Ik vind ze ook zeker stevig genoeg. Gebruik ze om m’n sokken/panty’s/riemen te sorteren, ondertussen al een jaar of 5.
Ik verhuis bijna waardoor ik meer kastruimte zal hebben, en ga er nog wat extra aanschaffen voor andere dingen!
Welke maat van de stuk bakken zijn dit precies?
Dit is precies wat ik zoek voor de sokkenlade. Gebruik nu de SKUBB bakjes maar dat past net niet
Heeft iemand die limited edition krukjes al in t echt gezien? Hoe zijn de kleuren? Is dat oranje echt Koningsdag oranje of meer een terra achtige kleur?
Bekijk deze DOMSTEN van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Ah die paarse is opzich wel nice maar heb niet echt paars in m’n huis haha
Als je een Besta tv meubel koopt en je hebt kinderen doe dan niet die optie ‘druk om te openen’. Ziet er mooier uit dan een handgreep, dat is zeker, maar ik word er gek van dat m’n kind steeds die lades openmaakt. En het systeem werkt ook niet zo lekker. Ook als je er per ongeluk tegenaan komt staat het weer open.
Nu ga ik dus nieuwe soft close scharnieren en laderails installeren, zo zonde van het geld maar beter voor m’n sanity.
Weet iemand of de kustfyr collectie ook in Nederland komt?
Haha ja het openen en sluiten van de kast is gewoon een activiteit op zich. En als ze dan eindelijk besluit dat het genoeg is en de kast dicht wil doen, duwt ze te hard en gaat ie weer open en heeft ze weer een kwartier ruzie met het deurtje
Wij hebben twee lades boven elkaar en soms wil hij de ene lade dicht doen met z’n hele lichaam en dan gaat de andere lade open en zo door. Zo irritant.
Was net aan het dweilen en toen ging ie ook open trouwens, nog een ergernis.
Ik ben niet van de pompoenmokken, maar dit vind ik wel een leuke collectie! Online kan ik er geen info over vinden in het Nederlands, dus ik vrees van niet…
Ik zag het in Duitsland wel liggen, mocht je niet kunnen wachten op het antwoord
Thanks, ik was benieuwd. Zag het voorbij komen op Tiktok en kon het niet vinden online voor nl. Dat vind ik behoorlijk irritant hoef nog niet eens zozeer spullen zelf.
Die glazen pompoen is wel heeeeel leuk, misschien een tripje waard. We waren in Duisburg, valt ook mee hoe ver het is. Maar ik heb er niets van gekocht, we kwamen voor een vloerkleed dat in Duiven op was.
Heeft iemand ervaring met dit EKET kastje van de IKEA?
In de reviews staan er een aantal dat het een crime is om de lades er recht in te krijgen. Mensen die dezelfde of juist andere ervaring er mee heeft?
Weet iemand hier misschien of er verschil zitten tussen de Ikea Poang stoelen? Wil eigenlijk online bestellen en niet naar de winkel, maar nu twijfel ik.
Ik heb op Etsy een hoes besteld voor de stoel, dus eigenlijk kan ik gewoon de goedkoopste Poang kopen. Dat zou deze zijn in licht beige: Fauteuil, POÄNG, berkenfineer - IKEA
Maar het lijkt net of die geen hoofdsteun heeft?
De gele, wat duurder, heeft dat bijv wel: Fauteuil, POÄNG, berkenfineer - IKEA
Zit er idd verschil per kleur of je wel/geen hoofdsteun hebt? En wat zit dan het lekkerst? (Ik lees in de reviews dat iemand zegt dat die hoofdsteun los zou zitten)
Het onderstel is bij beide stoelen hetzelfde, alleen het grijze kussen heeft geen “bobbel” bij het hoofd en de gele heeft dat wel. Er zit dus een verdikking in het gele kussen welke een hoofdsteun vormt. De grijze heeft minder materiaal = goedkoper.
Is de hoes die je op etsy besteld voor een kussen met of zonder hoofdsteun?
Ah dankje dan is het dus echt verschillend.
Ze passen allebei, bij de hoes. Weet ik nu. Dus dan is vooral de vraag welke lekkerder zit maar dat lijkt me dan die met hoofdkussen.
Wanneer worden nieuwe aanbiedingen bekend? Wij hebben een nieuwe Platsa kast nodig en gaan bestellen om op te halen. Alleen wil ik niet nu bestellen en dat het dan ineens is afgeprijsd. We hebben hem wel uiterlijk zaterdag nodig.
PLATSA voorlopig niet wat ik weet, rondom het PAX systeem binnenkort wel (om een beetje vaag te blijven).
Oh fijn zo specifiek, dankjewel! Dan hoef ik me geen zorgen te maken.