IKEA topic

Ik moet gewoon even iets tippen hier. Ze verkopen dit volgens mij al lang maar ik heb het nu pas ontdekt en gekocht en ben gewoon veels te blij hiermee :joy:

foto van mij

Er zitten al heel veel rollen in maar alsnog is hij half leeg.

En deze! Vandaag gebruikt met kaas en is echt relaxed. Heb die ook niet eerder gezien maar ws nooit op gelet.

28 likes

Ohhh die cadeaupapieropberger :heart_eyes: die moet ik ook hebben. Heb nu alles in zo’n rek aan de muur maar dan verkleurt het papier, super zonde.

2 likes

@Croky

Ik moet dit ook. Jammer dat ik gisteren nog bij ikea was.

4 likes

Iemand enig idee wat er met de 365+ voorraaddozen aan de hand is? Ik wil drie nieuwe maten en die zijn allemaal uitverkocht. Twee weken geleden ging ik heen, toen zag ik wel de bakjes maar niet de deksels, de medewerkster zei dat ze er nieuwe stickers op moesten doen en ze later die dag weer in de winkel lagen, maar online zijn ze nog steeds niet op voorraad.

Ik was van het weekend ook op zoek naar nieuwe deksels, kon ze ook niet vinden! Toen is er tegen mij gezegd dat er lever problemen zijn

3 likes

Hier lijkt het op voorraad, maar zal verschillen per vestiging

Sowieso drama qua voorraad. We maken een kindermeubel waar we de trofast en de Ivar voor nodig hebben. Eerst was de trofast weken niet op voorraad en nu is de Ivar weer niet leverbaar. Zo irritant.

1 like

Weet iemand of/hoe je bij ikea een retour kunt laten ophalen? Het zit gewoon nog in de verpakking.
Ik zie dat het in België makkelijk kan, maar op de Nederlandse site kan ik het niet vinden.

Ligt eraan wat het is. Een deel van mijn keuken moest retour en dat is opgehaald, en toen mocht ik er ook andere dingen bij doen (uit andere bestellingen) die retour moesten.

Het is een kast die ik destijds wel zelf heb opgehaald, maar vraag me niet hoe, want ik krijg dat ding met geen mogelijkheid getild. Mijn vriend wil wel helpen de dozen in de auto te laden, maar heeft voorlopig geen tijd om mee te gaan naar ikea (veel in het buitenland komende maand) en die gigantische zware dozen staan in de weg.

Ik zie alleen vrachtwagenretour. Waarschijnlijk heb je dat dan aangevraagd, want kan me voorstellen dat je keuken ook thuis is geleverd.

Dan toch maar even uitzitten.

2 likes

Je kunt even bellen en vragen hoe het allemaal werkt toch? Ze zijn super behulpzaan aan de telefoon.

4 likes

Een beetje context: er zijn een aantal redenen waarom er voorraadproblemen zijn momenteel, waaronder: veel schepen moeten nu om Afrika heen varen i.v.m onrust in het Midden-Oosten, er zijn veel problemen in Polen met het weer (sneeuwstormen waardoor treinen vertraagd zijn), daarnaast is het ontzettend druk geweest afgelopen weken waardoor er veel meer is verkocht dan van tevoren gecalculeerd. Ook zijn we wel een beetje verwend dat alles gelijk mee te nemen is, kijk even naar de levertijden van de gemiddelde (woon)retailer en het valt nog wel mee.

Ik ben inmiddels mijn dagen aan het aftellen, einde van een tijdperk :blue_heart::yellow_heart:

45 likes

Lief! Ik ga het ook absoluut missen, maar ik krijg er wel mijn droombaan voor terug en dat is ook heel veel waard :hugs:

20 likes

O! Wat leuk - gefeliciteerd. In dezelfde sector?

3 likes

Dank je wel! Nee totaal niet haha! Ik ga de adviessector in als sustainability consultant

14 likes

Iemand hier ervaring met de Landskrona bank? Ik vind hem al jaren heel mooi (vooral de groene) maar de reviews zijn nogal wisselend.

2 likes

Heeft iemand ervaring met het maken van een ander blad op het BEKANT bureau onderstel?

6 likes

Als brabander moet ik een beetje lachen om een bijna bureau onderstel :slightly_smiling_face::upside_down_face:

17 likes

Hahaha ja echt prachtig he

4 likes

Haha ja. :joy:

1 like