Heel bijzonder dit.
Hoe ben je zo boos?
Hahaha boos om ikea hulp.
Anyway: ik wil waarschijnlijk deze slaapâbankâ. Het eigenlijk een stoel die je tot 1p slaapbank kan omtoveren. KIVIK heet ie. Maar er zijn maar 2 reviews (en op de NL site ook maar een paar), en wil weten of het een beetje oke ligt! We hebben maar beperkt ruimte maar wil een loge/oppas wel een lekker bedje gunnen.
Jullie ervaring mee ?
Ik niet specifiek met deze. Heb vroeger de lycksele stoel gehad en daarvan kon je destijds het matras upgraden voor een dikkere en betere variant, kreeg altijd complimenten over mn logeerbed.
Ik heb deze getest in de winkel. Als stoel ziet ie er ontzettend leuk uit en hij lag ook comfortabel!
Heeft er iemand hier de Raskog roltafel/trolley die voor mij wil opmeten wat de afmetingen zijn aan de binnenkant van de bakjes? Ik wil er graag mijn laptop in kwijt maar kan alleen de buiten afmetingen vinden.
Ik heb het even voor je opgemeten, 28cmx39,5cmx9cm
Ik probeerde een chat te starten met IKEA maar ik wacht al letterlijk 20 minuten tot er een medewerker met mij komt chatten dus ik probeer het even hier: weet iemand vanaf wanneer ik bij IKEA een bestelling kan doen en dat 'ie dan 11 of 12 januari geleverd wordt? Ongeveer een maand geleden leek het alsof ik twee maanden vooruit kon plannen, maar het lijkt nu niet verder te gaan dan 24 december⊠heb deze week een paar keer gekeken en steeds is 24 december dan de laatste datum die ik kan kiezen.
Ik heb dat toevallig zaterdag gevraagd in de winkel. Het nieuwe jaar moet nog toegevoegd worden aan het afsprakensysteem, maar ze konden niet aangeven wanneer dat zou gebeuren omdat het een andere partij is
Vaak kun je maximaal 1.5 ĂĄ 2 weken van tevoren bestellen. Meestal komt je bestelling vanuit de dichtstbijzijnde winkel. Wanneer je besteld worden je artikelen meteen verzameld en apart gezet, maar omdat er beperkte ruimte is in het winkel magazijn kunnen bestellingen er niet wekenlang staan. Alleen wanneer er online only artikelen tussen zitten komt het vanuit het DC (of wanneer de voorraad daar beter is) en dan kun je echt veel langer van tevoren bestellen. Houd er wel rekening mee dat er momenteel wat voorraadproblemen zijn ivm stakingen in Duitsland, het is op dit moment heel lastig te voorspellen wanneer artikelen weer op voorraad komen.
Ooh thanks! Volgens mij kon ik half november wel al tot 24 december inplannen? Daarom dacht ik dat het vrij lang van te voren zou moeten kunnen. Of misschien zit er inderdaad online only bij (het gaat om een boxspring zonder matras)?
Nouja ik wacht nog even af dan en hopelijk kunnen we begin januari wel bestellen voor levering op 12 januari. En zo niet dan hebben we gelukkig een back up bed
Ik stuur je even een pb!
Is die matrassencheck een beetje betrouwbaar? Ik heb vrij plotseling een huis (yes!!) en ivm werk geen tijd om nog naar de ikea te gaan. Ik slaap eigenlijk altijd goed. Ik hou van een stevig matras en kreeg de Vagstranda en Vatnestrom aangeraden. Is er iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen? Of de anneland. Die is foam. Dat lijkt me ook wel lekker.
Het ophangen was even werk, maar het resultaat mag er zijn vind ik De lamp erin kan overigens ook met andere kleuren.
Vatneström is een fijn matras, alleen komt niet opgerold maar in zân geheel. Dat is best onhandig met transport/trapgat. Vagstranda wordt door veel mensen niet héél stevig gevonden maar daarentegen is de Anneland stevig weer het meest stevig van alle matrassen. Kortom, heel lastig advies over te geven zonder te proberen eigenlijk. Ik ben zelf echt fan van de Anneland maar middelhard en stevig verschillen best wel van elkaar, dus is wel afhankelijk van lichaamsgewicht en slaaphouding. Je mag mij altijd een pb sturen, kan ik je wat gerichter advies geven
Dankjewel, doe ik meteen! Maar reageer maar rustig aan hoor
Weet iemand hoeveel ruimte je moet hebben om een ikea malm ladekast helemaal te kunnen openen? Dus hoe groot de lades en kast samen zijn zegmaar? Ik zie wel deze plaatjes maar snap dat niet precies
Ik zou zeggen 90 cm gerekend vanaf de muur: 48 voor de kast en 42 voor de lade te openen. De lade diepte is 43 cm, maar er blijft een stukje in je kast, zeg 1 cm. ( waarschijnlijk iets meer, 2, maar âbetter safe than sorryâ) en dan moet de wel even rekening houden met of je een plint hebt, en dus je kast tegen de muur kunt zetten. Kun je hier wat mee?
Ja! Dat is helemaal dan open he? Ik heb precies 90 cm over maar ik heb een boxspring dus geen idee hoe het in het echt gaat lopen. Maar de onderste twee lades kunnen dan maar een beetje open maar die andere natuurlijk wel helemaal. Dus dan moet ik gewoon strategisch gebruik maken van de ruimte. Of ik neem een kallax, haha