IKEA topic

Weet iemand of deze nu in de vaste collectie zit of maar tijdelijk was?

3 likes

Ik had hem besteld maar bestelling is helaas geanulleerd wegens niet meer leverbaar. Volgens de klantendienst komt hij wel nog terug maar kan gemakkelijk nog enkele maanden duren.

2 likes

Weet iemand hier of deze stoel (Ingolf) tegenwoordig anders afgelakt wordt als eerst? Ik heb er 3 jaar geleden een gekocht die heel mooi warm is van kleur en glad aanvoelt. Ik heb nu een tweede gekocht en die is een stuk blanker en iets ruwer, alsof er een laagje lak ontbreekt. Ben benieuwd of dat een fout is of dat ze gewoon veranderd zijn.
Echt irritant dit, heb geen idee wat voor lak ik moet kopen om ze precies hetzelfde te krijgen.

4 likes

Haha droog, je hebt helemaal gelijk maar ik heb daar echt geen seconde aan gedacht :joy:geen idee waarom niet

3 likes

Bizar, die stoel van 200 euro staat nu voor 500 e op marktplaats en iemand heeft zelfs al 601 euro geboden. Zoek ‘m zelf in het zwart, maar ook nergens meer te krijgen.

1 like

Echt oneerlijk, want hier begreep ik dat het nog wel maanden kon duren. Maar dan kan ik ‘m van de zomer hopenlijk meenemen :ok_hand:

1 like

Wow die is leuk!! Zit te overwegen om hem te kopen maar dan een hoes in een andere kleur te maken, die kussens zitten ook los volgens mij toch?

1 like

Lees je mee in het laatste aankopen topic? Zijn er een paar die hem toch nog hebben kunnen bestellen. Nu weer uitverkocht, maar staat bij dat hij volgende week weer beschikbaar komt waarschijnlijk

3 likes

Oeh ik zie het nu, thanks voor de tip!!

1 like

Leuke collectie!!! Alleen wel jammer dat hij niet overal verkrijgbaar is…

8 likes

Jaaa zo tof. Ik hoopte ergens dat er meer servies zou zijn, vind die glazen echt mooi.

3 likes

Ja die vind ik ook heel tof!! En die stoffen verder ook, net als die roze lampenkap :heart_eyes:

2 likes

Wauw heel leuk!

2 likes

Ik heb een vraag over de slimme verlichting van IKEA. Als ik het goed begrijp kan je lampen dimmen met de afstandsbediening en/of app. Kan je dan óók nog gewoon je vaste lichtschakelaar gebruiken (voor aan/uit)? En stel ik zet de lampen uit met de lichtschakelaar, en dan weer aan met de lichtschakelaar, onthouden de lampen dan de laatste sterkte of gaat het dan gewoon weer vol aan en moet je altijd de afstandsbediening/app gebruiken om de dimbaarheid in te stellen?

1 like

OMG yes ik wil alles. Mijn IKEA doet mee dus ga binnenkort maar eens inslaan :partying_face: weet iemand wanneer deze collectie in de winkels komt?

1 like

Vanaf april! En heeel leuk dat het bij jou dichtbij ligt. Ik heb een keer bij een andere collectie helemaal voor de deur van de ikea gewacht tot ze open gingen :joy: en was toen ook echt dolblij met wat ik kocht, heerlijk zo’n avontuur haha

4 likes

Ja je lamp gaat namelijk gewoon op het spanningsnet van een bestaand lichtpunt, dus je kan de lichtschakelaar gebruiken. En de lamp onthoudt je laatste instelling.

6 likes

Oh geweldig!

1 like

Heeft iemand de tip om deze (on)dingen te laten hangen? Heb ze nieuw gekocht en 1 zuignap blijft gewoon goed zitten, de ander komt steeds los. :triumph: De tegels heb ik schoongemaakt, tegels zijn glad, etc. etc.

4 likes

Ik heb er meerdere en of ze vallen na een halve dag van de muur of ze blijven voor altijd zitten en niemand weet waarom.

6 likes