IKEA topic

Helemaal kut dat ding

Mijn leven is zoveel beter geworden toen ik hem weggooide en deze kocht ;

10 likes

Deze is bij mij echt zo snel helemaal verkalkt :joy:

2 likes

Met een beetje schuurmiddel haal je dat er zo af toch?

5 likes

Goeie, nog ff schoonmaken met azijn. Ik ga dit nog een keer proberen en anders geef ik het ook op.

4 likes

Misschien dat je 'm ook nog kan omruilen? Nieuwe rondes nieuwe kansen?

1 like

Als je een Ikea keuken hebt, waar kun je dan zien bij welke serie het hoort?

1 like

FAKTUM keuken: Nuttige informatie - IKEA.

2 likes

Bij mij hangt ie al 2 jaar. Hij valt er miss 1x per half jaar af. Anyway. Schoongemaakt. Drooggemaakt en toen goed aangeduwt en 2 dagen met niks erin laten hangen.

1 like

de zuignap en het gewenste oppervlakte eerst schoonmaken met alcohol, dan is het vetvrij en blijft het bij mij hangen

2 likes

Weet iemand waar de tesammans collectie te verkrijgen zal zijn? In een artikel die hier geplaatst was stonden meerdere filialen maar op de IKEA site zie ik nu vanaf 29 maart in Eindhoven en vanaf 1 april bij anderen en Delft.

Oh echt? Oh dan heb ik niet goed gekeken. Bedankt!

1 like

Zulke acties staan altijd op de site van Ikea zelf, zie dat toch regelmatig staan (op de belgische site)

3 likes

Misschien een tip voor iemand die dit leuk lijkt. Ik kwam dit tegen op TikTok. Geldt alleen in de IKEA Barendrecht.

7 likes

Mijn ervaring is bij Ikea dat ruilen echt altijd kan. Enige voorwaarde is dat het product nog in de huidige collectie It. Heb zelfs een keer een compleet kastsysteem met planken geruild dat we 3 jaar gebruikt hadden in een huurwoning. Zag er nog wel als nieuw uit.

3 likes

Had vandaag helemaal het plan iets bij de ikea te halen en te gaan vermaken en te klussen, is ie dicht goffer, helemaal niet over nagedacht dat die eerste paasdag dicht zijn.

4 likes

En dat vertel je alsof je er trots op bent?

43 likes

Family kaart gescand? dan staat de bon op het account.
meestal doet de ikea niet heel moeilijk al was de zwarte duurder dan de witte en zie ik de zwarte niet meer op de site.

7 likes

Is er iemand die wellicht binnenkort bij IKEA Eindhoven komt en daar iets voor me mee zou kunnen nemen en op wil sturen?

1 like

Tegenwoordig wil IKEA dit juist aanmoedigen, zodat meubels die nog goed zijn alsnog kunnen worden gebruikt. Deze worden dan voor een goedkopere prijs verkocht in de koopjeshoek.

3 likes

Zeker!

2 likes