Omdat ze eruit gejat worden door klanten, je blijft bezig haha. Zelfs met de meest originele methodes om het vast te maken lukt het klanten nog om het los te trekken.
Nee ik bedoel de set! Bestaat maar uit 6 delen. Waarom niet een extra bakje erbij zodat ik mn lade netjes vol heb ipv zoân gat precies zo groot als zoân klein bakje
Oooh ja de Skubb heeft inderdaad maar 6 bakjes, ze zijn universeel dus niet per se voor de Malm ladekast gemaakt. Maar ik begrijp je helemaal hoor, echt een gemiste kans!
Weet iemand hier of je de kivik bank ook op hogere pootjes zou kunnen zetten? We waren vorige week bij ikea en ben het vergeten te vragen en denk dat het nu mega druk is.
Ik vind het een ideale bank, maar net wat laag
Ja kan! Je kan pootjes altijd wel vervangen.
Ik ben me aan het uitleven met het ontwerp van een Pax kast en bij mijn winkelmand valt me iets op. Sommige onderdelen zijn wel op voorraad in de winkel, maar als ik kies voor ophalen zouden ze niet beschikbaar zijn. Een basiselement lijkt volgens de website bijvoorbeeld wel op voorraad te zijn, maar als ik kies voor ophalen bij hetzelfde filiaal krijg ik plots een foutmelding. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat de onderdelen bij ophalen uit een ander magazijn komen dan waar je als klant toegang tot hebt in de winkel. Klopt dat?
Wat een gepuzzel trouwens om een eigen PAX kast samen te stellen EN erachter te komen waar je de onderdelen kunt halen.
Nee klopt helaas niet. Het verschil wat jij ziet met voorraad heeft te maken met de zekerheidsvoorraad. Wanneer je voor een click en collect kiest, moet er genoeg voorraad in het schap liggen. Een click en collect order wordt door iemand van goodsflow gelopen en daar zit soms wat tijd tussen het moment van bestellen en het daadwerkelijke verzamelen. Het kan dus zijn dat iemand in de winkel het betreffende product uit het schap haalt, terwijl hij aan jou âbeloofdâ is. We hebben namelijk (meestal) maar een voorraadlocatie en die is voor zowel ons als de klant hetzelfde. Daarom is de zekerheidsvoorraad in het leven geroepen, het systeem geeft automatisch bij een X hoeveelheid aan dat het product niet af te halen is. Er moet namelijk gegarandeerd kunnen worden dat jouw bestelling compleet afgehaald kan worden. Wel kun je het dan zelf uit het schap halen. Bij een Pax element ligt dat aantal bijvoorbeeld op 20 stuks.
Werkt vaak toch het makkelijkste om even langs de afdeling te lopen, wij kunnen vaak in een oogopslag zien hoe het met de voorraad staat en wanneer iets weer terug verwacht wordt! Ook kunnen we nog even meedenken bij het ontwerp.
Ha wat interessant, thanks!
@Printemps Waar wordt er naar gekeken bij zoân PAX afspraak? Ik twijfel of ik dat nog zal doen omdat de tekening op de website gewoon prima uitkomt.
Ik heb een beetje domme vraag over de slimme verlichting van de Ikea ( TRĂ DFRI). Stel, je doet die lichten in verschillende lampen en je dimt er een, neemt hij dan ook alle andere lampen in de ruimte mee? Of kun je 1 lamp dimmen en de ander harder aanzetten?
Zo blij met onze hoek PAX en handgrepen van Etsy! Het was even wat gepuzzel maar enorm de moeite waard. Tevens een van de eerste dingen die af is in ons klushuis
Wauw, heel satisfying om te zien!
Hoe gaat die deur zonder handgreep in de hoek open? Eerst de deur ernaast?
Je kan alles instellen wat je wil, en allemaal apart. Harder, zachter, kleuren (als je dat type koopt), disco, etc.
Klopt, die met handgreep gaat er voor langs en daarna open je de andere.
Thanks! Dit wilde ik idd graag weten
Dan trouwens een extra vraag: weet iemand of deze verlichting ook wel eens in de aanbieding is?
Ja, was afgelopen november nog in de aanbieding
Ah dan had ik het dus toch goed. Vind je dat praktisch?
En hoeveel cm zit er bij jou tussen eventuele plankjes? Ik heb nu gekozen voor 27-30 cm, terwijl men online 35 cm zegt (en 105 cm voor een roede).
25cm voor t-shirts, 30cm voor truien. Gemiddeld houden we in de winkel 30cm aan. Tussen de 80-90 cm voor bovenstukken hang, voor lange hang ligt het aan je lengte.