Ik weet niet beter dan zachtsluitend. Moet wel zeggen dat het heel fijn is🙈
Heeft de ikea in het najaar/winter korting op tuinmeubels? Ik wil eigenlijk nog voor volgend voorjaar een nieuwe set maar zie alles er voor de volle prijs op staan.
Ik ga over twee uur een IKEA keuken kopen in de winkel maar weet iemand of je dat dan meteen moet aftikken?
Als je het meteen bestelt wel volgens mij, dus zou je pinlimiet maar even verhogen
Wij waren niet helemaal klaar tijdens de planafspraak in de winkel en moesten thuis nog wat dingen beslissen. Dat hebben we toen via een online afspraak afgehandeld en toen kregen we via de mail een offerte en nadat die kloppend was gemaakt (ging weer een paar dagen overheen) moesten we online betalen.
Ja wij hebben een tijd (bijna een jaar haha) geleden al een eerste afspraak gehad, we willen nu de laatste dingen aanpassen en dan echt kopen. Maar hoop dat we later/via bankoverschrijving/op factuur kunnen betalen want het is al te laat om ons pinlimiet op te hogen
Ik had online een afspraak kreeg per mail een ideal verzoek. Misschien kunnen ze dat ook doen in de winkel? Het is ook niet dat je de keuken zo inlaad en wegrijd.
Ik wilde m’n collectie Ihärdig kruidenpotjes uitbreiden, maar zie dat ze niet meer op de site staan heeft iemand ze toevallig nog laatst gespot in een filiaal? Of weet een van jullie mss of een andere winkel iets vergelijkbaars heeft?
Gaat om deze:
Nee kak dat zijn ook mijn kruidenpotjes. Zijn zo fijn en groot
Whaa word helemaal gek. Wilde mijn mandjes vervangen met laden in mijn pax kast, alles gefixt. Gaat mijn deur niet meer dicht vanwege wat ik omcirkeld heb.
Hoe doen mensen dit met openslaande deuren dan? Dan kun je dus geen lades hebben? Want die draden mandjes konden wel gewoon
Nee, je kan daar geen lades, alleen mandjes.
Ja volgens mij worden juist die mandjes altijd onderin gedaan vanwege de scharnieren
Vlg mij wordt dat ook in de Pax planner aangegeven dacht ik.
Oh maar jij had de kast al
Omg wat kut oke dankjewel iedereen haha dan wordt het eén mandje onderin en twee laden.
Morgen maar mandje monteren en de sieradeninzet hoop dat dat allemaal wat soepeler gaat want wajow wat ben ik lang bezig geweest
Ik zag gisteren een TikTok van een Nederlands meisje die bij de bouwmarkt koelkastscharnieren had gehaald en die erin had gezet, dan past er wel een lade onderin!
Vraag me niet hoe, maar het is me toch gelukt om daar een lade in te fixen. Het schuift niet super gemakkelijk dus ik doe er ook geen dingen in die ik dagelijks nodig heb, maar het lukt wel zo. Het wordt wel overal afgeraden.
Heeft iemand hier wel eens hoezen voor een Ikea bank laten maken ergens? En zo ja, waar? En is het een aanrader of niet?
Ja ik, bij Soferia! Had eerst staaltjes besteld bij verschillende websites en uiteindelijk fluweel groen gekozen van Soferia. Paste goed en de hoes zelf was ook van goede kwaliteit. Bleef ook na een aantal keer wassen mooi. De bank staat nu bij een vriendin, dus kan geen foto’s maken.
Even een update ivm m’n omhoog krullende matras:
Mochten ‘m terugbrengen en een andere topper aankopen met 100,- korting en ze hebben een dossier gestart voor dit probleem wat ik wel netjes vond!
Was wel een gedoe omdat het bed + boxspringmatras + topper als 1 pakket verkocht werd destijds (nu dus uit het assortiment) dus wist niemand echt hoeveel die topper ‘waard’ was dus moesten we dit laten bepalen door iemand op de beddenafdeling.
Maar nu een dikkere topper gekocht mits opleg, en na 1 week nog geen klachten over
Oh fijn!! Welke topper is het geworden?