IKEA topic

Welke kleur zou je willen? Wij hebben nog witte en zwarte hoezen over

3 likes

Ja dat zag ik inderdaad. Maar vind het lastig omdat ik eigenlijk gewoon heel graag de oude turquoise zou willen, hoe die stof eruit ziet en voelt is precies wat ik wil. Dus om voor een paar honderd euro dan een hoes te bestellen die het dan qua kleur enzo net niet is vind ik een beetje een ding. Maar wel een goede tip hoor!

2 likes

Ah ja ik wil juist wat meer een leuk kleurtje. Vind uit een oude collectie de turquoise hoes heel mooi… zowel qua kleur als de het soort stof.
Mijn eigen bank is crème kleur en ben bang dat wit/grijs/beige allemaal niet heel leuk staat in mijn zithoek. Ik wil een hoekelement of fauteuil om een beetje een leeshoek te maken in mijn woonkamer.

Foto van marktplaats geplukt

3 likes

Thanks! Vanavond nog even snel naar Ikea, haha

2 likes

Ohh kut ik wil nog een kast kopen maar eigenlijk pas als ik salaris heb… maar misschien is het dan de moeite om het toch wel eerder te kopen

2 likes

Leuk! Zoek je nog iemand om te organizen? Ik ben er ook nog goed in. Laat maar weten :slight_smile:

2 likes

Weg

Vlg mij was hier een x door de moderators aangegeven dat het niet zo chill is om haar te taggen

6 likes

Wat @Scorpiovibes zegt! Het is een regel op t forum dat je leden niet met inhoudelijke vragen over hun werk mag taggen

5 likes

Ah excuus! Ik verwijder het

6 likes

Ik vermoed dat het een vraag aan mij was. Je kunt het altijd in algemene zin posten en dan kan ik kijken of ik tijd heb om antwoord te geven. Of misschien weet een andere forummer het wel!

1 like

Je kunt ook voor alles bij de ikea terecht he haha

10 likes

Heeft iemand dat goedkoopste dekbed van Ikea? SÄFFEROT, 16 euro voor tweepersoonsdekbed, middelwarm volgens de beschrijving. Wil een extra dekbed kopen voor gasten die blijven slapen, maar twijfel of het niet te koud is. Ze slapen in m’n woonkamer dus de kamer wordt in principe niet heel koud. Heb ook niet veel zin om er heel veel geld aan uit te geven… maar wil ook niet dat ze koud hebben.

2 likes

Ik ken dit dekbed niet, maar heb je geen fleecedekentjes ofzo in de woonkamer? Ik heb ook een dun dekbed voor gasten, maar laat altijd ff zien waar de dekentjes liggen als ze het toch koud krijgen.

3 likes

Ik heb ook een cheapass dekbed voor gasten en een stapel wollen dekens tegen de eventuele kou.

3 likes

Heb recent nog ergens gelogeerd waar ze deze hadden. Vond het zelf warm genoeg maar omdat ie vrij licht is vond ik het zelf wat moeilijk slapen. Niet dat ik thuis een heel zwaar deken heb maar voelde als een dun zomers dekbed ,dat je toch iets op je hebt liggen maar niet teveel gewicht.
Tweede nacht een wat dikkere stof overtrek en een sprei over mijn voeten. Zoals de rest schreef gewoon de optie geven om het warmer te maken met extra dekentje.

1 like

Nog bedankt voor dit berichtje! Had nog gauw iets besteld en is nu 10% duurder

1 like

Ik heb een pax kast uit 2015 met schuifdeuren. Daar wil ik nu pax scharnierdeuren voor zetten van de Ikea. Kan dat gewoon of moet ik nog met dingen rekening houden?

3 likes

Haha damn dat had ik ook gehoord, dus afgelopen week bij de ikea dacht ik nah neem nog niet die kasten mee. Zijn ze nu veel duurder :frowning:

Ik wil van een aantal billys een inbouwkast maken, maar het heeft niet zo veel haast dus wilde eerst een ander klusproject afwachten. Nu heb ik spijt hahah.
Dit was m’n idee:

12 likes

Mocht je een lade op de bodem van de kast hebben dan moet deze eruit vanwege de scharnieren, een mand kan daar wel! Daarnaast heb je in het midden van de kast ook scharnieren zitten dus even kijken of dat uit komt met eventuele planken of andere inzetten!

2 likes