IKEA topic

Is er ooit wel eens een Ikea kortingscode? We willen een hele grote pax kast kopen, duuhuur :frowning:

5 likes

Die van mij zit vast met EKET Verbindingsbeslag. Staat al een lange tijd en geen problemen mee, maar het is niet een kastje waar ik dagelijks dingen in en uit haal dus misschien is het dan wat anders.

Foto van YouTube

EKET cabinet from IKEA / How to connect each cabinet - YouTube

3 likes

Ik kijk even of dat gaat passen!

3 likes

Nee helaas, de voorraden zijn op dit moment nog te wisselend en kwetsbaar om een kortingsactie te doen

2 likes

de basisdelen op marktplaats en uit de koopjeshoek halen kan heel veel schelen
sowieso staat er ook genoeg inrichting op marktplaats

2 likes

Ik haal m’n Besta kastenwand ook van MP. Langzamerhand krijg ik een muur vol :joy:

Ik sta in een enorme rij in Ikea voor Varmblixt. Bizar :hushed:

En het is ook al bijna op

4 likes

Is het je wel gelukt? :smile: En waarvoor heb je gekozen?

3 likes

Niks gekocht :neutral_face:

Alles was op

1 like

Wat zonde! Ik zag net ook op de Ikea site dat er nergens meer voorraad was, dus dat is vast heel snel gegaan. Hopelijk komt er nog een nieuwe voorraad.

1 like

Ah jammer, ik heb vandaag geen tijd om te gaan en dacht ergens deze week misschien nog te kijken, maar dat is zo te horen zinloos

3 likes

Ik was een uur na openingstijd bij Barendrecht en er waren alleen nog glazen en servetten :frowning:

1 like

Zo sund, ik zou heel graag die cocktailglazen willen, maar die hebben ze niet in ieder filiaal toch?
Op marktplaats staan ook weer wat advertenties… pff

Beschikbaarheid is toch gewoon op de website in te zien?

2 likes

Echt, vind dat zo stom altijd. Hou wel van al deze onzin biedingen bij een advertentie

18 likes

Delft, Barendrecht, Zwolle, Groningen en Arnhem-Duiven!

2 likes

Haha, ja ik zat daar ook al van te genieten. Volgens mij hebben mensen ook niet in de gaten dat de lampen gewoon in het vaste assortiment zitten. Van alle andere producten mogen de verkopers echt met hun voet op een legosteentje stappen.

9 likes

Beetje long shot maar weet iemand de naam van dit dekbed? Het is mijn lievelings maar ze verkopen m niet meer

Als iemand m heeft en wil verkopen hit me up!

4 likes

Hij heet TOVSIPPA!

2 likes

Ik heb hét beddengoed binnen van oa @Trenchcoat en het voelt zoo lekker. Heb er ook een roze hoeslaken bij. Helemaal cosy en lekker

3 likes