IKEA topic

Het is uiteraard jouw kast, maar ik zou dit echt afraden. Dit vangt enorm veel stof en persoonlijk vind ik dat een open kast snel rommelig oogt in een kamer. Je moet dan echt altijd zorgen dat alles netjes hangt, niet te vol etc. Met een deur is dat toch minder. En het lijkt mij ook niet fijn als je kleding snel onder het stof zit.

4 likes

Ja dit probeerde ik in de planner, maar het ging niet? Maar zal het vragen :slight_smile:
@Mrs.Fraser haha nu ga ik ook weer twijfelen want ik wil het eigenlijk gebruiken voor kleding die we nog een keer aanwillen. Maar dicht oogt natuurlijk wel rustiger

3 likes

Ik heb ff wat randoms in elkaar geflanst maar dit kan bijvoorbeeld, waarbij je diep/ondiep en open/dicht combineert. Wordt vaker gedaan hoor! Maar zoals @Mrs.Fraser zegt: wel rekening houden met stof. Maar dat is bij een open Pax inloopkast ook.

3 likes

Ik heb open gehad en had erg spijt! Wij hebben de kasten uiteindelijk dicht gemaakt. Het oogde rommelig. Werd super stoffig. En als je een zonnige kamer hebt kan je kleding verkleuren!

4 likes

Ja ik wilde dan een diepe lade en daarboven dat open gedeelte. Maar ik doe dan nu denk ik maar dicht diep. Kunnen we er ook altijd nog gewone kleding hangen mochten we opeens meer ruimte nodig hebben

1 like

Ik zou het niet doen. Die kasten zijn van een soort samengeperst hout gemaakt dat heel snel vocht kan opnemen. Dat gaat het denk ik niet lang volhouden in een badkamer.

3 likes

Ahh 55 is veel te diep, ik kan echt niet schatten. Hopelijk vinden we in de winkel nog iets naar wens

1 like

@Bird even een tegengeluid voor de open kasten, wij hebben een deel dicht en een deel open. In het dichte deel hangt/ligt nu de zomerkleding en in het open de winterkleding. Ik ben er na 1,5 jaar nog steeds heel blij mee want ik vind het ideaal dat ik alle kleding in 1 oogopslag kan zien. Mijn schoenen staan ook in dezelfde open kast.
Qua stof valt het mij heel erg mee. Zo’n 1 keer per 2 maanden haal ik even een doek er door (of de stofzuiger) en dat is alles. Ook weinig stof op m’n schoenen, en als er wat op zit dan blaas je het er zo af.
Wel staat de kast in een kamer waar nooit zon komt dus over verkleuren kan ik niks zeggen.

Ik heb overigens gewoon 2 Brimnes kasten naast elkaar waarvan dus 1 zonder deuren want destijds waren de systeemkasten bijna niet op voorraad. Ik deed dit alss noodoplossing want ik dacht dat het niet zo mooi zou zijn maar ze bevallen erg goed (en waren een stuk goedkoper).

5 likes

Iemand ervaring met deze speaker? Komt er een beetje fatsoenlijk geluid uit?

3 likes

iamtheknees van youtube had hem op tiktok laten zien. het schijnt een hype te zijn.

3 likes

Ik had hem inderdaad op haar tiktok gezien! Maar ze laat nergens het geluid horen omdat ze blijkbaar niet muziek kan afspelen en filmen tegelijk :smiling_face_with_tear:

2 likes

Zo leuk die glazen rechts :pleading_face: maar ik denk wel dat die snel kunnen breken in de vaatwasser en/of mijn aangeschoten handen

21 likes

Ik zou daar echt niet uit kunnen drinken maar alles over mezelf heen gooien.

4 likes

Het lijkt ook alsof er amper wat te drinken in past haha, dus dat scheelt

5 likes

Weet iemand of deze bamboe (met acryllak) krukjes tegen een vochtige badkamer kunnen?

4 likes

Volgens mij wel. Die van ons staat er vaak ook (zonder lak) en ook eentje in de tuin die het al heel lang volhoudt!

2 likes

Het ging hier al even over de Varmblixt collectie, maar weet iemand of het ook echt 1 februari pas in de winkel ligt? Ik zie namelijk op TikTok dat mensen al items hebben gescoord. Ik wil ervoor naar de ikea afreizen (aangezien het volgens mij slecht in enkele filialen verkocht wordt?), maar moet dan niet te vroeg of te laat komen…

1 like

Same! Ik wil ook perse een aantal items hebben en van plan 1 feb te gaan, maar nu toch bang mis te grijpen?

2 likes

Ik wil de strandmon stoel en natuurlijk is hij in 't groen overal uitverkocht en in alle andere kleuren nog ruim te verkrijgen :sob:

3 likes

Meh ben nu ook bang om mis te grijpen, kunnen pas 2 februari gaan :sweat_smile:

2 likes