Die glazen pompoen is wel heeeeel leuk, misschien een tripje waard. We waren in Duisburg, valt ook mee hoe ver het is. Maar ik heb er niets van gekocht, we kwamen voor een vloerkleed dat in Duiven op was.
Heeft iemand ervaring met dit EKET kastje van de IKEA?
In de reviews staan er een aantal dat het een crime is om de lades er recht in te krijgen. Mensen die dezelfde of juist andere ervaring er mee heeft?
Weet iemand hier misschien of er verschil zitten tussen de Ikea Poang stoelen? Wil eigenlijk online bestellen en niet naar de winkel, maar nu twijfel ik.
Ik heb op Etsy een hoes besteld voor de stoel, dus eigenlijk kan ik gewoon de goedkoopste Poang kopen. Dat zou deze zijn in licht beige: Fauteuil, POÄNG, berkenfineer - IKEA
Maar het lijkt net of die geen hoofdsteun heeft?
De gele, wat duurder, heeft dat bijv wel: Fauteuil, POÄNG, berkenfineer - IKEA
Zit er idd verschil per kleur of je wel/geen hoofdsteun hebt? En wat zit dan het lekkerst? (Ik lees in de reviews dat iemand zegt dat die hoofdsteun los zou zitten)
Het onderstel is bij beide stoelen hetzelfde, alleen het grijze kussen heeft geen “bobbel” bij het hoofd en de gele heeft dat wel. Er zit dus een verdikking in het gele kussen welke een hoofdsteun vormt. De grijze heeft minder materiaal = goedkoper.
Is de hoes die je op etsy besteld voor een kussen met of zonder hoofdsteun?
Ah dankje dan is het dus echt verschillend.
Ze passen allebei, bij de hoes. Weet ik nu. Dus dan is vooral de vraag welke lekkerder zit maar dat lijkt me dan die met hoofdkussen.
Wanneer worden nieuwe aanbiedingen bekend? Wij hebben een nieuwe Platsa kast nodig en gaan bestellen om op te halen. Alleen wil ik niet nu bestellen en dat het dan ineens is afgeprijsd. We hebben hem wel uiterlijk zaterdag nodig.
PLATSA voorlopig niet wat ik weet, rondom het PAX systeem binnenkort wel (om een beetje vaag te blijven).
Oh fijn zo specifiek, dankjewel! Dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Voor de glazen tupperware heb je diverse deksels, heeft iemand ervaring met onderstaande opties? Ik vraag me af welke beter is en waarom ze überhaupt deksels maken met zo’n subtiel verschil. Het gaat dus om de sluitingen aan de zijkant.
Bij mijn deksels verschilt die sluiting per formaat. De kleinere hebben 1 bevestigingsding aan de zijkant en de grotere 2
Oh wow ik zie nu pas dat het andere maten zijn! Wat stom. Bedankt voor je bericht!
Long shot: heeft iemand toevallig het onderdeel waarmee je de Ranarp-lamp tegen de wand kan bevestigen? En gebruik je het niet? Dan zou ik het graag van je willen overnemen!
Ik ben het kwijt en dacht dat ik het kon nabestellen maar dat kan niet bij dit onderdeel. Volgens de medewerker aan de telefoon kon ik misschien een nieuwe lamp krijgen, maar dat vind ik zonde want de lamp is nog in heel goede staat.
Zo ziet het eruit:
Wat zijn jullie ervaringen met inbouw koelkasten van Ikea? Ben me even aan het oriënteren, onze huidige Amerikaanse koelkast is toe aan vervanging, maar nu zitten we eraan te denken om onze Metod keuken uit te breiden met een inbouw koelkast.
Ik heb deze siliconen deksels gekocht vandaag in combinatie met de glazen schaaltjes en ben er zo blij mee. Ondanks dat je ze niet vast kan klikken, sluiten ze perfect af doordat ze vacuum trekken. Niet geschikt als je eten wilt meenemen ergens naartoe maar perfect (en mooi) voor in de koelkast.
Ja die zijn heel handig. Ik gebruik die ronde ook gewoon met eigen kommetjes in de koelkast.
Ik heb de Koldgrader. In eerste instantie was ik wat huiverig omdat er wat negatieve recensies online staan, maar ik heb uiteindelijk toch de gok genomen en hem besteld.
En hij bevalt goed! Lekker ruim en overzichtelijk. Aan de achterwand zitten er weleens bevroren druppeltjes (aan de binnenkant) maar dat vind ik niet heel erg, daar heb ik geen last van. De producten die in de koelkast liggen blijven gewoon droog.
Blij mee. Ik heb het nu 8 jaar. Ik heb wel een losse vriezer (ook van Ikea) en daar ben nu wel blij mee want het lijkt erop dat die vervangen moet worden.
Ja ik ben ook huiverig voor de negatieve recensies. Wat ik vooral belangrijk vind is dat ie stil is. De koelkast die we nu hebben heeft zijn tijd gehad en produceert een hoge toon waar je af en toe gek van wordt.
Weet iemand of je deze pootjes ook voor een Ivar kan gebruiken? Er staat alleen iets over de Platsa, maar is dat niet universeel? LÄTTHET Poot, blauw/metaal, 11 cm - IKEA
Alles kan, maar het is er niet voor gemaakt. Onder de PLATSA zit een gaatje met schroefdraad voor de pootjes en IVAR heeft dat niet. Dan moet je zelf gaatjes maken maar dan ben je wel je garantie kwijt.