Die ja! Gaan ze ook voor dat bedrag weg? Dat zou wel mooi zijn, want heb er nog 1 staan xD
Ik wil graag de KULTURSKOG plantenstandaard om een buitenplant binnen te laten overwinteren. Weet iemand hoeveel kg die kan hebben? De plant zit in een heel zware betonnen pot namelijk!
Weet iemand hoe het zit met planning en levertijden bij IKEA voor keukens?
Mijn vriend en ik krijgen hopelijk in december de sleutel van ons nieuwbouwhuis, en we willen IKEA-method keukenkastjes (plus inbouwkoelkast en vaatwasser - maar fornuis, frontjes, aanrechtblad kopen we elders). We hebben vorig jaar in november een afspraak gehad voor het keukenontwerp, dus dat ligt in principe al klaar. Maar ik weet niet zo goed wanneer we de keuken nu daadwerkelijk moeten bestellen? Weet iemand wat de levertijden zijn en of je een levering eventueel ook kan uitstellen? Want op dit moment is de verwachting dus oplevering december, maar het kan ook zomaar ineens uitgesteld worden natuurlijk en dan kunnen we de keuken nergens laten…
We gaan zelf installeren dus dat hoeft niet ingepland te worden.
Bij ons was dat een paar maanden geleden echt heel snel! Zeker als je het zelf gaat installeren. De keuken kon al na een week geleverd worden.
Voor Nederlanders die interesse hadden in de Skalboda stoel, mijn vriend passeerde vandaag in Eindhoven en had ontdekt dat ze deze momenteel op voorraad hadden in de IKEA daar! Ik dacht eerder dat ze alleen in België werden uitgebracht, maar blijkbaar dus niet.
Voor de Belgen; in het persbericht zag ik dat ze in oktober beschikbaar zouden zijn, maar ik was laatst bij Ikea Wilrijk en daar wist een medewerker te zeggen dat zij ze normaal eind september al in de winkel beschikbaar zouden hebben.
Bij ons was het toen ook heel snel, kon die week nog bezorgd worden als we zouden willen. Maar chat anders even met de klantenservice, die kunnen het voor je opzoeken
@Cajun-moon @Bennielava bedankt voor jullie reacties! Goed om te horen dat het bij jullie snel geleverd kon worden. Ik ben nu nog benieuwd of het ook mogelijk is om de levering uit te stellen mochten dingen tegen zitten bij ons qua oplevering, maar dat ga ik dan in de chat vragen goeie had ik niet aan gedacht
Heeft iemand deze kast?
Ik zou graag willen weten hoeveel ruimte die kieren tussen de planken hebben. Heb helaas geen Ikea in de buurt om snel even te meten
Weet iemand of je de trådfri lampen ook direct kan koppelen aan Apple home? Dus zonder zo’n afstandsbediening of bridge?
Volgens mij, ik weet het niet 100% zeker maar als je een Philips hue bridge zou hebben zou je het volgens mij op die manier wel werkend kunnen krijgen. Naar mijn weten heb je een bridge (met zigbee, protocol wat wordt gebruikt bij bijv ikea lampen) nodig om de lampen werkend te krijgen.
Nu ik weer verhuisd ben heb ik alles van ikea aangeschaft. Het maakt het met de bridge en de ikea app wel makkelijk. Uiteindelijk overgezet naar Google Home (hoeft niet maar kan) .
Edit: ik lees dat apple een homekit hub heeft. Als ik reddit zo lees dan zou de homekit hub zelf niet met zigbee werken maar homekit zelf dan wel weer de lampen ondersteunen. Erg bijzonder.
https://reddit.com/r/HomeKit/s/62429oGaey
Voor de rest is naar mijn weten het antwoord nee, zonder hub krijg je het niet gekoppeld. (Die van de Action die doen het wel zonder hub maar die reageren niet even mooi als die van de ikea of philips)
Thanks voor de uitgebreide uitleg. Ik kwam inderdaad vast in alle opties. Ik heb maar één zo’n lamp nodig om een lamp dimbaar te maken in een huurhuis. Heb van een ander merk wel een slim stopcontact en die heb ik met Apple opdrachten gekoppeld zeg maar. Hoopte eigenlijk dat zat ook kon
Het is ongeveer 2 cm. Weet niet waarom ik deze foto nog heb maar had ooit eens online gezocht hoe diep de bakken moesten zijn als ik ze tussen de twee steunen wil plaatsen.
Herkenbaar, ik heb de sensoren en de lampen van Ikea. Ik vergeet altijd lampen uit te doen dus timers zijn perfect.
Moet nog home assistant bouwen met wanneer ik thuis ben en niet en lampen die dan wel aan gaan en niet. Maar daar heb ik nog even geen zin in. geen zin in frustratie.
Love dit echt van het forum. Zo’n random vraag en iemand anders die hier een perfect antwoord op heeft.
Heeft iemand hier (relatief) recent IKEA kliklaminaat gekocht dat goed en netjes is? Dus zonder rare omkrullende randen en vlekken die snel ontstaan?
Geen antwoord hierop maar even ter info: vanaf januari gaat IKEA stoppen met het verkopen van vloeren (laminaat, ondervloer, plinten). Wellicht handig om te weten voor mensen die nog voorraad nodig hebben.
Dat is goed om te weten, dank je wel voor het melden! Dan ga ik ergens anders op zoek.
Wow, thanks dat je dit meldt! Wij hebben een kamer met Ikea laminaat en hadden gepland om de rest van de bovenverdieping met hetzelfde te doen. Dan moeten we daar haast mee maken.
Weet iemand waar deze bakken van zijn? Volgens mij zijn het niet de skubb want hier zitten stipjes op.
ik heb de skubb besteld en die passen niet in die speelkist.
Een andere oplossing is ook prima. Maar ik vind het raar dat ze dit inspiratiebeeld gebruiken en het niet leveren verder.
Hoe zit dat ook alweer met Ikea Delft, die is toch “anders” dan de rest van NL? Of zeg ik nu iets heel geks.
Ik heb namelijk bij iemand op haar stories een mooi bedovertrek gezien, zij was in Ikea Delft, en ik vind 'm leuk maar wil ff weten welke stof t is enzo maar zie hem op de Nederlandse website nog niet terug. Er hing wel een kaartje “New” bij dus misschien is die zo nieuw dat die de website nog niet heeft gehaald?
De Ikea is net iets te ver weg om daar ff heen te crossen nu en heb tbh ook geen zin om er in 't weekend heen te gaan.