de zuignap en het gewenste oppervlakte eerst schoonmaken met alcohol, dan is het vetvrij en blijft het bij mij hangen
Weet iemand waar de tesammans collectie te verkrijgen zal zijn? In een artikel die hier geplaatst was stonden meerdere filialen maar op de IKEA site zie ik nu vanaf 29 maart in Eindhoven en vanaf 1 april bij anderen en Delft.
Oh echt? Oh dan heb ik niet goed gekeken. Bedankt!
Zulke acties staan altijd op de site van Ikea zelf, zie dat toch regelmatig staan (op de belgische site)
Misschien een tip voor iemand die dit leuk lijkt. Ik kwam dit tegen op TikTok. Geldt alleen in de IKEA Barendrecht.
Mijn ervaring is bij Ikea dat ruilen echt altijd kan. Enige voorwaarde is dat het product nog in de huidige collectie It. Heb zelfs een keer een compleet kastsysteem met planken geruild dat we 3 jaar gebruikt hadden in een huurwoning. Zag er nog wel als nieuw uit.
En dat vertel je alsof je er trots op bent?
Family kaart gescand? dan staat de bon op het account.
meestal doet de ikea niet heel moeilijk al was de zwarte duurder dan de witte en zie ik de zwarte niet meer op de site.
Is er iemand die wellicht binnenkort bij IKEA Eindhoven komt en daar iets voor me mee zou kunnen nemen en op wil sturen?
Tegenwoordig wil IKEA dit juist aanmoedigen, zodat meubels die nog goed zijn alsnog kunnen worden gebruikt. Deze worden dan voor een goedkopere prijs verkocht in de koopjeshoek.
Zeker!
Waarbij gebruikte spullen terug gekocht worden voor een gereduceerde prijs ja, niet om een gebruikte spullen te ruilen tegen de nieuwprijs
Ja ze zijn in mijn ervaring erg makkelijk hiermee! Ik had eens een set glazen gekocht, maar er ontbrak 1 in de verpakking. Zonder ticketje/ doos terug gegaan en ik kreeg 1 glas mee.
Oh, dat had ik niet helemaal goed gelezen inderdaad
Weet iemand hoe streng IKEA is met ophaaltijden? Heb een ladekast besteld en gekozen voor ophalen (waren er nog maar een paar) maar zie nu in mijn orderbevestiging een tijd staan.
Wil hem graag vanavond ophalen. Probeer ze te bellen maar ze zijn heel druk.
Als het goed is blijft het sowieso 24 uur staan
Boehoe! Helemaal gepland om naar IKEA Delft te gaan voor de Tesammans collectie, maar het is overal uitverkocht
Ja balen hè! Volgens mij was het echt heel snel uitverkocht.
En marktplaats staat er al weer vol mee
Weet iemand of er losse planken voor de ivar kast te koop zijn? Online vind ik er 1 maar dat is er 1 met uitsparing, die is voor het andere model
Nee de legplanken voor de in de kast.
Voor deze
Er staan wel losse planken op de site maar dat zijn dan denk ik die klik planken die jij bedoelt