Ik vind de ENHET rode kleur zo mooi en zou zo leuk staan in mijn keuken, maar volgens mij is die kleur er helemaal uit. Dus wil ik onderzoeken of ik zelf de witte leuk rood kan schilderen. Heeft iemand hier ervaring met zo’n stalen kastje (staal met poedercoating) schilderen?
Zou gewoon schuren en dan metaalverf werken?
Iemand een goeie tip? Ik heb van die Skubb boxen (set van 6 wit) gekocht, in de hoop dat ik lekker mijn pax lades van 100 cm kon mari-kondooen. Maar deze lijken hier helemaal niet voor gemaakt te zijn? Ik krijg ze niet netjes verdeeld over de lades, er passen bijvoorbeeld net niet 2 grote achter elkaar. Wat is de truc? Want het lijkt bij anderen wel goed te gaan, of is dat geen pax?
Dit wil ik (voorbeeld):
Edit: Als iemand hier nou heel goed is in het organiseren en bedenken van dit soort dingen wil ik die wel inhuren, mijn hele kledingkamer mag in die pax kast komen en ik stel dat mega uit want lijkt me zo’n rotklus Ik ben zelf zo chaotisch als iets en ga heel goed op dit soort plaatjes.
Jaa super mooi! Maar 1 set is geloof ik 50 euro en ik heb 8 lades
Had gehoopt dat die skubb er ook voor gemaakt waren
Oh wow, niet bij de prijs stilgestaan. Anders eens in de zoveel tijd weer een aantal kopen ipv alles in één keer? Zijn die scubb manden niet bedoeld voor malm?
Omg wow ik wist niet dat dit er was en ik wil dit nu hebben!
Edit: @Tubing als je goed kijkt zie je op de foto ook heel veel ruimte tussen de bakjes en de zijkanten. Ik kreeg ze toen ook niet passend en vond de bakken heel onprettig. Je kan gewoon niet optimaal de ruimte benutten.
Ze zijn prijzig maar als je op de Marie kondo manier kleding er ‘rechtop’ gevouwen in wil zetten is het echt fantastisch. Blijft veel beter op z’n plek.
Wie heeft er ervaring met de besta tv-meubels. Ik wil graag een zwart tv-meubel zonder gelijk weer 1000 euro verder te zijn, maar in het hoofd van mijn vriend is Ikea goedkope rotzooi en hij denkt dat de besta na 2 jaar lelijk gaat zijn (ool omdat we 2 kleine kinderen hebben). Dus wie heeft er ze al lang staan en zijn ze nog mooi?
Drie jaar een Besta, we gebruiken hem als tv meubel en speelgoedopbergkast. Hij wordt intensief gebruikt en ziet er nog heel mooi uit vind ik! We hebben een matte witte met een soort honingraatmotief.
Ik heb die van mij nu ook iets van 5-6 jaar en het enige is dat de lades een beetje scheef zijn gaan zitten maar ik denk dat dat een kwestie is van een los schroefje aandraaien (maar ben te lui)
Af en toe even de deurtjes aandraaien en hij is weer prima. Wij hebben een steigerhouten plank op gedaan, hierdoor ziet ie er minder standaard uit. Ben er nog steeds heel blij mee!
Ik had een beetje hetzelfde als je vriend, wilde niet wéér een ikeameubel. Ben toen gaan zoeken naar een betaalbaar tv meubel en niks gevonden. Uiteindelijk de Besta gekocht en nu 7 jaar later nog steeds blij mee en nog steeds mooi, ook na 2 verhuizingen. Heb in de tussentijd wel andere deurtjes gekocht, omdat ik uitgekeken was op de vorige.
Iedereen die ik ken met een Besta is er tevreden over en heeft een extra plank erop liggen
Ik wil binnenkort een grote kast kopen voor schoenen (een rekje in de kledingkast volstaat dus niet ). Ik dacht er aan om een combi billy/högbo te kopen. Denken jullie dat deze het beste is voor schoenen of hebben jullie een beter idee? Ik wil het liefst iets met deuren, maar het moet niet absoluut.
Thanks allemaal, ga ik hem toch nog een keer proberen over te halen haha
Ik heb heel lang billy’s gebruikt voor mijn schoenen en vond dat een prima oplossing. Niet al te duur en mn maat 42 schoenen paste er gewoon in, haha
Je zou ook naar een ondiepe PAX kunnen kijken! Dat heb ik zelf. Kijk voor naar de breedte maat, dan kun je het makkelijkste een keuze maken.
Weet wel dat de zwarte besta niet zwart is. Die is zwart bruin en in daglicht zie je soms wel dat verschil. Dit is de reden waarom wij uiteindelijk zijn afgehaakt op de besta en toch voor een ander meubel zijn gegaan.
Hahah ik ook al! Fijne kast en met plank. Kan het alleen maar beamen.