IKEA topic

Ja ik heb die en hij is super synthetisch dus koud ga je het echt niet krijgen en al helemaal niet met een lekker hoeslaken erom heen. Ik vind het prima maar soms wel zweterig.

1 like

Oh die lampen zijn fantastisch! Weet je toevallig ook wanneer ze ongeveer uit komen?

3 likes

oh wow die ronde oranje past zó goed in mijn huis! Diie moet ik hebben!
Weet iemand of die collabs normale IKEA prijzen zijn, of dat ze (een stuk?) duurder zijn

1 like

Als je op de productfoto’s (die met de witte achtergrond) klikt krijg je de prijs te zien!

Die ronde oranje met gat in het midden is 49,99 en die oranjepeachachtigedie ook op de sfeerfoto hierboven staat 69,99

6 likes

Oh thanks! had nog niet zo ver gescrolld

Oh nee ben ook niet bang om er naast te grijpen, maar ons huis wordt opgeleverd in maart dus zou leuk zijn als ze dan al te koop zijn zodat ik ze alvast in de winkel kan bekijken. Wilde ze idd ook als nachtlamp gaan gebruiken, denk dat die ronde witte wellicht wel zullen passen.

3 likes

Ja het is misschien wat groot, maar onze nachtkastjes worden 60cm breed dus voldoende ruimte naast het bed en idd ook hoge plafonds, dus ik ga het gewoon eens proberen! En anders vinden we misschien wel een andere leuke plek in huis haha.

1 like

Ik heb nu op mijn kamer een soort Kallax ombouw om mijn wasbak heen gemaakt en nu ga ik naar een studio verhuizen dus wilde dezelfde opzetje in de badkamer zetten maar kunnen die kasten wel tegen het vocht?

Idee is dan om naast de wasbak een hoge Kallax van 4 vakken te zetten en onder de wasbak een Kallax van 2.

3 likes

Ik denk dat het sowieso goed is om ze op pootjes te zetten, zodat ze niet direct op de grond staan. Maar hoe ze verder tegen vocht kunnen durf ik niet te zeggen.

1 like

Ohja dat is wel een goed idee. Mijn moeder kwam ineens van oh kan dat wel dus vandaar haha. Zou zonde zijn als ze ineens uitzetten en doorzakken

1 like

Ik had er een buiten de badkamer staan en die was al beschadigd door vocht van het raam… zou het zelf niet doen

1 like

Die kunnen echt slecht tegen vocht is mijn ervaring. Gaan snel bobbelen.

1 like

Enhet is (deels?) geschikt voor de badkamer, wij hebben bijvoorbeeld deze zwevend opgehangen (zonder deur)

2 likes

Ik vind die spiegel met LED ook echt te gek :heart_eyes:

(staat ook op de tweede foto in je post)

8 likes

Uch ik heb mijn zinnen gezet op het veranderen van mijn slaapkamer met een platsa kast erbij, kan echt niet wachten op meer kastruimte en overzicht. Maar hij is natuurlijk weer niet op voorraad haha. Zo jammer, als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het ook meteen doen :joy:

2 likes

Platsa is niet 1 vaste kast maar bestaat uit heel veel losse onderdelen. Op dit moment is het even lastig met de frontjes, maar wel de moeite waard om even te kijken wát precies maakt dat de kast niet op voorraad is. In de winkel kan een medewerker dat in één oogopslag zien en gelijk met je meedenken wanneer iets weer binnen komt of zoeken naar een alternatief!

1 like

Ja het zijn de lades, de frontjes ervan zijn er wel maar de lades zelf zijn in geen enkele winkel meer beschikbaar. Dacht ik doe draadmanden met een deur ervoor maarja dat is natuurlijk veel minder praktisch. Dus ik moet denk ik geduld hebben (of mijn vriend overhalen dat we hem best alvast zonder lades kunnen neerzetten, al is dat wel het onderdeel wat ik het meest ga gebruiken :joy:)

Gaat het om de ondiepe (40cm) kast? Dan gaan de lades nog wel een tijd duren. Zit al sinds de zomer een productieprobleem op en we hebben geen idee wanneer ze weer op voorraad gaan komen :pensive:. Ik zou er in elk geval niet op wachten. In 55cm zijn de lades wel gewoon leverbaar.

1 like

Hmm shit ja. 55 zou ook kunnen, maar dan moet hij op een andere plek… maar hebben we wel meer ruimte. Dus helemaal geen gekke oplossing haha. Dankje!

Ohnee want ik wil zo’n open hangelement en die kan alleen in 40 :frowning:
Edit3: op zich kan daar ook wel een gesloten want hij onderbreekt de lichtinval niet. Oké ik ben er uit

4 likes

Mocht je toch een open element willen, kun je diep en ondiep ook combineren! Heb zo gauw even geen foto maar bij ons in de showroom staat zo’n combinatie met een open element. Dicht is natuurlijk wel fijner ivm stof!

2 likes