IKEA topic

Ik denk dat recensies vooral geschreven worden door mensen die een klacht hebben, en dat je van de mensen die tevreden zijn meestal niks hoort.
Mijn koelkast is heel stil gelukkig.

2 likes

Wij hebben nu 8 jaar een inbouw koelkast van Ikea, geen idee welke naam. Maar bevalt super goed, maakt ook geen geluid.

1 like

Ja daar ben ik dus een beetje bang voor. Ik heb een lichte piep in mn oor dus ik ben altijd wel gevoellig voor hoge pieptonen. Brommen kan ik goed negeren, maar van een piep wordt ik op een gegeven moment knettergek. Wij hebben een open keuken dus kan ook geen deur sluiten ofzo.

2 likes

Hmm maar dat geldt dan voor alle pootjes denk ik? Want ik kan helemaal geen pootjes vinden speciaal voor de ivar. Denk dat ik het risico maar neem, al zou het wel zonden zij van mijn twee dagen verven :sweat_smile:

2 likes

Dat gevoel heb ik wel vaker. Beetje random maar is met IMDb ook… als mensen dan tegen een acteur of de maker zijn gaan ze hem expres down vote-n waardoor het lijkt alsof het een slechte film is.

Mensen schrijven ook sneller een klacht idd dan een goede ervaring, hoewel ik de laatste tijd er wel aan probeer te denken om ook goede recensies achter te laten haha.

1 like

Er zijn ook geen pootjes voor de IVAR. Als je dat wel zou willen dan zul je altijd gaatjes moeten boren. Scheelt wel dat het grenen is, altijd makkelijker dan kunststof of metaal.

1 like

Pff ik wil voor wat Billy kasten nog deurtjes, zijn die krengen gewoon 10,- per deurtje duurder geworden :upside_down_face: ben nu 180,- kwijt om 2 kasten van deurtjes te voorzien echt overdreven maar ik heb m’n zinnen er nu al helemaal op gezet.

2 likes

Denk dat ik in de war ben omdat ik ‘m op Pinterest zo vaak op pootjes heb gezien. Als je eenmaal in het ivar rabbithole bent gevallen is er geen weg meer terug :joy:

4 likes

:heart: Ivar op pootjes. Ik heb hoge poten gekocht bij Karwei (deze: Duraline meubelpoot rond zwart Ø30 mm 40 cm | Karwei) en dat ging prima, dus misschien is dat ook nog een optie!

2 likes

Ohjaa die heb ik in het zilver ook eens voor een ander diy project gebruikt! Heel mooi.

Dit is echt geniaal!

4 likes

Ja gewoon weer die hele DRÖMSÄCK serie terug. De tote bag ging ook helemaal viral op TikTok.

6 likes

Deze tas ziet er echt super handig uit :heart_eyes::exploding_head:

1 like

Ja, de tote bag is mijn kleine boodschapjestas (of werktas op korte dagen) en de Dromsack 21 liter was mijn normale werktas. Het was een hele fijne lijn.

Wat ik wel minder vind van Ikea: de hoge metalen Idasenkast. Die heeft een lade onderin en in een winkel zag ik een tijd geleden dat er hangmappen in pasten, maar thuis blijkt dat helemaal niet zo. Op deze foto (van het internet) zie je ook dat de mappen te klein zijn voor de rails.

4 likes

Zelfs ik kon er niet meer aan komen, zo fijn deze tas! Echt balen

3 likes

Dit is wel alleen bij de Belgische IKEA. Het is nog even afwachten of dit ook in Nederland gaan komen, hier is namelijk nog geen persbericht over uitgegaan.

4 likes

Daar woont zij gelukkig :yum:

3 likes

Dat weet ik, maar de meerderheid hier komt uit Nederland dus om teleurstellingen te voorkomen :kissing:

5 likes

Ik heb deze gewoon helemaal gemist xD maar lijkt me ook een hele handige tas!

2 likes

Die stoel is een paar jaar geleden ( nouja volgend mij voor corona nog dus misschien iets meer dan een paar jaar :see_no_evil:) al eens opnieuw uitgebracht in het zwart. Was toen ook limited dacht ik.
Dacht ook dat die stoelen nu voor minder weggaan dan voor die heruitgave?