Ik baal zo, we hebben vorig jaar - na lang zoeken- de perfecte tuintafel gevonden & gekocht maar nu is die al zoo verweerd en lelijk geworden. Iemand ervaring met service van ikea?
Nou ik heb het gehad tuintafel van de ikea (2 jaar geleden). Ook na 1 jaar totaal verweerd. Reactie van de ikea: het is niet de bedoeling dat een tuintafel altijd buiten staat. Hij moet in de winter naar een overdekte opslag. En dat hadden we inderdaad niet gedaan. Dus je kan het proberen, misschien reageren ze nu redelijker. Ik zie de tuinttafel die wij hadden er niet meer tussen staan. Weet ook de naam niet meer maar hij leek op de Askholmen en Nämmarö.
Was het de ÄPPLARÖ? Ik heb die namelijk en vind 'm ook erg snel lelijk worden.
Als het van hout is zal bijna elke tuinmeubelzaak hetzelfde zeggen, voor de winter in een schuur zetten of zo’n zeil eroverheen. Het meeste hout heeft wel wat te lijden door de weersomstandigheden, sowieso eigenlijk elk jaar opnieuw behandelen. Onderhuidsvrij spul dat het hele jaar buiten kan staan dan moet je aan aluminium enzo. Wel minder mooi.
Ja, ik heb die ÄPPLARÖ set en schuur en lak alles ieder jaar. Ziet er dan weer prima uit.
We hebben hem binnen gehad deze winter maar hij is toch enorm verweerd… net alsof de bovenste laag helemaal loslaat. Het is de Norrmanso.
Hout nooit afdekken met een zeil😬 Maar hout heeft inderdaad echt minstens 2 x per jaar onderhoud nodig om het mooi te houden
Geen idee welke tafel het was, ik had ook niet verwacht dat hij heel lang zou meegaan maar wel langer dan een jaar. (hij stond ook op instorten, afbladder was niet het enige probleem.)
Maar nu een tafel met een bamboe blad die wel de hele tijd buiten mag blijven (navraagd), in de lente opschuren en is het weer mooi. Wel duurder dan de ikea maar begrijpelijk.
Oh wat voor tafel is dat? Dat klinkt goed! Ik schuur en beits mijn tafel ieder jaar, maar de weerplekken die erin zitten krijg ik er steeds minder goed uit.
Een van Houe. Het blad verkleurd wel wat maar na oliën is dat weer helemaal bijgetrokken. Dat doen we 3/4 keer per jaar.
Ik heb mijn tuinset gelakt met transparante botenlak. Het is bijna als behangplaksel/lijm, maar werkt wel goed (goed laten drogen!).
Weet iemand of deze nog terugkomt?
Ze hebben hem namelijk wel bijna identiek, maar €100 duurder
Zo te zien hetzelfde frame maar andere kussens. Heb je ze in de winkel geprobeerd? Kan namelijk echt veel verschil in zitten wua comfort.
Nee, ikea is 45 minuten rijden en ik twijfel of ik die van 500 wil hebben als die ander nog terug komt… maar kussens maken wel een verschil ja!
Je postcode is zichtbaar!
Ja, zag ik maar is mijn oude postcode en ik ben hier ook wel open over in welke stad ik woon, dus ik vind het niet erg!
bij intratuin hebben ze iets soortgelijks? wel tweezits maar wel goedkoper ook dan die nieuwe bank
Ik ga over 4 weken verhuizen en heb een Brimnes bed nodig, maar nu is hij ineens niet leverbaar Hopen dat hij voor die tijd wel weer op voorraad komt.
Marktplaats staat ook vol met Ikea, misschien is dat een optie voor je als het bij Ikea zelf niet op voorraad komt?
Thanks, maar ik wilde toch een iets langere voor als ik met een vriendin er op zit.
Ik heb deze besteld en had ook nog eens 50 euro korting!