Heeft iemand dit nachtkastje of weleens gezien? Komt de kleur overeen met deze productfoto?
Ik ben aan het wachten tot de billy boekenkast 80x40 weer bij ikea delft is tussen 10 en 17 januari, iemand wellicht zelfde probleem of meer info?
Ja paar keer gezien, komt volgens mij goed overeen
Ik heb twee weken terug kasten gekocht en die waren in de aanbieding omdat ze over stappen op nieuwe kleuren en een iets andere maatvoering
Misschien dat dat de reden is dat je nog op een kast moet wachten?
Heeft het te maken met click en collect of thuis laten bezorgen?
Heeft iemand ervaring met een malm ladekast van 160 breed op wielen zetten? Zou dat kunnen?
Misschien vertel ik oud nieuws MAAR de grote BLÅHAJ is terug!
Malm is berucht om het omvalrisico. Die zou ik niet op wielen zetten.
Volgens mij is deze echt het meest populair onder milllennial vrouwen hahah
Weet iemand toevallig of er ooit (en zo ja, wanneer) er korting is op kleden bij Ikea? Ik zit te eyeballen op de Stockholm (zoals heel TkkTok volgens mij)
Oh dat is een goeie! Bij welke Ikea was je?
Haha dat is behoorlijk uit de buurt, maar ik zal de Ikeas bij mij in de buurt eens in de gaten houden
Ik moet gewoon even iets tippen hier. Ze verkopen dit volgens mij al lang maar ik heb het nu pas ontdekt en gekocht en ben gewoon veels te blij hiermee
En deze! Vandaag gebruikt met kaas en is echt relaxed. Heb die ook niet eerder gezien maar ws nooit op gelet.
Ohhh die cadeaupapieropberger die moet ik ook hebben. Heb nu alles in zo’n rek aan de muur maar dan verkleurt het papier, super zonde.
Iemand enig idee wat er met de 365+ voorraaddozen aan de hand is? Ik wil drie nieuwe maten en die zijn allemaal uitverkocht. Twee weken geleden ging ik heen, toen zag ik wel de bakjes maar niet de deksels, de medewerkster zei dat ze er nieuwe stickers op moesten doen en ze later die dag weer in de winkel lagen, maar online zijn ze nog steeds niet op voorraad.
Ik was van het weekend ook op zoek naar nieuwe deksels, kon ze ook niet vinden! Toen is er tegen mij gezegd dat er lever problemen zijn
Hier lijkt het op voorraad, maar zal verschillen per vestiging
Sowieso drama qua voorraad. We maken een kindermeubel waar we de trofast en de Ivar voor nodig hebben. Eerst was de trofast weken niet op voorraad en nu is de Ivar weer niet leverbaar. Zo irritant.
Weet iemand of/hoe je bij ikea een retour kunt laten ophalen? Het zit gewoon nog in de verpakking.
Ik zie dat het in België makkelijk kan, maar op de Nederlandse site kan ik het niet vinden.