IKEA topic

Ik heb die gehad omdat ik 2 maanden op mijn gordijnen moest wachten. Mijn huis leek net een crackpand door die dingen. :joy:
Dus ik snap niet dat ze zo gewild zijn haha.

2 likes

Beetje stil in dit topic maar wil deze even pluggen. Leuk gekleurd frans tuinsetje en zit lekker vind ik! Onderhoudsvrij :raised_hands:t2:

Setje is 100 euro samen geloof ik

36 likes

Jaaa leuk die heb ik ook op mijn balkon staan. Heeft de hele winter buiten gestaan en roest niet inderdaad dus vind het ook hele goede prijs kwaliteit

3 likes

Ik durf hier niet op te zitten :joy:

2 likes

Gekocht via Marktplaats van iemand die enigszins normaal deed qua prijs.

5 likes

Ik wil de vlondertegels van IKEA op mijn balkon gaan leggen, voor wie deze ook heeft: waarmee hebben jullie deze op maat gemaakt? Ik zie in de reviews van IKEA dat mensen dat met een decoupeerzaag hebben gedaan, maar ik hoop op een andere manier haha

2 likes

Heb het ook met een decoupeerzaag gedaan. Denk dat het met een handzaag echt heel kut is en lang duurt. Je kan bij de gamma in elk geval een zaag huren voor als je er geen hebt!

7 likes

Hier inderdaad ook met de decoupeerzaag. Heel blij met de tegels trouwens. Ze liggen al een paar jaar en zien er nog heel goed uit.

1 like

Oh dat is een goede tip, dank je!

Fijn! Ik las daar juist ook wat wisselende reviews over, dat ze zo snel lelijk worden…

3 likes

Ik denk dat ze op het balkon netjes blijven. Wij hebben ze op het terras liggen en ik ben weer bezig met de jaarlijkse beits ronde. Dit jaar met beits van de bouwmarkt, wellicht dat die beter is.

Samenvatting

13 likes

Heeft iemand ervaring met de Pärup-bank? Wij zijn op zoek naar een nieuwe bank en deze zit lekker en is niet zo duur. Blijft hij een beetje mooi?

3 likes

Zou je achteraf ook een foto kunnen delen? Ben benieuwd wat de beits doet! :smile:

2 likes

Je ziet het al op de foto als je goed kijkt. Een groot deel is al gedaan. Voor het trapje niet, links en recht ervan wel.

3 likes

Wij hebben ze op het balkon gehad, maar na 7 jaar zijn ze echt helemaal verrot. Moet ze eigenlijk elk jaar schuren en beitsen, wil je het een beetje netjes houden (plus vogelpoep brandt er echt in, als je het niet weghaalt). We hebben nu die goedkope plastic dingen, die leg je zo en kunnen we na een jaar of 2 weer vervangen mocht het niet zo lang meegaan. TL:DR: als je geen zin hebt om ze elk jaar te schuren en lazuren, zijn ze maar een half jaar mooi.

1 like

Voor advies over matras en lattenbodem, kan ik dan gewoon een medewerker op de slaapafdeling aanspreken om mee te denken of dit een passend matras is? Want ik vind het zo lastig om er zo even op te gaan liggen en dan weten of het goed is.

1 like

Ja! Gewoon even iemand aanspreken. Je krijgt heel goed advies.

4 likes

Ja! Ging het laatst nog over in het bedden/slaap topic

2 likes

Daar heb ik het gelezen! Ik heb hier het hele topic doorgezocht. Dank je wel.

3 likes

Huh begrijp ik het goed dat je dan liever kiest voor goedkope plastic dingen die je na 2 jaar kan/moet(?) vervangen als ze lelijk zijn i.p.v. die houten die je laat verrotten en na 7 jaar moet vervangen? Kun je dan niet beter niks op je balkon doen?

4 likes