Thanks voor je reactie!
Ohh dus het kan gewoon alleen?
Heb laatst iemand geholpen met de kast, gaat een stuk makkelijker als voorheen. Filmpje is van ikea zelf.
Maar blijft natuurlijk nog wel een hoge kast dus iets/iemand die hem kan tegenhouden bij de eerste stappen zodat ie niet naar voren kantelt is wel fijn. Stoel met iets zwaars er op tegen de achterkant aanschuiven bijvoorbeeld.
Als je hem ergens tegen een muur kan zetten. Ja
Op de app kom ik deze foto tegen met dat leuke bloemvormige potje. Nergens te vinden. Iemand van jullie al gezien?
ikea model vanlingen krijg ik als ik de foto door Google Lens haal (sorry zie nu dat dat je vraag niet was ik las weer eens slecht
)
Nee hier kan ik wel wat mee hoor! Mijn Google Lens gaf alleen maar Etsy dingen. Thanks!
Edit: Ik ging meteen in de app kijken maar daar staat ie helaas niet.
Het zou goed kunnen dat deze bij de launch van juli hoort! Elke 3 maanden komen er nieuwe producten maar vaak is er al het een en ander binnen gekomen of uitgelekt
Oke leuk, ik ga het in de gaten houden
Wij hebben er een groot ladefrontje voor gedaan. Dus hij schuif nog wel uit, maar bedekt wel de opening die jij nu nog wel hebt. Links en rechts ervan wel gewoon deurtjes en het ziet er op deze manier wel allemaal precies hetzelfde uit.
Ooo dat kan ook natuurlijk! Is het heel stroef? Mijn man wil heel graag nog de lades behouden maar ik vind dat witte best lelijk nu.
Hebben ze nu echt het laminaat eruit gegooid? We moeten nog een paar pakjes voor na de verbouwing, wilden die binnenkort gaan halen
@Malija jep, zie mijn post van vorig jaar september… als er geen voorraad meer is dan is het uitverkocht.
Weet iemand of de bamboe 365+ deksels ook in de koelkast en vriezer mogen? Of moet je dan de plastic clip deksel hebben?
In de omschrijving staat het letterlijk:
Met de goed sluitende deksel op een rechthoekige voorraadpot uit de IKEA 365+ serie bewaar je de restjes in de koelkast.
Ik heb dit tekstje op de site echt 10x gelezen en zie het nu pas. Oeps! Vriezer kan dan ook denken jullie?
Nee denk het niet want bij die plastic deksel staat expliciet dat het wel kan
Volgens mij zijn die grote glazen (POKAL) uit het assortiment.
Ik las laatst dat ze terug komen. Er was kennelijk wat mis met de kwaliteit/productie.
Weet niet 100% zeker hoor.
Hema heeft ook soortgelijke van 500ml! Volgens mij is het enige verschil dat ze iets meer taps toelopen en de Ikea zijn iets rechter.