Is er ooit wel eens een Ikea kortingscode? We willen een hele grote pax kast kopen, duuhuur
Die van mij zit vast met EKET Verbindingsbeslag. Staat al een lange tijd en geen problemen mee, maar het is niet een kastje waar ik dagelijks dingen in en uit haal dus misschien is het dan wat anders.
Ik kijk even of dat gaat passen!
Nee helaas, de voorraden zijn op dit moment nog te wisselend en kwetsbaar om een kortingsactie te doen
de basisdelen op marktplaats en uit de koopjeshoek halen kan heel veel schelen
sowieso staat er ook genoeg inrichting op marktplaats
Ik haal m’n Besta kastenwand ook van MP. Langzamerhand krijg ik een muur vol
Ik sta in een enorme rij in Ikea voor Varmblixt. Bizar
En het is ook al bijna op
Is het je wel gelukt? En waarvoor heb je gekozen?
Niks gekocht
Alles was op
Wat zonde! Ik zag net ook op de Ikea site dat er nergens meer voorraad was, dus dat is vast heel snel gegaan. Hopelijk komt er nog een nieuwe voorraad.
Ah jammer, ik heb vandaag geen tijd om te gaan en dacht ergens deze week misschien nog te kijken, maar dat is zo te horen zinloos
Ik was een uur na openingstijd bij Barendrecht en er waren alleen nog glazen en servetten
Zo sund, ik zou heel graag die cocktailglazen willen, maar die hebben ze niet in ieder filiaal toch?
Op marktplaats staan ook weer wat advertenties… pff
Beschikbaarheid is toch gewoon op de website in te zien?
Delft, Barendrecht, Zwolle, Groningen en Arnhem-Duiven!
Haha, ja ik zat daar ook al van te genieten. Volgens mij hebben mensen ook niet in de gaten dat de lampen gewoon in het vaste assortiment zitten. Van alle andere producten mogen de verkopers echt met hun voet op een legosteentje stappen.
Beetje long shot maar weet iemand de naam van dit dekbed? Het is mijn lievelings maar ze verkopen m niet meer
Als iemand m heeft en wil verkopen hit me up!
Hij heet TOVSIPPA!
Ik heb hét beddengoed binnen van oa @Trenchcoat en het voelt zoo lekker. Heb er ook een roze hoeslaken bij. Helemaal cosy en lekker