IKEA topic

Zo leuk, echt influenza :heart:! Kan ook niet wachten tot ik onder het het paarse deken lig haha

5 likes

Thanks mijn held!

1 like

Ik heb ‘m ook op m’n shopping list gezet voor als ik weer ga :grimacing:

1 like

Ik ga hem zo op mn bed doen!!!

3 likes
2 likes

Het is juist een beetje zo’n crispy stof!

3 likes

Ik maak hem dagelijks op in de winkel en hij is niet super zacht, niet zoals katoensatijnen of flanellen dekbedovertrekken. Wel crispy zoals @Luzarl zegt!

4 likes

Dit is met een roze hoeslaken. Die is wel erg ruim maar het is wel cozy

11 likes

Ben zo blij met m’n nieuwe prinsessenbed :smiling_face_with_three_hearts:

38 likes

Is er toevallig iets soortgelijks in andere kleur? Ik hou van crispy maar dit zijn mijn kleuren niet🥹

1 like

Je zou kunnen kijken naar de Bergpalm! Die heb ik zelf ook en is wel vergelijkbaar.

3 likes

Wauw dit was eng, dacht ff dat ik mijn eigen bed zag (zelfde hoek en bedframe)

Ik ga dit weekend naar ikea om een vloerkleed te scoren. Wilde al aan het begin van de winter een vloerkleed in de woonkamer, maar ik kon er geen vinden die ik echt leuk vond. Dit is eigenlijk precies wat ik wil: https://ingka.page.link/5ys9LiEJZpqkfq1cA

Wij gaan dit weekend naar Ikea om hopelijk de keuken te scoren, heb er zin in❤️

4 likes

Hahaha ik herken dit!!!

3 likes

Ligt zo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet iemand of de VANGSTA tafel in zwart ooit weer op voorraad komt?

3 likes

Tussen 9 en 16 maart staat op de site (ik klikte op de link om te zien welke tafel het is). Ik weet verder niets speciaals over de IKEA.

2 likes

Huh, waar zie je dat staan op de site? Ik zie het niet

Zie je het toevallig ook voor de groene strandmon? Ik zie hier ook nergens een datum bij staan, en check nu steeds om de zoveel dagen of er ergens al voorraad is haha

4 likes

Heeft iemand de Omar stellingkast (1 open kastelement, OMAR, 92x36x181 cm - IKEA).

De vorige bewoonster had een mooi construct en ik wil dat eigenlijk gewoon na-apen. Eigenlijk had ze het hele rek gebruikt als schoenenrek en daaronder (dus op de grond) had ze een kattenbak staan. Klopt het dat je er bij de Omar ervoor kan kiezen om niet een “grondplak”
Te nemen

1 like

Als ik hem open is ie op voorraad in Eindhoven, Heerlen, Groningen, Zwolle, Amsterdam en Delft.

Edit: oh sorry, ik zie nu pas dat het bericht een week oud is :see_no_evil:. Misschien heb je er alsnog iets aan!

4 likes