IKEA topic

Niet met deze lijn maar wel met andere mandjes van Ikea met soortgelijk ophangsysteem. En die blijven goed hangen bij mij.
Ik heb de muur eerst ontvet met wasbenzine, misschien kan je dat nog proberen. En je moet die doppen echt goed aandrukken totdat ze een soort van “ploppen”, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan.

1 like

Heb je hem goed vacuum laten zuigen? Ik heb een ander product van deze lijn en hangt al een jaar muurvast aan de muur met zware producten erop.

2 likes

Nah wat wonderlijk. Ga ik nog maar een keer duwen tot ik erbij neerval. :star_struck:

3 likes

Ik heb de wc rol houder hiervan en je moet indd heel hard duwen tot je een harde plop hoort. Wc rol weegt natuurlijk niks maar hij werkt wel goed. Had eerst van Ali zo’n ding en die viel er steeds af.

5 likes

Even opletten met de voegen van tegeltjes, daar pakt de zuignap niet op. Als 'ie goed vast zit heb ik een pasje of mes nodig om het weer los te krijgen, zo stevig zit het.

1 like

Ik heb hetzelfde probleem met de haakjes uit deze pijn. Eerste half jaar ging het nog wel, maar nu vallen ze constant op de grond. Zelfs zonder iets eraan

2 likes

Zelf niet geprobeerd maar ik zag op tiktok als tip dat je er een beetje vaseline aan kunt smeren zodat het beter blijft zitten

2 likes

Hoe heet de dekbedovertrekset waar iedereen hier zo lyrisch over is? Ben namelijk nog op zoek naar een fijne.

@Luzarl, jij hebt hem geloof ik?

1 like

@Steady

2 likes

Over dekbedovertrekken gesproken, ik vind deze beide ook heerlijk liggen

Bij m’n ouders had ik die groene 2x. Sliep alleen maar onder die, dus als er een in de was zat deed ik de andere op bed en andersom. Zo fijn vind ik hem. Heb de witte nu erbij gehaald zodat mensen kunnen zien dat ik m’n bed ook wel verschoon :joy:

2 likes

Ik vind die onderste dus echt m’n minst favoriete dekbed haha, hij is zo’n beetje ruw (terwijl die altijd in de droger gaat)

3 likes

Heeft iemand toevallig een foto van de achterkant van een kallax kast met lades of deuren erin?

Hoe ging het? Wij hebben ook een ikea keuken besteld (alleen de binnenkant) maar toch besloten via werkspot iemand te vragen de kasten in elkaar te zetten… leek me veel gedoe.

Goed! M’n vriend is daar afgelopen vrijdag mee begonnen en het is veel werk, maar volgens hem wel goed te doen. Af en toe moet er wat op maat gezaagd worden, daar gaat wel wat tijd in zitten. En alle lades in elkaar zetten is veel, maar makkelijk werk. Hij is afgelopen vrijdag begonnen en vandaag worden de laatste lades in elkaar gezet.

21 likes

Ik heb lades en deuren :yum:

En ook even van de voorkant

3 likes

Oh top dankjewel, dat ziet er goed uit!

1 like

Ja je krijgt er bepaalde dingen bij waardoor je allemaal makkelijk kan inmeten en waardoor het haast niet fout kan gaan.
Deze kast heeft trouwens 2-3 jaar bij m’n ouders gestaan en heb ik vorige maand uit elkaar gehaald en hier weer opgebouwd, dus zelfs dat kan prima met die deurtjes en lades.

2 likes

Ja ik heb hem gezien en vond hem wel mooi maar betwijfel of ie mooi blijft idd. En eerlijk, vond de kussens irritant/niet lekker zitten maar das natuurlijk persoonlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik vond hem wel mooi, maar de kussen vond ik goedkopig lijken en voelden ook niet fijn aan

4 likes

Wij hebben een soortgelijke van Karwei. Die kussens zitten lekker en hij is volgens mij goedkoper!

1 like