IKEA topic

Weet iemand of er losse planken voor de ivar kast te koop zijn? Online vind ik er 1 maar dat is er 1 met uitsparing, die is voor het andere model

1 like

Je bedoelt gewoon de planken die je er tussen klikt? Ja die zijn los te koop.

2 likes

Nee de legplanken voor de in de kast.
Voor deze

Er staan wel losse planken op de site maar dat zijn dan denk ik die klik planken die jij bedoelt

2 likes

Ahh die kun je inderdaad niet los kopen nee. Misschien dat je via de klantenservice wat kan bereiken.

7 likes

Nee daar zijn geen losse planken voor te krijgen, ook niet via de klantenservice helaas.

6 likes

Ah jammer. Maar bedankt voor je antwoord!

3 likes

Heeft iemand een tip voor ladeverdelers?
Ik wil de lades van mijn paxkast door de helft delen, maar van Ikea zelf zie ik hier geen optie voor.

2 likes

De komplement stoffen bakken passen precies in de pax

1 like

Maar die hebben alleen kleine bakken toch? Ik wil een lade precies door de helft van het begin tot het einde.

Klopt dat hebben ze volgens mij niet

1 like

Weet iemand hoe vaak matrassen in de aanbieding zijn bij Ikea? Ik wil een nieuwe kopen en vraag me af of het zin heeft om op een aanbieding te wachten.

3 likes

Dit is dan niet van Ikea, maar je zou zo iets kunnen gebruiken?

4 likes

Ze liggen wel héél vaak in de Koopjeshoek, als je dat ook een optie vindt!

2 likes

Ik heb gisteren een nieuwe PAX kast in elkaar gezet. Tegenwoordig is dat stuk makkelijker omdat de achterkant en de zijkanten aan elkaar zitten. Je zet hem neer en vervolgens een plint ertussen. Geen gehannis meer vind ik!

7 likes

Wow! Ik dacht hoe dan? Gelijk ff gekeken en wow dat is fijn zeg, had wel een half jaar eerder gemogen, toen moest ik er 4 in elkaar monteren… :sweat_smile:

13 likes

Oh ik krijg er van de week 1 binnen waarvan ik dacht hoe ga ik dit in mijn eentje doen. Top!

2 likes

Heel irritant. Gisteren een hele ikea bestelling laten bezorgen (2 kasten) en nu ontbreken de draadmandjes voor in 1 kast. En ik had me er zo op verheugd om alles op te bouwen en te organiseren :sob:. Nu moet ik zo eerst gaan fixen dat ze dat nabezorgen. Wil ook gewoon dat ze het morgen brengen. Heb ‘t serieus 4 weken terug al besteld :unamused:

2 likes

Meestal in juli, afgelopen jaren in ieder geval. Maar verwacht geen hoge kortingen, hooguit 10 of 15 procent.

3 likes

Heeft iemand recent nog de kleinere Pokal glazen gezien? Verkocht in setjes van 6?

Ze zijn op de NL site niet meer te vinden, en mijn collega kon ze ook niet vinden. Maar ik kan er niet bij dat IKEA deze serie eruit gooit.

Samenvatting

1 like

De serie is er niet uit. Er is een probleem met de kwaliteit waardoor ze tijdelijk uit de winkel zijn. Ze zullen terugkomen, de vraag is alleen wanneer.

5 likes