Ik heb een spiegeldeur, de VIKEDAL. Zie nu wel dat die uitlopend is want er staat laatste kans bij. Die is incl. handgreep die je aan de binnenkant bevestigt en die dan om de deur naar buiten buigt als het ware.
Je kunt identieke greepjes bijkopen voor aan een niet-spiegeldeur. Dat heb ik dus gedaan voor de witte deur die je ziet. De deuren heb ik zo afgesteld dat die greepjes net langs elkaar vallen en de deuren dus gewoon mooi dichtvallen.
Volgens mij is het bij die AHEIM zo dat de handgreep gewoon vastzit aan het frame om de spiegel heen zodat je eigenlijk geen keus hebt. Dat hield mij toen tegen, omdat ik die andere deur dus wit wilde en ik het lelijk vind dat er twee verschillende greepjes naast elkaar zitten. Er waren ook geen losse greepjes die identiek waren aan die van de AHEIM. Vandaar dus toen voor VIKEDAL gekozen en extra greepjes (OPPARYD) gekocht.
Edit: ik zie nu wel een afbeelding in de handleiding van AHEIM, blijkbaar moet je de handgreep wel zelf nog bevestigen maar het ziet er niet uit alsof je heel makkelijk een andere kan kiezen