IKEA topic

Zou ik echt raar vinden als ze dit bij limited producten doen eigenlijk…
Wel erg mooie collectie trouwens

1 like

Vreemd, tegen mij is meerdere keren gezegd dat ze dit absoluut niet doen en je gewoon de app/site in de gaten moet houden

1 like

Deze collectie is niet Limited toch? Althans dat heb ik hierboven gelezen.

@Pinkbeliever misschien is het online te bestellen en dan af te halen?

1 like

Hmm, kan de chat wel eens proberen ja.

1 like

Alleen de lampen worden opgenomen in het vaste assortiment, de rest niet. En de rest is alleen verkrijgbaar in de meest onmogelijke Ikea filialen (voor mij :nerd_face:)

4 likes

In dat geval wordt het niet zomaar achtergehouden, maar plaats je een Click & Collect bestelling. Het artikel moet je dan van tevoren al betalen.

1 like

In bijna geen enkel geval wordt een artikel gereserveerd of achter gehouden. In klantenservice kwesties gaat dat vaak om een ruiling of retour waarvan het vervangende product niet op voorraad is en dan wil de klantenservice nog weleens meedenken. Maar zeker niet in dit soort gevallen, overigens komen de lampen gewoon in het vaste assortiment.

1 like

Ik heb uiteindelijk onderstaande speaker gekocht. Hij staat op m’n werk dus wou er niet te veel aan uitgeven :joy: maar ben er erg blij mee, prima geluid voor 20 euro! Veeel beter dan de oude wekkerradio die we eerst gebruikten hahaha

5 likes

Weet iemand wanneer de KLUBBUKT deuren weer verkocht worden of ze in een filiaal hebben gezien? :disappointed_relieved: al een tijdje in de gaten aan het houden

2 likes

Komt die spiegel met LED ook in de vaste collectie eigenlijk? Misschien ben ik niet zo snugger maar zou het niet per se als verlichting omschrijven haha.

3 likes

Afgelopen week was ik in de ikea en zag een heel handige oplossing voor de zijkant van een keuken. Ik heb geen foto gemaakt van de naam van het onderdeel en kan 'm ook niet in de keukenplanner vinden. Weet iemand hoe dit deel heet?

1 like

Klubbukt gaat per 1 april uit het assortiment. Voorraden zijn in bijna elke winkel laag en zie ook dat er niks meer binnen gaat komen helaas!

@Radio ik zie dat hij onder de afdeling verlichting (wandlampen) valt dus verwacht dat hij gewoon in het assortiment blijft!

@iedereen het VARMBLIXT servies blijft in het assortiment tot 1 juli.

9 likes

Dankjewel voor je extra info :heart:

3 likes

Jammer, dan iets anders verzinnen. Heel erg bedankt voor het reageren

2 likes

Hahahahaha ik heb eens op een chatfunctie gewerkt (niet Ikea) en soms moest je echt mensen overtuigen dat je een mens was en geen robot meer.

1 like

Ik heb misschien een hele stomme vraag hoor. Wij hebben zelf een Pax kast ontworpen, maar wat voor een handleiding krijg je dan? Van jouw ontwerp of een algemene?

Thanks!

4 likes

Je kan wel in de planner een overzicht printen met onder andere in welk gaatje je welke plank moet doen om alles precies te maken zoals je het gepland had!

5 likes

Ooh top! Zoiets zocht ik inderdaad!

2 likes

Ik heb 2 losse Besta kastjes op MP gescoord, maar kan ik ze bovenop elkaar zetten en vastmaken/koppelen? Is daar iets voor, zoja hoe zoek ik dat?

1 like