Ik vind de groene keuken mooier, maar heb gekozen voor groene muur omdat ik denk dat dat beter schoon blijft/lijkt dan een witte muur.
Ik hou van gekleurde keukens! Die groene zou ik combineren met een lichtroze, oudroze of licht koraalkleurige muur.
Mooi!
Groene muur, mocht je afgekeken zijn op groen, schilder je het heel snel over
Ooh wat mooi! En zo mooi met die pan!
Ja! Zijn zeker wel stevig en passen ook precies in lades. Beetje vilt achtig gevoel qua materiaal.
Zou er zelf nog wel meer willen maar ze zijn zo duur
Ik vind ze stevig genoeg en ze passen echt perfect. Ben er heel blij mee. Vond ze erg prijzig dus heb het in etappes aangeschaft.
Ik vind ze ook zeker stevig genoeg. Gebruik ze om mân sokken/pantyâs/riemen te sorteren, ondertussen al een jaar of 5.
Ik verhuis bijna waardoor ik meer kastruimte zal hebben, en ga er nog wat extra aanschaffen voor andere dingen!
Welke maat van de stuk bakken zijn dit precies?
Dit is precies wat ik zoek voor de sokkenlade. Gebruik nu de SKUBB bakjes maar dat past net niet
Heeft iemand die limited edition krukjes al in t echt gezien? Hoe zijn de kleuren? Is dat oranje echt Koningsdag oranje of meer een terra achtige kleur?
Bekijk deze DOMSTEN van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Koningsdagoranje is wel de juiste benaming. Zag die mintgroene in twee verschillende ruimtes staan en door het licht leek de ene veel lichtgroener maar de andere twee zien er wel zo uit als op de site.
Hier de lila en oranje We knew we had to get these iconic DOMSTEN stools released by Ikea in ... | IKEA Home Decor | TikTok
Ah die paarse is opzich wel nice maar heb niet echt paars in mân huis haha
Als je een Besta tv meubel koopt en je hebt kinderen doe dan niet die optie âdruk om te openenâ. Ziet er mooier uit dan een handgreep, dat is zeker, maar ik word er gek van dat mân kind steeds die lades openmaakt. En het systeem werkt ook niet zo lekker. Ook als je er per ongeluk tegenaan komt staat het weer open.
Nu ga ik dus nieuwe soft close scharnieren en laderails installeren, zo zonde van het geld maar beter voor mân sanity.
Weet iemand of de kustfyr collectie ook in Nederland komt?
Haha ja het openen en sluiten van de kast is gewoon een activiteit op zich. En als ze dan eindelijk besluit dat het genoeg is en de kast dicht wil doen, duwt ze te hard en gaat ie weer open en heeft ze weer een kwartier ruzie met het deurtje
Wij hebben twee lades boven elkaar en soms wil hij de ene lade dicht doen met zân hele lichaam en dan gaat de andere lade open en zo door. Zo irritant.
Was net aan het dweilen en toen ging ie ook open trouwens, nog een ergernis.
Ik ben niet van de pompoenmokken, maar dit vind ik wel een leuke collectie! Online kan ik er geen info over vinden in het Nederlands, dus ik vrees van nietâŠ
Ik zag het in Duitsland wel liggen, mocht je niet kunnen wachten op het antwoord
Thanks, ik was benieuwd. Zag het voorbij komen op Tiktok en kon het niet vinden online voor nl. Dat vind ik behoorlijk irritant hoef nog niet eens zozeer spullen zelf.