IKEA topic

Ja, dat denk ik wel. De onderste laden kunnen dan idd tegen het bed aan komen, maar ik denk dat het wel lukt. En een Malm is wel handiger dan een Kallax.

1 like

De lades van de malm gaan niet helemaal open, meer zoals op de foto waar de onderste lade open staat.

Ik kan straks als de oudste slaapt wel even meten mocht je het precies wil weten.

1 like

Als dat niet teveel moeite is heel graag!

78 cm gemeten vanaf de achterkant van de kast.

6 likes

Dankje, mega fijn!

1 like

Echt leuk deze sportieve lijn, ik ga azen op die sportmatten!

27 likes

Zou echt niet weten waarom dit niet kan haha

Het oogt wel een beetje topzwaar, misschien wil-ie dat je een plank toevoegt aan de onderkant? Zowel links als rechts. Een kruis zal het geheel wel al heel stevig maken denk ik.

Hoeveel ruimte zit er ĂŒberhaupt tussen de vloer en de onderkant van de kast op links/onderste plank op rechts?

3 likes

Heeft iemand dit nachtkastje of weleens gezien? Komt de kleur overeen met deze productfoto?

3 likes

Ik ben aan het wachten tot de billy boekenkast 80x40 weer bij ikea delft is :joy: tussen 10 en 17 januari, iemand wellicht zelfde probleem of meer info?

2 likes

Ja paar keer gezien, komt volgens mij goed overeen

5 likes

Ik heb twee weken terug kasten gekocht en die waren in de aanbieding omdat ze over stappen op nieuwe kleuren en een iets andere maatvoering
Misschien dat dat de reden is dat je nog op een kast moet wachten?

3 likes

Heeft het te maken met click en collect of thuis laten bezorgen?

Heeft iemand ervaring met een malm ladekast van 160 breed op wielen zetten? Zou dat kunnen?

1 like

Misschien vertel ik oud nieuws MAAR de grote BLÅHAJ is terug!

17 likes

Malm is berucht om het omvalrisico. Die zou ik niet op wielen zetten.

6 likes

Volgens mij is deze echt het meest populair onder milllennial vrouwen hahah

1 like

Weet iemand toevallig of er ooit (en zo ja, wanneer) er korting is op kleden bij Ikea? Ik zit te eyeballen op de Stockholm (zoals heel TkkTok volgens mij)

1 like

Oh dat is een goeie! Bij welke Ikea was je?

3 likes

Haha dat is behoorlijk uit de buurt, maar ik zal de Ikeas bij mij in de buurt eens in de gaten houden

1 like