IKEA topic

Ja maar dan nog is Nederland omgerekend goedkoper.

2 likes

Ik vind 26 euro echt heel erg meevallen voor een limited edition

4 likes

Ohhh ik wil deze alle drie :star_struck:

3 likes

Ik heb een al in elkaar gezette keukenlade die we bij nader inzien niet nodig hebben (van metod). Wel nog het aankoopbewijs maar niet de verpakking meer… Zou Ikea dat terug nemen denken jullie?

3 likes

Ja, ik ben een zùnige Drent.

2 likes

Ik zie wel eens dingen zonder originele verpakking in de koopjeshoek liggen, dus wie weet.

2 likes

Even een heel domme vraag maar ik heb echt 0 inzicht.
Ik ga een topper (160x200) halen en ik denk dat ie gewoon opgerold is. Maar is ie dan 200 cm lang of 160 cm lang, want anders moet ik de achterbank eruit halen als het 200 cm lang is.

1 like

Verpakkingsinformatie vind je ook op de site, bij de afmetingen! 160x33 cm voor de standaard topper, dus dat gaat passen.

4 likes

Geweldig, dankjewel!! Nooit geweten dat dat er stond!

2 likes

Die gleuf zit er geloof ik altijd bij Ivar kastjes!

1 like

Onze Pax is binnen :smiley:
Gisteren zijn we heel fijn geholpen in de winkel tijdens onze afspraak, we wisten wel al ongeveer hoe we hem wilde hebben, maar het advies van de medewerkster vond ik zeker een toevoeging. En zo fijn dat de kast vandaag al geleverd kon worden! Wat een joekels van een pakketten, die hadden we nooit in de auto mee naar huis gekregen. Mijn man is nu net begonnen met opzetten, hij zei dat dat wel in een uurtje of 2 zou lukken :sweat_smile: Haha daar geloof ik geen reet van maar we zullen zien.

Edit: Uiteindelijk ongeveer van 15.00 u tot 23.00 u bezig geweest haha (wel pauze voor avondeten genomen). Maar hij staat :+1: Inclusief de verlichting erin.

5 likes

Ik heb een oud model badkamer kastje, waar ik een extra legplank in zou willen. Die zat volgens mij nooit in de doos, maar er zitten wel van die gaatjes klaar om een plank met zo’n houten plug toe voegen.
Zou ik die apart kunnen bij kopen? Ik weet alleen totaal niet welk model ik heb. Het is op de website niet meer te vinden.
Het is een spiegelkast met drie deurtjes, een grote in het midden en twee kleine aan de zijkant. De zijkant is halfopen. Er zitten ook 2 lampen tussen de spiegels. Herkent iemand dat toevallig?

Anders zaag ik zelf wel een stukje op maat, maar kant en klaar is wel handiger natuurlijk.

2 likes

Probeer even Google lens.

2 likes

Hmm goede tip, maar hij vind m niet!

1 like

Je kan toch gewoon de maat opnemen van de hypothetischje plank en dan op ikea.nl kijken of ze een plank in die maat hebben?

Bij de karwei zagen ze trouwens gratis je plank (die je daar dan hebt gekocht) op maat

4 likes

Ze gaan €24,99 kosten!

4 likes

Nice, ook leuk om een grote plant op te zetten :sunglasses:

3 likes

Wat is jullie ervaring met de bezorgdatum van Ikea? Onze keuken wordt volgende week dinsdag bezorgd maar nu staat er: geschatte bezorgdatum. Ik hoop dat het dinsdag wel geleverd wordt, hebben speciaal een vrije dag genomen.

1 like

Bij mij klopte dat precies. Ik kreeg de dag of avond ervoor ook nog een tijdvak per mail, en op de dag zelf werd ik nog gebeld door de bezorger dat ze onderweg waren. Mijn ervaringen (ook uit het verleden met het bezorgen van andere grote meubels van IKEA) zijn heel positief.

7 likes

Ik had precies hetzelfde! Ging allemaal heel soepel

6 likes