IKEA topic

Ligt eraan wat het is. Een deel van mijn keuken moest retour en dat is opgehaald, en toen mocht ik er ook andere dingen bij doen (uit andere bestellingen) die retour moesten.

Het is een kast die ik destijds wel zelf heb opgehaald, maar vraag me niet hoe, want ik krijg dat ding met geen mogelijkheid getild. Mijn vriend wil wel helpen de dozen in de auto te laden, maar heeft voorlopig geen tijd om mee te gaan naar ikea (veel in het buitenland komende maand) en die gigantische zware dozen staan in de weg.

Ik zie alleen vrachtwagenretour. Waarschijnlijk heb je dat dan aangevraagd, want kan me voorstellen dat je keuken ook thuis is geleverd.

Dan toch maar even uitzitten.

2 likes

Je kunt even bellen en vragen hoe het allemaal werkt toch? Ze zijn super behulpzaan aan de telefoon.

4 likes

Een beetje context: er zijn een aantal redenen waarom er voorraadproblemen zijn momenteel, waaronder: veel schepen moeten nu om Afrika heen varen i.v.m onrust in het Midden-Oosten, er zijn veel problemen in Polen met het weer (sneeuwstormen waardoor treinen vertraagd zijn), daarnaast is het ontzettend druk geweest afgelopen weken waardoor er veel meer is verkocht dan van tevoren gecalculeerd. Ook zijn we wel een beetje verwend dat alles gelijk mee te nemen is, kijk even naar de levertijden van de gemiddelde (woon)retailer en het valt nog wel mee.

Ik ben inmiddels mijn dagen aan het aftellen, einde van een tijdperk :blue_heart::yellow_heart:

45 likes

Lief! Ik ga het ook absoluut missen, maar ik krijg er wel mijn droombaan voor terug en dat is ook heel veel waard :hugs:

20 likes

O! Wat leuk - gefeliciteerd. In dezelfde sector?

3 likes

Dank je wel! Nee totaal niet haha! Ik ga de adviessector in als sustainability consultant

14 likes

Iemand hier ervaring met de Landskrona bank? Ik vind hem al jaren heel mooi (vooral de groene) maar de reviews zijn nogal wisselend.

2 likes

Heeft iemand ervaring met het maken van een ander blad op het BEKANT bureau onderstel?

6 likes

Als brabander moet ik een beetje lachen om een bijna bureau onderstel :slightly_smiling_face::upside_down_face:

17 likes

Hahaha ja echt prachtig he

4 likes

Haha ja. :joy:

1 like

Ik had hem besteld maar bestelling is helaas geanulleerd wegens niet meer leverbaar. Volgens de klantendienst komt hij wel nog terug maar kan gemakkelijk nog enkele maanden duren.

2 likes

Weet iemand hier of deze stoel (Ingolf) tegenwoordig anders afgelakt wordt als eerst? Ik heb er 3 jaar geleden een gekocht die heel mooi warm is van kleur en glad aanvoelt. Ik heb nu een tweede gekocht en die is een stuk blanker en iets ruwer, alsof er een laagje lak ontbreekt. Ben benieuwd of dat een fout is of dat ze gewoon veranderd zijn.
Echt irritant dit, heb geen idee wat voor lak ik moet kopen om ze precies hetzelfde te krijgen.

4 likes

Haha droog, je hebt helemaal gelijk maar ik heb daar echt geen seconde aan gedacht :joy:geen idee waarom niet

3 likes

Bizar, die stoel van 200 euro staat nu voor 500 e op marktplaats en iemand heeft zelfs al 601 euro geboden. Zoek ‘m zelf in het zwart, maar ook nergens meer te krijgen.

1 like

Echt oneerlijk, want hier begreep ik dat het nog wel maanden kon duren. Maar dan kan ik ‘m van de zomer hopenlijk meenemen :ok_hand:

1 like

Wow die is leuk!! Zit te overwegen om hem te kopen maar dan een hoes in een andere kleur te maken, die kussens zitten ook los volgens mij toch?

1 like

Lees je mee in het laatste aankopen topic? Zijn er een paar die hem toch nog hebben kunnen bestellen. Nu weer uitverkocht, maar staat bij dat hij volgende week weer beschikbaar komt waarschijnlijk

3 likes

Oeh ik zie het nu, thanks voor de tip!!

1 like