IKEA topic

Ik heb nu het grijze dekbedovertrek 'ängslilja" gekocht in 240x220. Hij ligt heerlijk en ik wil graag de roze ook kopen. Die staat echter nagenoeg overal op niet op voorraad. Weet iemand of die nog terugkomt of dat ie uit het assortiment is?

2 likes

Ik wilde na aanleiding van jouw bericht de beige halen maar zie dat die ook nergens op voorraad is :smiling_face_with_tear: maar misschien dat t door de family korting komt, dat ze erg hard zijn gegaan?

1 like

Ik verbaas me altijd weer hoe chill ze zijn bij Ikea met terugbrengen. Het is al 365 dagen, maar als Family member onbeperkt. Ruim een jaar geleden is onze keuken geleverd en er zat een onderdeel bij dat nooit geplaatst is. We hadden het ergens achter gezet en kwamen het laatst weer tegen. Dus wij na ruim een jaar terug naar de Ikea ermee en het bleek dat de keuken niet was besteld met mijn pasje/nummer, dus dat ik eigenlijk niet kon ruilen. Maar die jongen zei direct dat als ze het nog verkochten ze het ook gewoon aannamen en binnen een minuut was het allemaal geregeld. Het was ook echt iets dat je niet echt kan doorverkopen dus anders hadden we het naar de stort gebracht, maar nu hadden we toch snel 60 euro ‘verdiend’.

20 likes

Had je ook niet met pin betaald?

Op zich snap ik het wel, er zijn veel dingen flink in prijs verhoogd. Wat ik terugbracht was nu ook alweer 20 euro duurder geworden. Dus dan kan ik iets kopen en met winst terugbrengen.

Maar als je wel een bankafschrift kon laten zien en alsnog je geld niet terugkrijgt is dat wel irritant natuurlijk.

1 like

Ze kijken dan naar de laagste prijs van afgelopen jaar en dat kun je terugkrijgen zonder bon, iig zo ging t bij mij maar wel na flink zeuren.

Het ligt er echt aan wie je treft.

2 likes

Helaas niet. Enige wat over een paar maanden aan Ivar wordt toegevoegd zijn metalen planken.

4 likes

Nouu… vandaag komt m’n Ikea keuken binnen. Ben erg benieuwd of het te doen is om dat ding in elkaar te zetten.

5 likes

Ja precies dit! Het is (vond ik) goed te doen, maar je moet alles doen in de volgorde die opgesteld is. En als je lades hebt: even goed kijken op welke hoogte je de onderdelen monteerd, ik heb dat zelf met de lades in lades eindeloos verkeerd gedaan, beetje hardleers kennelijk.

2 likes

Wij (aka mn man en vader vooral) hebben paar weken geleden in elkaar gezet. Dat ging wel goed. Ook het blad op maat zagen voor de kookplaat en wasbak.
Inderdaad die stappen volgen. En hij zei wel dat ie bv de handvaten van de keukenkastjes en lades allemaal zelf moest boren. Dat best tijd kostte. Ook omdat ie pietje precies is.

1 like

Goed om te horen dat t wel te doen is. Gewoon alles goed blijven volgen dus, wat ik altijd wel lastig vind om te doen omdat ik eigenwijs ben. Maar ik kan ‘t maar beter wel doen.

2 likes

Ik wil de donut lamp zo graag maar hij is letterlijk nooit op voorraad

2 likes

Zelfs ik als medewerker kom er niet aan :smiling_face_with_tear: Niet dat ik voorrang heb ofzo (mogen niet reserveren/mag niet in werkkleding aankopen doen), maar ik heb wel inzicht in de voorraad en zelfs daar is geen pijl op te trekken :unamused:

7 likes

Heeft iemand hier recent een keuken bij Ikea besteld? Wat zijn momenteel een beetje de levertijden? Begreep in coronatijd dat het soms erg lang kon duren, wij hebben m in de zomer nodig verwacht ik…

1 like

Wij hebben hm nu een jaar en zelf toen kon het binnen een week dacht ik geleverd worden. Alleen de werkbladen van steen waren toen niet mogelijk

3 likes

Ik wil voor onze eigenlijk-geen-baby-meer het keukentje kopen, maar hij is online niet beschikbaar en ook niet op voorraad in de buurt… weet iemand of het keukentje uit het assortiment gaat of is ie binnenkort weer leverbaar

Je hebt er vast niets aan maar ik zag er gisteren nog twee staan in de koopjeshoek in Groningen.

2 likes

Ik heb hem 2 weken geleden in Hengelo wel in het rood zien staan, en volgens mij stond er toen ook een bord bij dat die kleur nieuw was. Lijkt me raar dat ze dan alleen een rode versie zouden houden en een neutrale versie uit het assortiment halen.

5 likes

Ja kon hier ook heel snel. Was binnen een week mogelijk.

4 likes

Ik zag m vandaag in Delft in de koopjeshoek staan, mocht dat enigszins in de buurt zijn voor je. Heb ff met de deurtjes gespeeld maar zag er niet echt wat mis mee. 55,-

Zo heerlijk, ik had een hele hoek met ongebruikte IKEA troep nog in de verpakking, dus heb dat allemaal teruggebracht en de tegoedbon van 109 euro in 1 ruk weer uitgegeven :partying_face: nu heb ik een nieuw plaid, nieuwe drinkglazen en mokken en lampjes voor in de tuin en helemaal blij mee!

Helemaal verknocht aan m’n bankplaidje al

11 likes

Heeft iemand ervaring met de TISKEN-lijn?

Ipv mijn handdoek aan de stang heb ik m in de ring gegooid. Ding valt meteen van de muur als je er iets aan wilt ophangen. Of ik doe iets verkeerd?? Voelt echt weer als een waste of money. Wat een deceptie tot nu toe.

Dit dus:

1 like