Het zijn bakken van de kinderafdeling, Len heten ze.
Bekijk deze LEN van IKEA.
Nog wat extra informatie:
Ik ben echt heel blij met mijn ikea laminaat, mijn ondervloer is echt ruk en het laminaat van ikea houdt het supergoed. Geen vlekken, geen omkrullen, echt hele mooie goede vloer voor de prijs. Ik heb laminaat Golv in de een na lichtste kleur, 10417569. Ik vind het een top aanrader en veel mooier dan het meeste laminaat.
Naaaa leuk ik wil!
Maar die franjes aan het kussen, whyyy
Oh dat is die lekker gladde van de ikea toch? Katoen/viscose?
Dank je wel voor de aanrader Ik heb de knoop nog niet doorgehakt dus ik ga deze nog bekijken/overwegen!
Per 1 oktober komen er weer nieuwe artikelen, maar vaak hangt het al wel in de winkel voor de startdatum. Ik zou morgen nog eens de website checken en daarnaast kijk ik het even voor je na in het systeem
Ah okƩ, dan ga ik morgen direct ff kijken. Dankje!
Hij staat nu op de website zou op voorraad moeten zijn in āmijnā filiaal dus ik ga er straks maar direct heen.
Oh top! Leuk dekbedovertrek trouwens! Om de 3 maanden komen er weer nieuwe producten in het assortiment, dus vandaag inderdaad ook op de website.
Achtergrond IKEA Delft
In principe is IKEA Delft qua assortiment hetzelfde trouwens, alleen is Delft de enige vestiging die eigendom is van de inter IKEA systems holding. Dat wil eigenlijk zeggen dat alle andere vestigingen franchises zijn die het IKEA concept inkopen bij het moederbedrijf. Dat zorgt ervoor dat ondernemers de winkel voor 5 jaar kunnen runnen en daaruit hun winst mogen meenemen, waardoor het zowel voor de klant als voor de medewerkers een goed bedrijf moet zijn (tevreden medewerkers zorgen voor goede resultaten). Best slim bedacht eigenlijk
Ah okƩ, leuk dat stukje achtergrond en goed om te weten dat 't assortiment wel hetzelfde is haha.
Ik zit er aan te denken om de Soderhamn bank te kopen. Heeft iemand deze bank? Ben heel erg benieuwd naar ervaringen.
Interessant! Ik vind Delft een minder fijne vestiging dan bijvoorbeeld Barendrecht of Breda. Wat me opvalt is dat je in Delft bij de zelfscankassaās niet contant kan betalen, terwijl dit in de andere vestigingen wel een optie is.
Maar wie heeft er tegenwoordig nog contant geld op zak?
Ja! Hier staat een driezits met een voetenbank.
Het is een relatief lage bank. Hij is lekker diep, dus je kunt er op veel manieren op zitten/liggen. Het is geen zachte bank, dus het āplofā level is niet heel hoog. Maar ik vind ām persoonlijk wel lekker stevig zitten. De kussens zijn ook prettig en ondersteunend.
Hij staat hier nu 2 jaar, word heel intensief gebruikt (niet alleen om op te zittenš) en hij is nog in perfecte staat. Niet doorgezakt en hij kraakt ook niet, o.i.d. Wel vind ik de voetenbank erbij echt een must, want dan kan je met meerdere personen languit.
Wat ik ook nog pluspunten vind, is dat de bank modulair is. Dus je kunt er altijd extra delen aan toevoegen. En, alle stof kan er makkelijk vanaf, zodat je het kunt wassen. + het in elkaar zetten van de onderdelen is heel makkelijk!
Al met al eigenlijk heel erg tevreden dus. En ik vind ām nog steeds heel mooi. Niet geheel onbelangrijk.
Wat een fijne en duidelijke review, dankjewel! Dit klinkt wel goed!
Dat kan in Duiven ook niet geloof ik? Hoe werkt dat dan, ā¬500 aan muntjes in zoān gleuf gooien?
Hij neemt gewoon briefjes aan en geeft wisselgeld (zowel in briefjes als in munten). Ik maak er altijd gebruik van, het is net zoān speelgoedkassa waar ik als kind mee speelde maar dan eentje met een scanner die werkt en echt geld, fantastisch.
Op mn oude werk stond deze in de pauzeruimte. Opzich zat ie lekker en kon je er wel echt in hangen, maar ik vond hem te diep en te laag. Ik vond opstaan echt ellendig.