Weet wellicht iemand wat de vervanger is van het Hyllestad (stevig) matras? Of een goeie vervanger. Ik zie hem niet meer beschikbaar op de site.
Heeft iemand ervaring met een Ikea keuken maar dan met frontjes van K14?
Je zou kunnen kijken naar de Vagstranda stevig, maar die is wel iets zachter dan de Hyllestad. Anders de Anneland stevig, kwestie van proberen en advies vragen in de winkel!
Heeft iemand hier toevallig eens nieuwe covers voor Ikea zetels gekocht? Niet van Ikea zelf bedoel ik, Amar externe webshops die dat aanbieden.
Ik overweeg dit voor een oude Ikea zetel, maar deze is nu in leer dus ik twijfel of dat mooi wordt… het moet dan over het leer heen.
Voor mijn bedrijf moet ik 200 fotolijstjes bestellen, echter kan ik er maar 99 per keer (?) kopen. Ik twijfel tussen de LOMVIKEN of RIBBA fotolijstjes, iemand tips? Lomviken is metaal en smallere frame, ribba hardboard en breder. De lijstjes komen op een fotoplank, naast elkaar en onder elkaar.
Ribba is best slechte kwaliteit hout. Van dat samengeperste hout. En de glasplaat is plastic.
Hm… oké, dankjewel! Sommige reviews waren inderdaad ook niet al te best. Helaas is volgens mij elke fotolijst van Ikea mat 10x15cm de glasplaat kunststof. Echt jammer.
Ik ben zelf ook minder tevreden over RIBBA (ze verhuizen niet zo fantastisch, ondanks goed verpakken, maar goed dat is misschien sowieso niet iets wat je van IKEA mag verwachten), bij mij vielen de lijsten na een tijd uit elkaar en het materiaal liet repareren ook niet echt goed toe. Ik zou daarom eerder gaan voor de metalenlijsten. Het is ook belangrijk wel een beetje op te passen met de plastic platen want ook die beschadig/bekras je vrij snel
Bij Jysk zijn de lijsten wel met glas volgens mij, weet niet of je daar iets aan hebt?
Dankjewel!
@Falula oh, dat klinkt inderdaad niet goed, dan ga ik inderdaad voor andere lijstjes.
@LaPetiteRobeNoire jazeker, dankjewel voor de tip!
Ik kwam deze tegen op tiktok maar kan hem niet vinden op de site, iemand een idee hoe deze lamp heet?
Jaa dit is een losse bol op een fitting
Volgensmij deze?
Bekijk deze MOLNART van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Oohh dankjewel!!
Ik heb een idee om mijn slaapkamer te veranderen en wou daar het VEVELSTAD bedframe voor gebruiken maar die is helaas nergens op voorraad. Online wel op voorraad maar dan zijn de verzendkosten zo hoog
Iemand enig idee wanneer die weer in Zwolle of Amersfoort op voorraad zou zijn?
Eerder kon je dacht ik zien wanneer het weer verwacht werd per vestiging, maar dat kan ik nu niet meer vinden.
Ik heb nog een waardebon die beperkt geldig is en wou die graag voor dit bedframe gebruiken
Misschien had je het zelf al gezien, maar kreeg een mailtje van IKEA dat ze nu 15% korting op matrassen hebben.
O wow nee! Ik ga even kijken, dankjewel!
Ja met de IKEA Family pas!
Wij twijfelen tussen een groene Stensund-keuken met witte/ecru muren, of een witte/ecru keuken met groene muren (bijvoorbeeld Vert de terre van Farrow & Ball)
Of
Met deze muurkleur:
Wat zouden jullie doen?
- Groene keuken
- Groene muren
0 stemmers
Ik zou zelf kiezen voor een groene keuken omdat ik heel erg hou van gekleurde keukens. Ik zou dan bij de groene keuken namelijk ook een gekleurde muur erbij doen.
Maar als je twijfelt en het dus niet heel veel voor je uit maakt en 1 van beiden toch wit blijft, zou ik kiezen voor een witte keuken. Omdat je makkelijk de muren over verft als je eventueel ooit het groen zat bent.