IKEA topic

Het is ongeveer 2 cm. Weet niet waarom ik deze foto nog heb maar had ooit eens online gezocht hoe diep de bakken moesten zijn als ik ze tussen de twee steunen wil plaatsen.

foto

18 likes

Herkenbaar, ik heb de sensoren en de lampen van Ikea. Ik vergeet altijd lampen uit te doen dus timers zijn perfect.
Moet nog home assistant bouwen met wanneer ik thuis ben en niet en lampen die dan wel aan gaan en niet. Maar daar heb ik nog even geen zin in. :sweat_smile: geen zin in frustratie.

2 likes

Love dit echt van het forum. Zo’n random vraag en iemand anders die hier een perfect antwoord op heeft.

20 likes

Heeft iemand hier (relatief) recent IKEA kliklaminaat gekocht dat goed en netjes is? Dus zonder rare omkrullende randen en vlekken die snel ontstaan?

1 like

Geen antwoord hierop maar even ter info: vanaf januari gaat IKEA stoppen met het verkopen van vloeren (laminaat, ondervloer, plinten). Wellicht handig om te weten voor mensen die nog voorraad nodig hebben.

8 likes

Dat is goed om te weten, dank je wel voor het melden! Dan ga ik ergens anders op zoek.

3 likes

Wow, thanks dat je dit meldt! Wij hebben een kamer met Ikea laminaat en hadden gepland om de rest van de bovenverdieping met hetzelfde te doen. Dan moeten we daar haast mee maken.

3 likes

Weet iemand waar deze bakken van zijn? Volgens mij zijn het niet de skubb want hier zitten stipjes op.
ik heb de skubb besteld en die passen niet in die speelkist.
Een andere oplossing is ook prima. Maar ik vind het raar dat ze dit inspiratiebeeld gebruiken en het niet leveren verder.

2 likes

Hoe zit dat ook alweer met Ikea Delft, die is toch “anders” dan de rest van NL? Of zeg ik nu iets heel geks.

Ik heb namelijk bij iemand op haar stories een mooi bedovertrek gezien, zij was in Ikea Delft, en ik vind 'm leuk maar wil ff weten welke stof t is enzo maar zie hem op de Nederlandse website nog niet terug. Er hing wel een kaartje “New” bij dus misschien is die zo nieuw dat die de website nog niet heeft gehaald? :smiling_face_with_tear:

De Ikea is net iets te ver weg om daar ff heen te crossen nu en heb tbh ook geen zin om er in 't weekend heen te gaan.

1 like

Het zijn bakken van de kinderafdeling, Len heten ze.
Bekijk deze LEN van IKEA.
Nog wat extra informatie:

1 like

Ik ben echt heel blij met mijn ikea laminaat, mijn ondervloer is echt ruk en het laminaat van ikea houdt het supergoed. Geen vlekken, geen omkrullen, echt hele mooie goede vloer voor de prijs. Ik heb laminaat Golv in de een na lichtste kleur, 10417569. Ik vind het een top aanrader en veel mooier dan het meeste laminaat.

5 likes

Vind 'm heel cosy ogen :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Naaaa leuk ik wil!

3 likes

Maar die franjes aan het kussen, whyyy :smiling_face_with_tear:

8 likes

Oh dat is die lekker gladde van de ikea toch? Katoen/viscose?

1 like

Dank je wel voor de aanrader :heart: Ik heb de knoop nog niet doorgehakt dus ik ga deze nog bekijken/overwegen!

3 likes

Per 1 oktober komen er weer nieuwe artikelen, maar vaak hangt het al wel in de winkel voor de startdatum. Ik zou morgen nog eens de website checken en daarnaast kijk ik het even voor je na in het systeem :pray:t3:

3 likes

Ah oké, dan ga ik morgen direct ff kijken. Dankje!

2 likes

Hij staat nu op de website :raised_hands: zou op voorraad moeten zijn in “mijn” filiaal dus ik ga er straks maar direct heen.

4 likes

Oh top! Leuk dekbedovertrek trouwens! Om de 3 maanden komen er weer nieuwe producten in het assortiment, dus vandaag inderdaad ook op de website.

Achtergrond IKEA Delft

In principe is IKEA Delft qua assortiment hetzelfde trouwens, alleen is Delft de enige vestiging die eigendom is van de inter IKEA systems holding. Dat wil eigenlijk zeggen dat alle andere vestigingen franchises zijn die het IKEA concept inkopen bij het moederbedrijf. Dat zorgt ervoor dat ondernemers de winkel voor 5 jaar kunnen runnen en daaruit hun winst mogen meenemen, waardoor het zowel voor de klant als voor de medewerkers een goed bedrijf moet zijn (tevreden medewerkers zorgen voor goede resultaten). Best slim bedacht eigenlijk

10 likes