Oh fijn! Dankjewel, dan hoef ik niet extra in te slaan.
Weet iemand toevallig waar in de Ikea je Pax onderdelen kan halen, zoals plankjes? Is dat in het showroom gedeelte of in het magazijn?
Magazijn!
Dankjewel! Op de site staat alleen âvraag een medewerkerâ.
Ow jeetje wat slim van die handleiding! Dankjewel, niet aan gedacht
@Stofdoek ja goed dat je me daar op wijst! Ik had hier niet aan gedacht. Ik denk dat ik het wel aan durf omdat zij exact hetzelfde construct met dezelfde kast had!
Ja er was laatst iets raars mee, ik kon ook nergens het stellingnummer vinden maar bij de infobalie hing een briefje met die gegevens van pax planken
Als dat er staat en er is voorraad in dat filiaal liggen de onderdelen bij die vestiging vaak in bet externe magazijn ipv het zelfbedieningsmagazijn. Bij de Ikea waar wij komen (Eindhoven) moest ik de laatste keer dat ik pax planken bij kwam halen ze afhalen in het externe magazijn terwijl ik ze eerder zelf kon pakken. Het winkelpersoneel maakt dan een order voor je aan die je betaalt en daarna wordt het voor je klaargezet.
Als het in het zelfbedieningsmagazijn ligt staat dat ook op de site (als ik bv ikea haarlem selecteer kan ik zien waar ze liggen in het magazijn, bij ikea eindhoven staat er vraag een medewerker).
Aah thanks! Ik ga inderdaad ook naar Eindhoven. Dan moet ik ervoor zorgen dat ik op tijd ben, anders kan het zijn dat je lang moet wachten bij het externe magazijn!
Is er een manier om te controleren of iets nog terug komt? Ik ben geobsedeerd met de Dvargtall decoratie figuren (ik vind ze zo extreem schattig) maar ze zijn niet beschikbaar voor levering, pick up, of bij mijn dichtsbijzijnde ikea
De klantenservice bellen?
haha oh ja, zo logisch
Mehh onze bank zou zo komen, maar de bezorgingsdienst had halverwege âietsâ waardoor levering niet door kan gaan. Nu komt ie pas woensdagâŠ
Ik had het niet beter uit kunnen leggen, we noemen dat een âfull serveâ. Dit is overigens niet altijd een extern magazijn, bij mijn vestiging is het een plek achterin het magazijn waar heftrucks rijden en de klant dus niet kan komen.
binnenkort komt die collectie met Marimekko uit, ik wil graag wat dingen kopen maar wordt dat dan op een speciale plek gezet of gewoon bij de âcategorieâ waar het product bij hoort? Dus bijv de marimekko glazen bij het servies?
Meestal wordt er een speciale plek gemaakt voor de collectie, waar alle producten bij elkaar staan. Dat is nu met VARMBLIXT ook zo (maar dat is de helft van de tijd uitverkocht ). Kan wel per vestiging verschillen overigens, ligt aan de warenlegging.
ah thanks! Hopelijk lukt t om eea te scoren
Ohh thanks dat je dit noemt, ik had nog niet gezien dat deze collectie eraan kwam maar die glazen zijn echt mooi. En love dit douchegordijn ook.
ik ben geweest en het was echt awesome, helemaal in mijn nopjes met mijn aankopen!
Als je een bestelling door ikea laat bezorgen, krijg je dan (een dag ofzo) van te voren nog een duidelijker tijdvak wanneer de bezorging komt? Vind dit wel heeeel breed, heb nog geen internet in de woning dus om daar nou van 8 tot 8 te zitten⊠Hahahha is overigens elke dag zelfde tijdvak
Ik kreeg de dag van tevoren een tijdvak van twee uur!