Ah gelukkig! Ik raakte al een klein beetje in paniek want hebben nogal een strakke planning gemaakt.
Ging soepel en op de dag. Chauffeur belde ook netjes half uur van te voren dat ie er aan kwam.
Bij mij met andere producten dan keukens klopte de dag altijd! Wel even het aantal dozen tellen, ik kreeg een tafel zonder poten geleverd hahah
Goed om te horen! Erg fijn ook dat ze bellen van tevoren.
Ik probeerde het met de zoekfunctie al even te zoeken, maar zie het zo niet staan. Als je naar de IKEA toegaat en zelf een meubel uit het magazijn haalt en dan door hen laat bezorgen, ben je dan goedkoper uit dan wanneer je hem online bestelt?
Nee, dit kan ook niet. Alleen bij uitzonderlijke gevallen wordt dit gedaan door de klantenservice, maar dit is zeker geen normale gang van zaken. In het bezorgtarief zit het verzamelen bij in, dus je betaalt altijd dezelfde prijs.
Oh huh? Weet toch vrij zeker dat ik ooit zoiets gedaan heb. Misschien iets van vroeger voor het online shop tijdperk dan. Thanks!
Dacht dat ik het laatst ook in de ikea zag op een bord in het magazijn, zo van toch meer dan verwacht / groter, laat het bezorgen
Ja maar daarmee wordt niet bedoeld dat je het zelf verzameld en het dan naar de klantenservice brengt om het te laten bezorgen. Met uitzonderlijke gevallen bedoel ik: je hebt het product afgerekend, meegenomen naar je auto en het past helaas toch niet, dan wordt er wel meegedacht voor een oplossing. Maar is zeker niet de bedoeling dat iedereen dat gaat doen want dat schopt het logistieke proces best wel in de war.
Ahh op die manier. En de bezorgkosten zouden dan dus ook hetzelfde zijn? Anyway, inmiddels ook een vriendin met grote auto kunnen charteren dus gaat sowieso goedkomen!
Was dit vroeger anders missch? Echt pre Corona tijd, toch onderhand wel jaren geleden haha. Toen hadden wij zelf wel alle pax onderdelen verzameld en gingen naar een bezorg-balie en werd het ih volgende weekend thuis bezorgd
Gisteren naar Ikea gereden voor een product waar er nog 121 van op voorraad zouden moeten zijn. Eenmaal daar was alles verkocht
Oh huh, ben nu wel heel benieuwd wat voor fantastisch product dat is geweest Stond het daarna ook als uitverkocht op de website?
Het gaat om verduisterend plisségordijn SCHOTTIS. Mega goedkoop en niet heel fraai maar goed als tussenoplossing voordat ik gordijnen heb (tip van @Bertha, bedankt!). Uiteindelijk maar de witte gekocht.
In de winkel gaf mijn app aan dat er nog 41 zouden moeten zijn, de medewerkster heeft het gecheckt maar gaf aan dat deze stuks dan waarschijnlijk bij mensen in hun mandje zaten en nog afgerekend moesten worden. Eenmaal thuis waren ze idd uitverkocht op de website.
Ah oké, is dan wel heel hard gegaan zeg! Heb die dingen de laatste tijd ook veel voorbij zien komen op tiktok dus misschien dat het daardoor komt
Oh dat zou een goede verklaring zijn! Ik krijg niet veel mee van TikTok, gaat het om een bepaalde hack of gewoon een tip vanwege de prijs?
De prijs, heb er nog geen bijzondere dingen verder mee gezien haha. Moet zeggen dat ik er zelf ook over na denk om ze aan te schaffen hahaha
Ze zien er in het echt wel goedkoop uit hoor. Persoonlijk zou ik er niet tevreden mee zijn voor de lange termijn. Maar voor nu is het een mega upgrade want had kranten op de ramen geplakt
Nooou ik heb vandaag weer een setje paxkasten ingekort omdat t plafond 1 cm te laag was, en t is me een partij moooooi geworden nu heb ik mooie grote kasten met groene deuren in de babykamer noiiiiice