan zo oude maatvoering zijn denk ik.
Deze staat wel op de Belgische IKEA site, maar niet op die van NL. Iemand 'm toevallig wel in de winkel in NL gespot?
Als je hem invoert op de NL site dan heeft hij aan dat hij niet op voorraad is in alle winkels.
Dit is de wandplank helaas, ik zoek echt de badplank. Voor zover ik kan zien staat die ook niet op de NL webshop. Bummerrrrrr.
Oh sorry had alleen op de naam gelet! Hopelijk is de badplank er wel gewoon
Twijfel of het een pax is.
Maten lopen uiteen breedste stuk is 88 cm en pax 75 of 100cm volgensmij. Staan ook 2 achter elkaar, nog bedenken hoe ik het met lades dan ga doen.
Zijn er hier mensen met HÅLLBAR inbouwprullenbakken in de keuken en zo ja, welke vuilnis-/afvalzakken gebruiken jullie? Ik zoek ze voor 10 en voor 22 liter.
Ik had het. Voor de grootste bak gewone pedaalemmer zakken maar de kleine bleef lastig. Dat gooide ik dan als het vol was over voor het recyclen.
Ik heb niet het idee dat het een pax is, ook geen oude variant. Gaatjes lijken kleiner te zijn en de roede en planken hebben een hele andere afwerking. Daarnaast is de diepte nooit 47 cm geweest. Dus helaas…
Bedankt! Dat idee kreeg ik ook al met het meten.
Gaan kijken wat we ermee kunnen doen.
Ik gebruik voor die grote deze
Maar die zijn eigenlijk te smal aan de bovenkant dus als je alleen de kleine opening van de bak gebruikt prima maar ook niet helemaal ideaal
Sorry late reactie! M’n vriend heeft ergens op internet iemand gevonden die dezelfde vraag had en het blijkt te passen. Maar toch bedankt!
We wilden gebruik maken van de ikea inruil service. Dus ik had een prijsopgave aangevraagd voor een tv meubel en voor een tafel+stoelen waar we van af willen.
Van te voren nog gecheckt of er niet al een beoordeling kon worden gemaakt nav een foto, of het nog onruil waardig is, maar dat kon niet.
Eindstand in de ikea: tafel+stoelen vonden ze te afgeleefd.
Tv meubel had een te grote beschadiging, maar daar wilden ze als compromis dan nog wel 30 euro voor geven (meer dan er op marktplaats werd geboden, dus prima voor ons).
Van die 30 euro maar meteen 2 van deze nachtlampjes gekocht voor de kinderen.
Wat goed om te horen!! Ben benieuwd of het een hoekkast geworden is! Of misschien ben je nog op andere ideeën gekomen bij het plangesprek?
Haha zo leuk! Het is ook super fijn als alles een plekje heeft, helemaal tijdens een verhuizing. Have fun met inrichten!